Silikonowe formy do pieczenia

1. Data: 2004-03-18 10:18:57

Temat: Silikonowe formy do pieczenia
Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam w necie polskiego producenta form silikonowych - firma Genes.
Podaje adres stronki z formami: http://www.genes.home.pl/formy.html
Ceny sa dosc przystepne, np. tortownica 28 cm h=40 mm 22 zł, forma na 6
babeczek 15 zł.
Firma prowadzi tez sprzedaz wysylkowa, oczywiscie trzeba wowczas doliczyc
koszt przesylki.
Mam pytanie: czy ktos z Was uzywal produktow tej firmy?
Tortownice silikonowa poprostu _musze_ sobie kupic, bo kolejna metalowa
tortownica mi przecieka po paru tygodniach uzywania. A z tego co czytalam tu
na grupie, formy silikonowe swietnie sie sprawuja w uzytkowaniu. Ceny ktore
podalam w porownaniu do tupperware wygladaja co najmniej okazyjnie ;). Na
Allegro tez sa sporo drozsze.

Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2004-03-18 11:15:17

Temat: Re: Silikonowe formy do pieczenia
Od: ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Ladorucka napisał:
> [...]
> podalam w porownaniu do tupperware wygladaja co najmniej okazyjnie ;). Na

mam pytanie skąd te ceny nie mogę znaleść ich na tej stronie...

1. Data: 2004-03-18 11:17:11

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ojola wrote:

> mam pytanie skąd te ceny nie mogę znaleść ich na tej stronie...

Ceny uzyskalam telefonicznie :(.

1. Data: 2004-03-19 17:51:45

Od: j...@w...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

Ceny uzyskalam telefonicznie :(.
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

Witam Aniu właśnie dzisiaj stałam się szczęśliwą właścicielką 3 form
silikonowych za jedyne 84 zł jest to babka, keksówka i mufiny. Przyglądam
się cały czas wątkom dotyczącym w/w tematu i coraz bardziej się cieszę że
już mam te formy myślę że na dniach je wypróbuję. Ale chodzi mi o to że masz
informacje o sprzedaży z firmy Genes wysyłkowo, pewnie też uzyskaną
telefonicznie i czy zamawianie też ma następować drogą telefoniczną?
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

1. Data: 2004-03-22 07:54:16

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Michalska wrote:
> [...]
> Genes wysyłkowo, pewnie też uzyskaną telefonicznie i czy zamawianie
> też ma następować drogą telefoniczną? Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z

Zamawiac mozna faksem lub emailem. Wyslalam do nich prosbe o pelen cennik
form silikonowych, ale do tej pory nie dostalam odpowiedzi. W najblizszym
czasie zamowie tortownice "na probe" i zdam Wam relacje. Mam nadzieje, ze
nikt tego nie potraktuje jako kryptoreklamy... o ile oczywiscie beda to
pozytywne wrazenia.
A te Twoje formy, jakiej sa firmy? Cena zachecajaca...

1. Data: 2004-03-22 11:37:00

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Ladorucka wrote:
> [...]
> Genes. Podaje adres stronki z formami:
> http://www.genes.home.pl/formy.html
> Ceny sa dosc przystepne, np. tortownica 28 cm h=40 mm 22 zł, forma na

Przed chwilą dostałam pełen cennik mailem i okazało się, że do powyższych
cen należy dodać VAT :(. Powinnam o to zapytać od razu. No ale nadal nie
jest to wysoka kwota.
Jeśli macie pytania co do cen innych form, to chętnie odpowiem. Tylko moze
lepiej piszcie na priv, zeby nie zasmiecac grupy.

1. Data: 2004-03-24 17:21:58

Od: j...@w...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oczywiscie beda to
> pozytywne wrazenia.
> A te Twoje formy, jakiej sa firmy? Cena zachecajaca...

Hej dzięki za informacje moje formy są zakupione z quelle znalazłam na
jednym z dodatków, taki pędzelek i łopatka tez silikonowe z metalową rączką
napis fackelmann .Kupowałam w quelle już wcześniej wyroby tej firmy i to w
promocyjnych cenach. Myślę że mają jakąś umowę między sobą i dzięki temu my
klienci z nich korzystamy. Kolor tych form to intensywny chaber. Dzisiaj
upiekłam babkę i równo rosła bez przerośnięcia w którąkolwiek stronę i
ładnie wypadła z formy. A ta forma babki jest z kominem. Chyba zacznę
kompletować więcej takich form różnego typu ma się rozumieć.
Wcześniej ktoś podawał stronę z formami
http://www.asco-czech.cz/silikonoveformy/katalog/kat
alog_pl.html
napisałam do nich z zapytaniem o ceny odpowiedzieli że kształtują się w
granicach 35-50 zł. Nie podawali czy to z vat-em czy bez. I pewnie bez
kosztów przesyłki ale formy są bardzo fajnych kształtów.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

1. Data: 2004-03-25 07:59:35

Od: "KasiaA" <k...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Michalska" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> napisałam do nich z zapytaniem o ceny odpowiedzieli że kształtują się w
> granicach 35-50 zł. Nie podawali czy to z vat-em czy bez.

Mnie odpisali, ze 60-70 zł w zależności od formy.

Kasia

1. Data: 2004-05-19 16:33:01

Od: "madzia" <m...@k...tke.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia
> jak ich uzyjesz to napisz czy jestes zadowolona z tych form. ja tez
myslalam o ich zakupie. pozdrawiam

1. Data: 2004-05-20 10:15:38

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

madzia wrote:
> jak ich uzyjesz to napisz czy jestes zadowolona z tych form. ja tez
> myslalam o ich zakupie. pozdrawiam

Jestem jak najbardziej zadowolona :). Pieklam juz kilka ciast w formie
okraglej, nie smarujac jej i ciasto (po ostudzeniu) pieknie z niej wychodzi.
Ciasto szybciej sie piecze niz w formie tradycyjnej. No i dla mnie
podstawowa zaleta - nie ma obawy, ze tortownica zacznie przeciekac po kilku
uzyciach ;).
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

biały sos do spaghetti