biały sos do spaghetti

1. Data: 2004-03-18 08:52:32

Temat: biały sos do spaghetti
Od: "MarekG" <p...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam i prosze o szybką poradę - chciałbym zrobić do spaghetti ze szparagami
biały sos - śmietana+masło+zółtka.
I teraz pytanie: czy po wymieszaniu tych składników należy je zagotować czy
polewać spaghetti tylko wymieszanym sosem?
Może jakaś sugestia - co można jeszcze dodać do tego zestawu?
Pozdrowienia
Marek

1. Data: 2004-03-18 08:58:40

Temat: Re: biały sos do spaghetti
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

MarekG:
> [...]
> I teraz pytanie: czy po wymieszaniu tych składników należy je zagotować czy
> polewać spaghetti tylko wymieszanym sosem?
nie gotować, bo się jajecznica zrobi.

> Może jakaś sugestia - co można jeszcze dodać do tego zestawu?

drobno pokrojoną gotowaną szynkę, na przykład.

Waldek

1. Data: 2004-03-18 13:18:00

Od: "ania" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:405964C0.2080401@ukbf.fu-berlin.de...

> MarekG:
> nie gotować, bo się jajecznica zrobi.

> drobno pokrojoną gotowaną szynkę, na przykład.
>
> Waldek

a ja gotuje po doklanym wymieszaniu, wrecz roztrzepaniu tego sosu
i nie ma jajecznicy
ale moze mi sie po prostu 'udaje'

1. Data: 2004-03-24 08:59:25

Od: "MarekG" <p...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dodałem pokrojoną szynkę , a sos chwile podgrzewałem, intensywnie
mieszając.
Jaja się nie ścięły, wyszło super.
Trzeba pamiętać o przyprawieniu ( ja zapomniałem :D
Polecam
Marek

Zakazane danie
Nowy program kulinarny!