Re: Nowe towary...

Data: 2017-06-19 21:55:53
Temat: Re: Nowe towary...
Od: XL <i...@g...pl>

<Kviat> wrote:

> A to są ci twoi nie-uchodźcy?
> http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/olsztyn-bili-gw
alcili-i-torturowali-17-letnia-dziewczyne/8k8w0j8

I dlatego trzeba w Polsce więcej bydła?

> Ile razy trzeba ci (kobiecie!) tłumaczyć, że kobiety to nie rzecz?

No tak - bo ty sam pod ich obronę uciekniesz się.

> Przejściu z czego? Pogorszyło ci się?

Z lewactwa. Jak to z czego. Tylko lewactwo się prostytuuje.

> Pisałem ci już, że twoje fantazje seksualne mnie nie interesują.

Niech tylko trochę władzy poczujesz - i wiadomo, co w lewaczej główce zaraz
się dzieje.

> Twoi prawnicy już się zorientowali z kim mają do czynienia, czy jeszcze
> nie?

Ciebie na razie nie skarżę. Ale powód się znajdzie.

> Mam nadzieję, że do celów dowodowych zaczęli śledzić posty na tej
> grupie. I że archiwum przejrzeli.

Spoko. Ja o wieszaniu nikogo nie piszę.