Nowy Rok

Temat: Re: Nowy Rok
Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

p?rform?rka napisał(a):

> [...]
> Dla niech to nie oni odstają zachowaniem od społeczeństawa, tylko
> społeczeństwo
> odstaje od ich myślenia i zachowania - oczywiście dla niech jedynie
> słusznego.
> Stąd pieniactwo i frustracja, ujawniająca sie czesto dużą agresją.
> Więc jeszcze raz. Bezczynność lub obojętność, tolerancja takiemu
> zachowaniu,
> utwierdza go tylko w jego świecie.

> Ja nie prosiłam byś ocenieła moje posty do globa
> z perspektywy tego co ja tu dotad napisałam, a oceniał
> moje posty do niego z perspektywy tego jak on was traktuje.

Glob nie zmieni swoich zachowań tylko dlatego, że jakaś kretynką i nie
masz pojęcia o czym się pisze. Wylazłaś ze swojego chlewa i jesteś w
swoim debiliźmie mądrzejsza od psychiatrów i od wszystkich filozofów
na tym świecie . Nie rozumiesz nic z zachowań ani wypowiedzi, tylko
uroiło ci się coś w twoim chorym łebku, a ten chory próżny
łeb ,próbuje ocenić kogoś kto go przerasta o tysiące pokoleń. Uroiłaś
sobie buraku większość rzeczy i wyjesz jak niedorozwinięty kretyn,
umieszczony na łańcuchu, bo wszystko co przerasta jego budę jest
zagrożeniem dla niego. Dlatego takie odpady jak ty glob celowo
traktuje z przemocą, byś wróciła do swojej budy i ryjem wykrzywionym
nie psuła powietrza w cywilizowanym świecie.

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sty, 20:30, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> No oczywiscie! A kto ma inaczej? Ty też, kiedy Ci na odcisk nastąpić, to
> zaklniesz siarczyście przynajmniej, choćby nastąpił Ci na niego jakiś
> ulubiony aniołek. No mam przynajmniej taką nadzieję, bo jeśli w takim
> przypadku nie zaklniesz, tylko powiesz: "o, jak przyjemnie, zrób mi to
> jesczze raz, kocham cię", to raczej Ciebie będę omijać z daleka, niż
> globka, który zaklnie i może op...li.

Słusznie, omijaj mnie, bardzo cie proszę.
--
p?rform?rka

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sty, 21:08, glob <s...@g...com> wrote:

> [...]
> swoim debiliźmie_____mądrzejsza od psychiatrów i od wszystkich filozofów
> na tym świecie . Nie rozumiesz nic z zachowań ani wypowiedzi, tylko

:)))))))))))))))))
--
p?rform?rka

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> [...]
> przypadku nie zaklniesz, tylko powiesz: "o, jak przyjemnie, zrób mi to
> jesczze raz, kocham cię", to raczej Ciebie będę omijać z daleka, niż

''Ja mogę na ciebie pluć a ty jak zaczniesz się bronić to jesteś
plugawy'' mniej więcej taka jest jej postawa roszczeniowa, babsko z
zadartym tyłkiem dla której wszysce mają się zachowywać na poziomie
knura , bo jej to odpowiada.

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sty, 21:19, glob <s...@g...com> wrote:

> ''Ja mogę na ciebie pluć a ty jak zaczniesz się bronić to jesteś
> plugawy'' mniej więcej taka jest jej postawa roszczeniowa,
> [...]

:))))))
--
p?rform?rka

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

p?rform?rka napisał(a):

> :)))))))))))))))))
> --
> p?rform?rka

Dostajesz to na co zasługujesz, nie mogę na śmierdzący kibel krzyczeć-
Och, jak pachnie, a oto jest twoja pretensja.

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

p?rform?rka napisał(a):

> :))))))
> --
> p?rform?rka

Jesteś śmierdzącym kiblem i glob przychodzi i mówi ...ale zalatuje
smrodem. Ty jako śmierdzący kibel zatkany odpadami mówisz...jak on
może ten zły, niedobry glob, jest nienormalny, bo mówi że śmierdzi, a
powinien mówić....jak ja cudownie pachne...,bo tak mi odpowiada, jak
nie będzie mówił że pachnę...... moją zasraną mordą będe wyciskała
gówniany jad i pluła na okolicę.
Nic z tego jesteś zasranym, zasyfiałym kiblem zatkanym zgniłymi
odpadkami z utopionym rozkładającym się kotem, wrzucony zaraz po
potrąceniu. I żadne twoje krzyki tego nie zmienią.

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sty, 21:23, glob <s...@g...com> wrote:

> Dostajesz to na co zasługujesz, nie mogę na śmierdzący kibel krzyczeć-
> Och, jak pachnie, a oto jest twoja pretensja.

Wiesz w czym jeszcze objawia sie twoj
niepokojący stan psyche? Nie jesteś w stanie nawet małym stopniu
zapanować nad emocjami\gniewem jak w miare zdrowy człowiek i przejść
obojętnie obok żadnej z wypowiedzi, która
dotyczy ciebie. Nie wiesz co to znaczy przemilczeć, uznać, ze ktoś
po prostu może mieć rację, lub zwyczajnie dać se siana i olać bo
daremny trud komuś sie z czegoś tłumaczyć.
To ma miejsce np w tym wypadku, wystarczy, że w odpowiedzi napiszę do
ciebie
kreskę a ty w odwecie szału naszmachlujesz wiązankę
wulgaryzmów.Proste. :)
Poza tym, zauważyłam, że chociaż uważasz sie za elite kulturowa to
jesteś jesteś jak papuga.
Podłapujesz jakieś słówko..dwa które ci sie podobają i powtarzasz jak
bezmózgi automat. Mówiąc jaśniej nauczyłeś sie od
ludzi nawet wrogiego ci adwersarza Sendera kilku bardziej
skomplikowanych terminologi i klepiesz jak pacierz.
Teraz również po tym, jak nie było tu jakiś czas ikselki i bywałeś
ponoć po bardzo
ciekawych, kulturalnych i aktywnych forach, przyniosłeś tu ze sobą
kilka nowych
określeń.Ciekawe nie? :) W tobie globie, nie dostrzegam nawet zarysu
jakiegoś charakteru, prócz
agresji. Ty nie masz jakiegoś bliżej określonego jestestwa,prócz
twoich fobi no w odniesieniu do kk, w tobie sa wszyscy i ich sposób
wysławiania sie i pisania - to też imo doś niepokojący objaw. Ty po
prostu jesteś zagubiona jednostka.
Ale bedzie tego dobrego, litość się skończyła,
limit i czasu i cierpliwości r również, wiec jak kazdy ucywilizowany
knur, zamykam sie
w swoim chlewie bez kulturowym :))))
--
p?rform?rka

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

p?rform?rka napisał(a):

> [...]
> Ale bedzie tego dobrego, litość się skończyła,
> limit i czasu i cierpliwości r również, wiec jak kazdy ucywilizowany

Dlatego często reaguje, bo znam takie dewoty obsmarowujące ludzi za
plecami. A gdybyś kiedyś poszła do szkoły pasożycie, to byś się
dowiedziała, że każda wypowiedź , plotka ,deformuje odbór człowieka
przez innych, im ktoś jest na niższym szczeblu rozwoju, tym bardziej
plotka jest nadźgana kretyństwem i deformująca. Dlatego trzeba
reagować na zachowania innych, bo jeśli się jest biernym, to skończysz
jak Józef k. Z Procesu. O tym jest proces. Czyli dlatego zareagowałem,
na to co twój pusty łeb wyprodukował , a z nie z nerwów. Taka jest
przepaść, że ty nie jesteś w stanie nawiązać do moich wypowiedzi, bo
nie masz szkoły, tym samy deformujesz głupotą moją osobę.
Tak samo wypowiedź do kk, nikt nie ma fobi mówiąc o złym postępowaniu
tej instytucji, bo trzyma się faktów i teraz ty krytykę faktycznych
złych wydarzeń nazywasz fobią. Czyli znowu przepaść, bo jesteś
niedorozwinięta i nie masz żadnej wiedzy odnośnie zachowania,
konsekwencji, szkodliwości tej instytucji. I nie mówie o wszystkich.
Więc rozsądek przygłup taki jak ty nazywa fobiami. I dlatego takie
zachowanie glob nazywa po imieniu, że jesteś przygłupem. Nie z nerwów,
ale ze stanu faktyczne. A te całe twoje piski walczą tylko to, aby nie
określać ciebie faktycznie i aby na smród krzyczeć że pachnie, czyli
twoja próżność domaga się obłąkania.

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sty, 21:54, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> Ulzylo ci po tym przykrym truizmie, czy chcesz jeszcze cos tu z siebie
> wydalic?

O, jak tu bogato.
Flejmik cacany, z przeterminowanymi rodzynkami.

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
Cos mi sie widzi, ze Twoje starania nadaremne.

WSZYSTKIM
Do siego!
MALE CZARNIAWE...
"Wolność wyznania" w Polsce w XXI w.
O asertwnosvci, kiedy linie sa zaklocane