Nowy program kulinarny!

1. Data: 2004-03-17 22:01:33

Temat: Nowy program kulinarny!
Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyste niebo
Co powiecie o Pascalu.
Świetny program, ciekawy kucharz z tego Pascala(akcent), nie wiecie z
jakiego kraju on pochodzi?
Może akcja trochę za szybka, ale dla mnie ok.
Beata

1. Data: 2004-03-17 22:07:44

Temat: Re: Nowy program kulinarny!
Od: "jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czyste niebo
> Co powiecie o Pascalu.
> Świetny program, ciekawy kucharz z tego Pascala(akcent), nie wiecie z
> jakiego kraju on pochodzi?
Tak niektórzy mają.
JM

1. Data: 2004-03-17 22:17:06

Od: b...@w...pl (BEATA) szukaj wiadomości tego autora

> Tak niektórzy mają.
> JM
>
> głupio napisałam"akcent"- ale no tak zabawnie mówi a w zasadzie super
dobrze po polsku,świetnie sie go oglada i słucha

1. Data: 2004-03-18 05:46:22

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Świetny program, ciekawy kucharz z tego Pascala(akcent), nie wiecie z
> jakiego kraju on pochodzi?

francuski

1. Data: 2004-03-18 17:55:31

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czyste niebo
> Co powiecie o Pascalu.
> Świetny program, ciekawy kucharz z tego Pascala(akcent), nie wiecie z

Wszystko o programie..
http://poprostugotuj.onet.pl/home/

1. Data: 2004-03-19 09:05:44

Od: Bartosz 'Xebord' Janowski <x...@c...great.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata wrote:
> [...]
> jakiego kraju on pochodzi?
> Może akcja trochę za szybka, ale dla mnie ok.

Witam

Widzialem jeden program. Bardzo denerwuje mnie ruch kamery (jakis taki
niedbaly, ciagle w ruchu) i montaz (szybki jak w teledyskach). Prawie
dostalem choroby lokomocyjnej.

Co do dan prezentowanych to bardzo ciekawe. Brakuje mi troche
powtorzenia skladnikow pod koniec programu/przygotowywania dania, ale
strona calkowicie to rekomensuje (dobry pomysl, ze tez tworcy programu
Maklowicza nie wpadli na taki prosty pomysl).

Xebord

ps: wytnij "ciacha" z emaila

1. Data: 2004-03-20 10:12:20

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-19 10:05, Użytkownik Bartosz 'Xebord' Janowski napisał:

> [...]
> strona calkowicie to rekomensuje (dobry pomysl, ze tez tworcy programu
> Maklowicza nie wpadli na taki prosty pomysl).

Przepisy drukuje tez Wyborcza w Duzym Formacie.

Ja tylko czekam az ktos opieprzy Pascala za kostke bulionowa ;)
Th.

1. Data: 2004-03-20 11:18:48

Od: "RAQ" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do pochodzenia Pascala to jego mama jest Włoszką urodzoną we Francji a
tata Polakiem, a tak w ogóle to jest moim sąsiadem yee yee yeee. Klusek też
jest qul.

RAQ

1. Data: 2004-03-20 11:22:16

Od: "joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RAQ" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> Co do pochodzenia Pascala to jego mama jest Włoszką urodzoną we Francji a
> tata Polakiem, a tak w ogóle to jest moim sąsiadem yee yee yeee. Klusek
też
> jest qul.
Hmmm, czyżby sam Narcyz się odezwał?
joanna

1. Data: 2004-03-20 14:21:23

Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tylko czekam az ktos opieprzy Pascala za kostke bulionowa ;)
> Th.

Ja się obawiam, że to sponsor :)
Dziś widziałam kawałek jamajskiego programu. W sumie ok, nawet miło się
ogląda, Pascal milutki, potrawy fajne. Ja od kilku lat jestem mimo wszystko
wierną fanką Makłowicza, może dlatego tak przypadł mi do gustu, że jest
element podróży, a ja jestem zapaloną podróżniczką :) Denerwuje mnie co
prawda, że Makłowicz zaczyna się powtarzać (tzn odcinki), ale i tak dla mnie
wciąż nr 1 ! :) Potem długo dłuuugo nic, potem niech będzie Pascal, na
koncu Okrasa.
pzdr
Kasia

Re: kaszanka