Nowy Rok

Temat: Re: Nowy Rok
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Jan 2011 12:15:38 -0800 (PST), p?rform?rka napisał(a):

> Słusznie, omijaj mnie, bardzo cie proszę.

To Ty na mnie wlazłaś, wiec to JA proszę - omijaj mnie. Gdybyś nie wlazła
mi na odcisk, nie spiorunowałabym. Jesli w przyszłosci chcesz tego uniknąć,
nie powtarzaj tego błędu - nie zbliżaj się do mnie zbytnio.

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zastanawia mnie jak Chiron to robi, ze cokolwiek napisze to jest kant
> dupy. No nie wiem, ale to musza byc jakies ciemne sily - przeciez nawet
> jak ostatnio napisalem o psie sasiada, to tez nie trafil sadzac, ze to
> biedaczyna trzymana w bloku.

hihi, my się bawimy, a on może się męczy
może lepiej go nie zaczepiać ;)

Ależ nie męczę się. Macie z Ghostem sporo wspólnego. Na przykład ta historia
z psem: najpierw pisał o psie sąsiada, potem ogólnie o agresywności psów,
przenoszonej genetycznie, a jak dodałem, że znacznym czynnikiem tę
agresywność pogłębiającym są zbyt rzadkie spacery z psem- szczególnie
charakteryzujące mieszkańców bloków- to teraz Ghost twierdzi z wyrazem
triumfu, że ja coś źle zrozumiałem. Zobacz- chodzi o naprawdę pierdołę-
nawet, gdybym może rzeczywiście czegoś nie zrozumiał (choć tu to nie miało
miejsca)- to dla kogoś, kto ma choć odrobinę dobrej woli- nie było by
ŻADNEGO problemu- Ghost już z tego zrobił aferę. A tak naprawdę- ok.80% jego
postów to wyłącznie próba nabijania się ze mnie- i nie tylko. Zero
argumentów- strzelanie obelgami. Ty właściwie jesteś jego żeńską kalką.
Kiwiko- czy za wyjątkiem Was samych- możesz napisać, z kim na tej grupie
macie relacje, które możecie określić jako dobre? Czy jesteś w stanie
wymienić 3 takie osoby? No dobrze- chociaż JEDNĄ?
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> macie relacje, które możecie określić jako dobre? Czy jesteś w stanie
> wymienić 3 takie osoby? No dobrze- chociaż JEDNĄ?

a Ty Chironie?
Ty nas nie lubisz?

chyba nie gniewasz się o pierdoły

kiwiko

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 10:23, kiwiko pisze:

> jasne ;)
> nie pochwalam byś się nie rozszalała,

Ale ja bardzo lubię motywacje pozytywne :)

> nie krytykuję, bo nie chcę Ci sprawiać przykrości,

Dawaj, przyjmę na klatę z godnością.

> ale czasem Cię podziwiam :)

Dzięki :)

> może być? ;)

Mało, maaało! ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 10:24, Chiron pisze:

> Dostanę odpis wyroku?

> WYROK:
> W imieniu Miłości skazuje się Aichę na bezwarunkowe i natychmiastowe
> przebaczenie. Jako dodatkową karę nakazuje się bycie Aichy już do końca
> życia odpowiedzialną za każdy aspekt swojego życia.

Na Jowisza! Ale to nie była miłość! Ani tym bardziej Miłość.
* masz rację, Senderze, nie-chcący zawsze znajdzie wymówkę.

--
Pozdrawiam - Aicha

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> to teraz Ghost twierdzi z wyrazem triumfu, że ja coś źle zrozumiałem

Klamiesz, nie pisze, ze nie zrozumiales, napisalem, ze jakims cudem nie
trafiasz, nawet wskazalem, ze to musza byc jakas ciemna moc.

> Zobacz- chodzi o naprawdę pierdołę-

Nie, tu chodzi o Twoje chore diagnozy-ataki, atakujesz po kolei grupowiczow
roznymi historyjkami rzekomo z ich zycia wzietymi (a tak naprawde z Twojej
smierdzacej doopy) w nadziei, ze jakies gowno sie do nich przyklei (przy
oczywistym wsparciu ikseli, ktora zapewne rowniez czerpie z tego jakas chora
satysfakcje), cos wg przepisu:
http://www.youtube.com/watch?v=yl-H-edNGN4

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości grup

> [...]

Na Jowisza! Ale to nie była miłość! Ani tym bardziej Miłość.
* masz rację, Senderze, nie-chcący zawsze znajdzie wymówkę.

Było to szczere i uczciwe. Są dwie możliwości:

1. nie miałem racji
napisałem to- bo tak uważam. Bez cienia złośliwości. Jednak- nie miałem
racji. No to po prostu to zignoruj. Dlaczego mi to wypominasz? Nie potrafię
tego inaczej wytłumaczyć: gdzieś Cię to dotknęło. No ale skoro dotknęło- to
przecież dotknąć mogło tylko wtedy, kiedy coś- tam jest na rzeczy.

2. miałem rację
no ale w takiej sytuacji- dlaczego masz mi to za złe? Było to szczere z
mojej strony- a jeśli prawdziwe i jednocześnie nieprzyjemne- no to nie
zabijaj posłańca, który Ci przyniósł złą wiadomość, tak?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty nas nie lubisz?

Mnie powinien, na Ciebie nic nie ma. W koncu to ja otwarcie pietnuje jego
klamstwa, klamstewka, proby manipulacji, "diagnozy".

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mnie powinien, na Ciebie nic nie ma. W koncu to ja otwarcie pietnuje jego
> klamstwa, klamstewka, proby manipulacji, "diagnozy".

a ja jako Twoja kalka, łał... strasznie mi się to spodobało, tak do kogoś
przylegać ;)
hihi

kiwiko

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja jako Twoja kalka, łał... strasznie mi się to spodobało, tak do kogoś
> przylegać ;)

Pewnie gdzies uwidzial ta "kalke" i postanowil "oryginalnie" zablysnac, a ze
znow mu nie wyszlo...

WSZYSTKIM
Do siego!
MALE CZARNIAWE...
"Wolność wyznania" w Polsce w XXI w.
O asertwnosvci, kiedy linie sa zaklocane