Nowy balsam Nivea

1. Data: 2003-05-31 17:21:13

Temat: Nowy balsam Nivea
Od: "GG" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy rzeczywiście jest warty tych dwudziestu paru złotych?

1. Data: 2003-05-31 17:23:22

Temat: Re: Nowy balsam Nivea
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 31 May 2003 19:21:13 +0200, GG wrote:

> Czy rzeczywiście jest warty tych dwudziestu paru złotych?

Ten przeprzedprzedostatni to tych kilkansacie złotych był wart ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-05-31 18:14:24

Od: "Małgorzata" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam nie dodałam, chodzi mi o balsam rozświetlający Nivea.

howuser&userid=39102

1. Data: 2003-05-31 18:15:17

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 31 May 2003 20:14:24 +0200, Małgorzata wrote:

> Przepraszam nie dodałam, chodzi mi o balsam rozświetlający Nivea.

Balsam wart jest swojej ceny pod warunkiem ,ze masz ciemną karnację lub
jestes opalona, w przeciwnym wypadku efekt mizerny, choc nawilża dobrze.

1. Data: 2003-05-31 18:16:44

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Przepraszam nie dodałam, chodzi mi o balsam rozświetlający Nivea.

Google Twoim przyjacielem.
Osobiscie pisalam (i sporo innych osob) na temat tego balsamu. Bodajze nawet w
tym czy w zeszlym tygodniu.

Przy okazji prosba: pisz _POD_ postem i TNIJ cytaty (zostawiaj tylko ten
fragment cytatu, do ktorego sie bezposrednio odnosisz).

Dzieki,

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl