Noże kuchenne-Fiskars,Solingen czy inne?

1. Data: 2007-01-03 18:52:59

Temat: Noże kuchenne-Fiskars,Solingen czy inne?
Od: "Secretgarden" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym wreszcie kupić solidne,wygodne noże kuchenne,zastanawiam się nad
Fiskars,Solingen,może inne?
Jakie warto kupić w cenie dook. 60zł/nóż?Najlepiej byłoby,gdyby mozna je myć w
zmywarce(wiem,że Fiskars można).
L.

2. Data: 2007-01-04 11:19:54

Temat: Re: Noże kuchenne-Fiskars,Solingen czy inne?
Od: Marynatka <m...@w...nospam.net> szukaj wiadomości tego autora

Secretgarden napisał(a):
> Chciałabym wreszcie kupić solidne,wygodne noże kuchenne,zastanawiam się nad
> Fiskars,Solingen,może inne?

Kompletnie nie znam się na nożach i firmach je produkujących, które są
dobre, a które nie.
Mąż kupił mi rok temu komplet noży BergHOFF - nie mam pojęcia czy to
jakieś extra super noże czy jakieś przeciętniackie.
W każdym razie są świetne, mają już rok i ani razu nie wymagały
ostrzenia (a czasem to i kostki lodu nimi siekałam), nie uszczerbiły
się, rączka cały czas trzyma dobrze ostrze itp.

Jestem z nich bardzo zadowolona.
Ceny nie znam bo dostałam w prezencie - ale kosztowały poniżej 200 zeta
za komplet 6 noży w stojaku.

Kiedyś ze znajomym się zgadaliśmy o tych nożach - mówił, że jego rodzice
fundnęli sobie jakiś większy zestaw tych noży. Użytkują 3 rok i bardzo
sobie chwalą.

> Jakie warto kupić w cenie dook. 60zł/nóż?Najlepiej byłoby,gdyby mozna je myć w
> zmywarce(wiem,że Fiskars można).

Niestety nie wiem czy te można myć w zmywarce bo takowej nie posiadam :)
--
KOM TRAJA!
.::][ Marzena ][::.

3. Data: 2007-01-05 13:57:09

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Secretgarden napisał(a):

> [...]
> Fiskars,Solingen,może inne?
> Jakie warto kupić w cenie dook. 60zł/nóż?Najlepiej byłoby,gdyby mozna je myć w

Ja ostatnio kupiłam Fiskarsa i jestem bardzo zadowolona. Mam noz szefa
kuchni i planuje dokupic inne, plus ostrzałkę. Kupiłam na allegro, w
dobrej cenie

--

Gosia

4. Data: 2007-01-07 12:28:01

Od: s...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja ostatnio kupiłam Fiskarsa i jestem bardzo zadowolona. Mam noz szefa
> kuchni i planuje dokupic inne, plus ostrzałkę. Kupiłam na allegro, w
> dobrej cenie
> Gosia

Dziękuję za odpowiedź:)
Z jakiej linni masz nóż?Functional Form,Avanti,a może Classic?
L.

5. Data: 2007-01-07 14:03:47

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@t...pl napisał(a):

> Dziękuję za odpowiedź:)
> Z jakiej linni masz nóż?Functional Form,Avanti,a może Classic?

> http://www.allegro.pl/item155470866_noz_kuchenny_sze
fa_kuchni_16_cm_fiskars.html

Dokładnie taki, najlepszy nóz w domu. Zaraz poszukam czy inne sa.
Naprawde polecam

--

Gosia

6. Data: 2007-01-08 09:31:37

Od: "daniel" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

ja mam taki:
http://www.allegro.pl/item152936554_fiskars_noz_szef
a_kuchni_20cm_od_ss_najtaniej_.html
jest super, bardzo wygodny uchwyt,

co do ostrzałki to polecam tą:
http://www.allegro.pl/item153029208_ostrzalka_z_diam
entowymi_tarczami_do_nozy_zepter.html

nie wygląda może rewelacyjnie ale sprawuje się super.

pozdrawiam
Daniel

7. Data: 2007-01-08 10:27:10

Od: "turecky " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Secretgarden <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> Fiskars,Solingen,może inne?
> Jakie warto kupić w cenie dook. 60zł/nóż?Najlepiej byłoby,gdyby mozna je myć w

Od 4 lat używam zestaw Berghoff Hollow i jestem zadowolony. Noże całe ze stali
(jednolite - razem z uchwytem) - wygodne w myciu.
Polecam.

8. Data: 2007-03-25 05:02:06

Od: "Szymuś" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki jest problem z myciem noży w zmywarce ?
Chodzi o to, że tracą jakieś właściwości, czy o to, że nie wychodzą czyste ?

9. Data: 2007-03-25 10:10:26

Temat: Re: No?e kuchenne-Fiskars,Solingen czy inne?
Od: clafoutis <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szymu? wrote:
> Jaki jest problem z myciem no?y w zmywarce ?
> Chodzi o to, ?e trac? jakie? w?a?ciwo?ci, czy o to, ?e nie wychodz? czyste ?

jeśli są twarde tzn mają dużo węgla mogą pojawiać sie wykwity rdzawe pod
wpływem środków myjących które jakby nie było sa agresywne po kwaśnych
rzeczach róniez dlatego po użyciu należy je opłukać

piotr

wino
Pyszny seromakowiec
archiwalne odcinki Makłowicza