Nowy wyglad strony - Dzieci z III Grupy Domu Dziecka nr 2 w Gostyninie

1. Data: 2002-04-07 19:04:17

Temat: Nowy wyglad strony - Dzieci z III Grupy Domu Dziecka nr 2 w Gostyninie
Od: "Magdalit" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Panstwo!

Z wielka radoscia informujemy, ze nasza strona zyskala zupelnie nowy wyglad
dzieki projektowi naszego Przyjaciela Alberta.
Goraco zapraszamy do odwiedzin strony i prosimy o podzielenie sie z nami
wszelkimi zyczliwymi uwagami, pomyslami jej ulepszenia.
www.grupatrzecia.chc.pl
www.grupatrzecia.republika.pl

Pozdrawiamy Panstwa serdecznie i zyczymy wiele usmiechu!

Dzieci, wychowawcy
i prowadza strone

Magdalena Sikorska

2. Data: 2002-04-08 09:32:14

Od: "mikrus" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalit" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> www.grupatrzecia.chc.pl
> www.grupatrzecia.republika.pl
> Pozdrawiamy Panstwa serdecznie i zyczymy wiele usmiechu!

Wygląd ????
-Interesujący jako, że nic się nie ładuje....
m.

3. Data: 2002-04-08 11:22:01

Od: "ula p." <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalit wrote:

> Szanowni Panstwo!

Strona Bardzo ładna i widać, że ktoś włożył w nią bardzo duzo pracy.

Pozdrawiam wszystkie dzieciaki z 3 grupy i ich wychowawców.

ula p.

4. Data: 2002-04-09 05:11:38

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wygląd ????
> -Interesujący jako, że nic się nie ładuje....
> m.

Witam;
No właśnie nic się nie ładuje ani na jednym ani na drugim adresie. Więc
chyba zły adres :-((((((((((((

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

5. Data: 2002-04-09 06:59:02

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam;
> No właœnie nic się nie ładuje ani na jednym ani na drugim adresie. Więc
> chyba zły adres :-((((((((((((
Dobry, ja oglądałam, fajna stronka :)
Magda (Karolina 3,11 i Grześ 1,5)
http://www.arnika.home.pl/ciuchy/ - moja strona z ubrankami po moich dzieciach
http://www.arnika.home.pl/nowa/ - strona ze zdjeciami moich dzieci

dzieci
Porno-hieny
Autyzm i procedury awersyjne
a co robic jak zdradza?
białe małżeństwo i układ na wolne zwiazki?;)