NuSkin - czy ktoś słyszał o tych kosmetykach

1. Data: 2004-03-30 08:25:04

Temat: NuSkin - czy ktoś słyszał o tych kosmetykach
Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

znacie tą firmę? kosmetyki są dostępne z katalogu poprzez konsultantki,
podobnie jak Avon. niedawno wpadł mi w ręce katalog i ulotki, brzmi ciekawie,
jednak nie czytałam żadnych opinii o tych kosmetykach i nie chcę kupować w
ciemno. były co prawda jakieś wzmianki w niektórych pismach... ktoś zna,
warto się bliżej zainteresować?

1. Data: 2004-03-30 09:47:20

Temat: Re: NuSkin - czy ktoś słyszał o tych kosmetykach
Od: "Tusinka" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@N...gazeta.pl>
> znacie tą firmę? kosmetyki są dostępne z katalogu poprzez konsultantki,

Ja slyszalam ze maja swietny tusz do rzes.. ALe nie spotkalam sie jeszcze z
ta firma, nawet nie wiedzialam ze to przez konsultantki si rozprowadza ;)

1. Data: 2004-03-30 12:25:00

Od: "Tomasz`Hypnos`" <h...@p...fmNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ciemno. były co prawda jakieś wzmianki w niektórych pismach... ktoś zna,

Witam

Nie wiedzialam nawet, ze taka firma istnieje ale znalazlam linka:

http://www.nuskin.com/eu/pl/polish/index.shtml

w pdf-ie jest ich katalog. Sciagnac go nie mozna jedynie otworzyc w sieci
( troche to trwa).

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2004-03-30 13:16:28

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz`Hypnos` <h...@p...fmNOSPAM> napisał(a):
> http://www.nuskin.com/eu/pl/polish/index.shtml
> w pdf-ie jest ich katalog. Sciagnac go nie mozna jedynie otworzyc w sieci
> ( troche to trwa).

jak się otworzy w pdfie, to ściągnąć też można - w prawym górnym rogu jest
taka ikonka dyskietki, trzeba na nią kliknąć i wtedy mozn a katalog zapisac u
siebie na kompie. ale dzięki, stronę przeglądałam wcześniej, a nie
zauważyłam, że jest katalog, a nawet 2, bo Sensu to chyba osobna marka :)

1. Data: 2004-04-06 09:47:23

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli ktoś ma to nowe czasopismo Avanti, to są tam opisane niektóre z tych
kosmetyków, np. w rankingu tuszy do rzęs ten z Nu Skin dostał drugie miejsce.
jest też opisana maseczka pomarańczowa, i te produkty ,które teraz są w
promocji, tzn. balsamy, zestaw rumiankowy, szampon Ava Puhi, urządzenie
galvanik. skoro tusz tak dobrze wypadł, to może się skuszę, jest chyba teraz
w promocji po 32 zł.

1. Data: 2004-04-07 22:00:57

Od: "Karol" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jak najbardziej słyszałem o tej firmie!!! Korzystam z nich razem z moją całą
rodziną i jesteśmy bardzo zadowoleni do tego stopnia, że zajeliśmy się
dystrybucją tych produktów. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zapraszam na
stronkę: http://www.nsezary.webpark.pl a tam zakładka "katalog SENSU".

Co sądzicie o kosmetykach Faberlic?
Prośba o wypełnienie ankiety dot. serwisu dla kobiet
Płukanka cytrynowa - jak przyrządzić?
sudocream
Egyptische Erde-Bi Kor-gdzie kupie?