Nowy Rok

151. Data: 2011-01-02 10:40:56

Temat: Re: Nowy Rok
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-01 23:31, Ikselka pisze:

> Przestań obrażać ludzi, no przestań. Nie każdy czuje jak ja - mnie nie
> wystraszyły kiedyś twoje bluzgi, ale innych sobie zrażasz.

No proszę, to może wytłumaczysz, dlaczego glob nie czepia się Twojego:

...a moje "musiałeś się nieźle komuś narazić" uważa za oskarżenie?

Ewa

152. Data: 2011-01-02 10:51:10

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-01 22:53, Ikselka pisze:

> [...]
> No wiec jak ten bank - medea dopytuje się, tak samo jak wielokrotnie u
> mnie, o szczegóły. Tworzy sobie ukałdankę. Nie biorą u niej góry emocje,
> tylko najpierw logika. To niezła cecha - dla jej włascicielki ;-P
> Zawsze mnie to wkurzało, bo to wygląda, jakby z góry podejrzewała o
> kłamstwo. Ja mam na to jedną metodę - odpowiadam i spokojnie wyjaśniam.
> Ponieważ ja nie kłamię, stać mnie w tym wyjaśnianiu na spokój.
> Drugim wyjsciem jest nie wyjaśniać i "olać" - ale jeśli ma się czyste
> sumienie, to w sumie co mi szkodzi odpowiedzieć. Chyba, ze zbyt bolesne, to

No mniej więcej, chociaż to nie jest dokładnie tak, bo jeśli kogoś
"sprawdzam" to zazwyczaj już jakieś emocje się pojawiają, żeby w ogóle
mi się chciało. No ale taka zapobiegliwość jest chyba cechą ludzi,
których emocje - zwłaszcza te pozytywne - są silne i trwałe, a
ewentualny zawód wiąże się z poważnym uszczerbkiem.
Pałanie silnymi emocjami, które wypalają się tak szybko, jak powstają,
to zwykła egzaltacja.

Ewa

153. Data: 2011-01-02 11:39:09

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" napisał w wiadomości grup

glob wrote:

> Nie jestem rozżalony, raczej postawa obwiniająca mnie zabolała,
> szukałem zrozumienia.
> Wy chyba nie byliście w więzieniu, ja byłem i nie boje się więzienia,
> ale nie lubię trafiać tam za coś czego nie zrobiłem.

Mnie się wydawa Glob, że przez sporą część społeczeństwa - czyli w tym
m.in. policjantów, sędziów, prokuratorów będziesz uważany za wariata
tylko z tego powodu, że jesteś dość oryginalny, nie opieprzasz się,
stosujesz jaskrawe sposoby wyrażania swoich poglądów (zakładając, że
realu działasz podobnie jak tu). Jeśli nie znajdzijesz w sobie dość
zakłamania i siły woli aby powstrzymać się w "sytułacjach" oficjalnych,
w których kontaktujesz się z przedstawicielami
różnych władz sądowniczych(itepe), od wyrażania najbardziej skrajnych
swoich pomysłów w najbardziej skrajnych formach ;-), będziesz przez
częsc osób - zwłaszcza myślących schematycznie spostrzegany na zasadzie
"wariat"=pewnie czegoś tam winny. I nie zmienią tego stereotypu papierki
od psychiatry. Po drugie - najprawdopodobniej brak ci życiowego sprytu,
który w nadmiarze maja Twoi oponenci/sprytu- czyli nie mylić z
inteligencją, erudycją itp/. Podejrzewam, że Twoja przyszłośc zależeć
będzie w najbliższym czasie od tego, czy będziesz chciał TYLKO się
obronić, czy też jeszcze przy okazji zmieniać różnie drażniące Cię
stereotypy społeczne w charakterystyczny dla Ciebie sposób u
przedstawicieli władzy ;). Tego część osób które będa decydować o Twoim
losie może po prostu nie strawić ;-))).

I właśnie to jest problem. Tak samo ze Stalkerem. Merytorycznie- można się o
tym podpisać. Jednak obaj zdajecie się nie brać pod uwagę, że
to_Wasze_sposoby_na_życie_globa. Nie jego.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

154. Data: 2011-01-02 11:49:55

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-01 23:25, Stalker pisze:

> Nie podejmuję się wyrokowania w sprawie globa. I wam z Chironem też bym
> sugerował ostrożność. Równie dobrze jak niewinny może być winny, a wyrok
> powienien być bardziej surowy. Nie znasz akt sprawy, nie znasz globa, a
> już w innym poście uwiarygodniłaś jego historię stwierdzeniami typu "z
> tymi policjantami to ci wierzę, bo mnie też coś tam", być może nie tylko
> robiąc krzywdę policjantom ze sprawy globa (nie mówiąc, że tak naprawdę
> wszystkim policjantom - stwierdzeniem, że są mafią) , ale i
> niepotrzebnie "nakręcając" globa.

Dzięki za uświadomienie mi czegoś. Spróbuję już więcej nie dyskutować z
emocjami. Takie moje New Year's resolution ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

155. Data: 2011-01-02 12:07:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości grup

> [...]

Dzięki za uświadomienie mi czegoś. Spróbuję już więcej nie dyskutować z
emocjami. Takie moje New Year's resolution ;)
DOKŁADNIE TAK. Cały czas staram się to przekazać.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

156. Data: 2011-01-02 12:08:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" napisał w wiadomości grup
.pl...

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> I_o_to_mi_chodziło. Stalker- zakładałem, że Ty to zrozumiesz- najpóźniej
> wtedy, jak Ci zwrócę uwagę.
>

> --
> Prawda, Prostota, Miłość
>
> Chiron
hihi, bo Tobie się to udaje? ;)

Bo mam wrażenie, że jest osobą współczującą.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

157. Data: 2011-01-02 12:09:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

> [...]

No proszę, to może wytłumaczysz, dlaczego glob nie czepia się Twojego:

...a moje "musiałeś się nieźle komuś narazić" uważa za oskarżenie?

To jego emocje- ma_do_nich_prawo. Czemu chcesz mu je odebrać? Skoro chcesz-
to się nie dziw, że się broni.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

158. Data: 2011-01-02 12:14:48

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-02 13:07, Chiron pisze:

> Dzięki za uświadomienie mi czegoś. Spróbuję już więcej nie dyskutować z
> emocjami. Takie moje New Year's resolution ;)
> DOKŁADNIE TAK. Cały czas staram się to przekazać.

Więc więcej będę myśleć niż czuć :) Chyba jednak nie to chciałeś :)

--
Pozdrawiam - Aicha

159. Data: 2011-01-02 12:33:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 Jan 2011 11:36:55 +0100, medea napisał(a):

> Jeżeli chcesz się wygrzebać z tej sprawy, to zacznij działać jak każdy
> człowiek by działał w podobnej sytuacji, czyli poszukaj adwokata. Jeżeli
> pójdziesz do mediów, to jeszcze Cię podkręcą podobnymi tekstami, żeby
> wyssać z Ciebie jak najwięcej i zrobić z Ciebie lepsze widowisko, ale
> potem przestaniesz być dla nich interesujący i zostawią Cie bez pomocy.
> Przemyśl to.

D o k ł a d n i e.

160. Data: 2011-01-02 12:33:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 Jan 2011 11:40:56 +0100, medea napisał(a):

> No proszę, to może wytłumaczysz, dlaczego glob nie czepia się Twojego:

> ...a moje "musiałeś się nieźle komuś narazić" uważa za oskarżenie?
>
> Ewa

Bo moje jest LOGICZNE. a Twoje w cały świat.

WSZYSTKIM
Do siego!
MALE CZARNIAWE...
"Wolność wyznania" w Polsce w XXI w.
O asertwnosvci, kiedy linie sa zaklocane