Zakazane danie

1. Data: 2004-03-17 23:01:59

Temat: Zakazane danie
Od: "Zenit" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Danie pokazane na zdjęciu jest bardzo piekne i kolorowe niemniej z pewnych
wzglądów zakazane w Wielkiej Brytani ciekawy czy ktoś domyśli się dlaczego.
Dodam że jeden z produktów tego dania jest właśnie pojawił sie w Angli.
http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/dania_rucha/zaka
zane.jpg
inne dość oryginalne dania
na stronie
http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/patrick_ruch_dan
ia_marzec.html
Pozdrawiam
Zenit
www.NaGrzyby.pl

1. Data: 2004-03-18 00:35:41

Temat: Re: Zakazane danie
Od: "Sawi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenit wrote:
> pewnych wzglądów zakazane w Wielkiej Brytani ciekawy czy ktoś domyśli

Czyzby genetyka miala tu cos do tego ??

--
Sawi

1. Data: 2004-03-18 05:40:21

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Danie pokazane na zdjęciu jest bardzo piekne i kolorowe niemniej z pewnych
> wzglądów zakazane w Wielkiej Brytani ciekawy czy ktoś domyśli się
> [...]

sadzac po adresie danie moze zawierac grzyby, a w Wielkiej Brytanii zapewne
ich nie jadaja

1. Data: 2004-03-18 10:10:50

Od: "Zenit" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zane.jpg

> sadzac po adresie danie moze zawierac grzyby, a w Wielkiej Brytanii zapewne
> ich nie jadaja
Zgadza się że chodzi o grzyby a konkretnie Sarcoscypha austriaca
http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/Sarcoscypha_aust
riaca_galeria.htm
Rosną właśnie na wiosnę są jaskrawo czerwone. Grzyby te w Polsce są w czerwonej
księdze gatunków ginących. W Wielkiej Brytanii faktycznie grzybów leśnych
rodowici mieszkańcy prawie wcale nie jadają ale jest też grupa amatorów i
fanatyków grzybów którzy jedzą różne dziwne grzybki... Trudno powiedzieć jak te
grzyby smakują ale dla przeciętnego grzybiarza w Polsce nie są do znalezienia.
Pozdrawiam
Zenit
www.nagrzyby.pl

1. Data: 2004-03-18 10:18:14

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zenit" <o...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:5a33.00000ad9.4058d8e7@newsgate.onet.pl...
> [...]
dlaczego.
> Dodam że jeden z produktów tego dania jest właśnie pojawił sie w Angli.

Ja nie umiem rozszyfrować, co to jest na dole talerza - to takie czerwone -
a pewnie w tym tkwi cały dowcip. Czy to może trufle?
Ewa

1. Data: 2004-03-18 11:01:11

Od: "Zenit" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zane.jpg

> Ja nie umiem rozszyfrować, co to jest na dole talerza - to takie czerwone -
> a pewnie w tym tkwi cały dowcip. Czy to może trufle?
tak to grzyby (pisałem w poprzednim poście) Sarcoscypha austriaca aktualnie
rosną w Wielkiej Brytani (u nas lada dzień)

Nowy program kulinarny!
Re: kaszanka
Re: kaszanka
obiadowe pytanie