RE: Silikonowe formy do pieczenia

From: j...@w...pl (Joanna Michalska)
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: RE: Silikonowe formy do pieczenia
Date: 24 Mar 2004 18:21:58 +0100

> Asia M. z
>
> Zamawiac mozna faksem lub emailem. Wyslalam do nich prosbe o
> pelen cennik
> form silikonowych, ale do tej pory nie dostalam odpowiedzi. W
> najblizszym
> czasie zamowie tortownice "na probe" i zdam Wam relacje. Mam
> nadzieje, ze
> nikt tego nie potraktuje jako kryptoreklamy... o ile
> oczywiscie beda to
> pozytywne wrazenia.
> A te Twoje formy, jakiej sa firmy? Cena zachecajaca...
> --
> Pozdrawiam,
> [...]
Hej dzięki za informacje moje formy są zakupione z quelle znalazłam na
jednym z dodatków, taki pędzelek i łopatka tez silikonowe z metalową rączką
napis fackelmann .Kupowałam w quelle już wcześniej wyroby tej firmy i to w
promocyjnych cenach. Myślę że mają jakąś umowę między sobą i dzięki temu my
klienci z nich korzystamy. Kolor tych form to intensywny chaber. Dzisiaj
upiekłam babkę i równo rosła bez przerośnięcia w którąkolwiek stronę i
ładnie wypadła z formy. A ta forma babki jest z kominem. Chyba zacznę
kompletować więcej takich form różnego typu ma się rozumieć.
Wcześniej ktoś podawał stronę z formami
http://www.asco-czech.cz/silikonoveformy/katalog/kat
alog_pl.html
napisałam do nich z zapytaniem o ceny odpowiedzieli że kształtują się w
granicach 35-50 zł. Nie podawali czy to z vat-em czy bez. I pewnie bez
kosztów przesyłki ale formy są bardzo fajnych kształtów.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna