Nowy Rok

531. Data: 2011-01-03 20:18:55

Temat: Re: Nowy Rok
Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
news:iftaru$gka$1@news.onet.pl...

> [...]
>
> O tym samym pomyślałem po pytaniu XL do vB.

A Aicha już może opowiadanie pisze.

P.

532. Data: 2011-01-03 20:20:14

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2011-01-03 21:01, niebożę Paweł wylazło do ludzi i marudzi:

> Idę nawkładać starej. Źle wymodelowała.

Puść jej po podłodze myszkę małą.

P.

533. Data: 2011-01-03 20:20:16

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Nowa świecka tradycja. Nieplończąca się historia.

> Never plonking story?
> :-)
> --
>
> Chiron
>
> Prawda, Prostota, Miłość.

Ha.
Ha.
Ha.
:-|

vB

534. Data: 2011-01-03 20:23:26

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:

> To co opisałem miało miejsce w XX wieku.
>
> Ale, na marginesie pokazuje to iż - tak jak żartobliwie sugerowałem -
> psychoanaliza musi tu ustąpić wyjaśnianiu w oparciu o fakty - np. te
> związane z modą.

Panta rei ;)

--

Paulinka

535. Data: 2011-01-03 20:23:29

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2011-01-03 21:08, niebożę vonBraun wylazło do ludzi i marudzi:

> Zapowiada się ciekawie. Kontynuuj, proszę.
>
> Qra
Nie będę więcej odpowiadał na posty ludzi nie dysponujących wyobraźnią.
Mam dośc.

[;-)]

vB

536. Data: 2011-01-03 20:26:22

Temat: Re: Nowy Rok teraz
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

Dnia Mon, 3 Jan 2011 11:34:07 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nie.

To nie do ciebie, Ghościk, Ty i tak nie możesz, więc się nie szarp :-)
Co mi się podoba- to to, w jaki sposób ktoś tak niesamowicie przeciętny jak
Ghost stara się nam tu przedstawić. I dziwi się, że glob robi taką konkietę
na grupie- a on jest zlewany. Biedaczek robi co może, żeby uchodzić za
inteligenta:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

537. Data: 2011-01-03 20:29:44

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Wiesz- zamach smoleński nie jest na topie- a młodzi, wykształceni z
> dużych miast zawsze chcą być cool:-)

Chiron jak Cię lubię, to tak bardzo mi się wymiotować chce jak czytam
takie posty. Uważasz, że Polacy to permanentni durnie? Że wykształcają
się tylko mieszkańcy dużych miast? A na topie jest tylko kłamstwo?
Puknij się w głowę i doceń naród, pośród którego mieszkasz, żyjesz,
funkcjonujesz. Patriota z Ciebie czasem taki jak Łukaszenka.

--

Paulinka

538. Data: 2011-01-03 20:30:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Jan 2011 21:18:39 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> Przyłączam się do pytania.
>
> PS. Popaczciepaństwo, jak to niektórzy tutaj Stalkerowie polegają na
> "objawicielskiej" i przesądzającej mocy internetu, a w tak oczywistych
> sprawach, jak zamach smoleński (tak, ZAMACH), bronią się przed nią ręcyma i
> nogoma...
> Wiesz- zamach smoleński nie jest na topie- a młodzi, wykształceni z dużych
> miast zawsze chcą być cool:-)

Ja się tylko zapytowywuję, czy "młodzi i wykształceni z dużych miast"
kojarzą tak prostą rzecz, dlaczego nasi przyjaciele Rosjanie mają taki
kłopot ostatnio z katastrofami lotniczymi, a raczej dlaczego ostatnio już
MUSZĄ o nich pisać, bo już się ich nie daje ukryć ani zatuszować?
Problem terroryzmu w Rosji od lat narasta. Katastrofa smoleńska jest
idealnym przykładem, a milczenie i brak wyjaśnienia jej przyczyn też nie
dziwi - bo czyż Miszka będzie się otwarcie przyznawał do problemu
polegajacego na nieradzeniu sobie z terroryzmem w kraju? No w życiu!
:-/

539. Data: 2011-01-03 20:35:11

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

=====================================

> [...]
> dziwi - bo czyż Miszka będzie się otwarcie przyznawał do problemu
> polegajacego na nieradzeniu sobie z terroryzmem w kraju? No w życiu!

Miałaś kiedyś rodzinę w Rosji? Na byłych polskich terenach? Znasz te
klimaty? Urodziła się Twoja babcia we Lwowie? Zostawiłaś tam kawałek siebie?

--

Paulinka

540. Data: 2011-01-03 20:38:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałaś kiedyś rodzinę w Rosji? Na byłych polskich terenach? Znasz te
> klimaty? Urodziła się Twoja babcia we Lwowie? Zostawiłaś tam kawałek siebie?

MŚK miał, babcię ze Stanisławowa.
O co chchozzzzi z tą rodziną?

WSZYSTKIM
Do siego!
MALE CZARNIAWE...
"Wolność wyznania" w Polsce w XXI w.
O asertwnosvci, kiedy linie sa zaklocane