Re: Nowe towary...

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nowe towary...
From: XL <i...@g...pl>
Date: 19 Jun 2017 17:08:19 GMT

<Kviat> wrote:
> [...]
ty-potrafia-juz-prawie-tyle-co-prawdziwe-dziewczyny-
video/

> Co mam im powiedzieć? Że biała kobieta z Polski traktuje kobiety jak
> rzeczy? Jak czyjąś własność?

> Kobieta to nie telewizor, żeby była czyjąś własnością.
> Ale co ty możesz o tym wiedzieć...

No już wiem przecież, że nie potrafisz w innych kategoriach myśleć o
kobietach, niż tylko w kategoriach własności. Z muslimami ci po drodze. Ale
Polacy mają inne kategorie, o których się takiemu dekownikowi jak ty nie
śniło.
http://www.wiadomosci.tvp.pl/24047642/rycerski-jak-p
olak

I teraz już dalej możesz powtarzać swoją mantrę. Może sam w nią uwierzysz,
zanim przyjdą po twoją kobietę. Bo jeśli nie, to namiocik sobie kup
zawczasu, żebyś miał gdzie się schować.
http://www.tygodniknarodowy.pl/6107/niemcy-uchodzca-
wyciagnal-z-namiotu-kobiete-i-zaczal-ja-gwalcic-w-na
miocie-siedzial-jej-zastraszony-chlopak/