Numer specjalny "Działkowca"

11. Data: 2010-02-11 20:27:17

Temat: Re: Numer specjalny "Działkowca"
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Feb 2010 20:25:48 +0100, Dziadek napisał(a):

> W artykule news:hl1gr3$9n2$1@news.vectranet.pl,

> A rano będzie - "Wstajesz i wiesz" .... co masz robić bo całą noc ma padać
> i dużo Zenków będzie miało co robić, niestety

U nas napadało tyle co kot napłakał i już teraz nie pada, jest cicho i
spokojnie, zadnych śnieżyc, co to je zapowiadali - a miały być narty i
kuligi. Na polach śniegu mnóstwo, ale na trasach już nieco "zmęczony".
A Kret grzmiał wieczorem: "Może napadać nawet 5 cm śniegu!"
:-PPP
--

Ikselka.

12. Data: 2010-02-12 07:59:58

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>        I pewnie dlatego nie mam  kandydata ;-)
>
>                Pozdrawiam, Barbara

Kiedy wprowadzono zabawę w wybieranie patrona,spodziewałem się,że będzie nim
jakaś roślina,którą uprawia wiele osób,dzieli się doświadczeniami na jej temat.
Pogłębiamy wiedzę i na koniec sezonu jesteśmy fachowcami od tej rośliny patrona.
A wyszło jak zwykle,całe działania były tak bezsensowne,że trudno wymyślić coś
bardziej beznadziejnego.
Pragmatyczne pozdrowienia.mirzan

13. Data: 2010-02-12 08:12:22

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> [...]
patrona.
> A wyszło jak zwykle,całe działania były tak bezsensowne,że trudno wymyślić

Może zabawowo wymyślac nazwy nieistniejących roślin stosując zasady
dawnych odkrywców lub hodowców?
Proponuję pierwszą - Mirzanaria delicius.

14. Data: 2010-02-12 10:25:00

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Może zabawowo wymyślac nazwy nieistniejących roślin stosując zasady
> dawnych odkrywców lub hodowców?
>    Proponuję pierwszą - Mirzanaria delicius.

Miałem co innego na myśli.Na przykład- jak róża Hocus Pocus rośnie na wschodzie,
jak na zachodzie,jak na glinie,jak na piasku.Różne osoby opisały by swoje
warunki i może komuś pomogło by w uprawie.
Nieistniejące jeszcze rośliny robię sobie sam i największy problem mam z
nadawaniem imion.
Pozdrawiam.mirzan

15. Data: 2010-02-12 11:14:00

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> warunki i może komuś pomogło by w uprawie.
> Nieistniejące jeszcze rośliny robię sobie sam i największy problem mam z

Czytałem, byłby to poradnik, dobra myśl - praca zbiorowa.
Może ktoś wie jakie podłoże do guawy?

16. Data: 2010-02-12 12:10:57

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:hkulds$rna$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Niestety, niedługo rok sikorki się kończy ;-(

Hejka. To kiedy masz zamiar ogłosić casting na patrona następnego roku
ogrodowego? :-)
Pozdrawiam plebiscytowo Ja...cki

17. Data: 2010-02-12 13:35:04

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> [...]
> Pogłębiamy wiedzę i na koniec sezonu jesteśmy fachowcami od tej rośliny patrona.

Może być roślina ale... powodzenie w uprawie roślin zależy również od
warunków atmosferycznych. W ubiegłym roku miał być u mnie rok dyni i
pomidorów. Doświadczenie mam. Z 6 odmian hamerykańskich 2 zachowały się
tak, jak moje stare sprawdzone odmiany chociaż ogólnie klapa kompletna
była. Dynie mączniak niszczył ale przynajmniej wiem, jak która odmiana
smakuje , które najlepiej sobie radziły i które do stycznia przechowałam.
Ten rok to mam chyba pod znakiem ozdobnych cebulowych.
Zaczął się w listopadzie kwitnieniem Krasnokwiatów Katarzyny, w styczniu
ruszyły Hippeastrum i wygląda na to, że widowisko jeszcze potrwa.
Skoro tak dobrze idzie to może na wiosnę Fritillaria perscica na działce
zakwitnie. Cebule kupowałam 3 razy, już wiem jak sadzić ale w ubiegłym
roku tylko pseudopąki miała. A później będą kwitły Mirzanki tj. lilie z
nasion od Ciebie, niektóre już 2, 3, 4-ty raz, Herald Angel pierwszy raz
powinny zakwitnąć. I inne, te kupne pewnie masowo zakwitną. Tylko czy
wiosna nie będzie mokra i zimna i cebule nie zaczną gnić? Czy nie zmrozi
pąków jak nieraz bywało ?
Więc nie wiem czego to będzie rok a sikorki niezależnie na balkon po
jedzonko przylatują :-)

Pozdrawiam , Barbara

18. Data: 2010-02-12 18:06:30

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. To kiedy masz zamiar ogłosić casting na patrona następnego roku
> ogrodowego? :-)
> Pozdrawiam plebiscytowo Ja...cki

Coś tak po kościach czuję, że to może być rok modliszki.

Pozdrawiam minorowo
skryba

19. Data: 2010-02-13 08:57:08

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A później będą kwitły Mirzanki tj. lilie z
> nasion od Ciebie, niektóre już 2, 3, 4-ty raz, Herald Angel pierwszy raz
> powinny zakwitnąć.

Bardzo mi miło,że kwitną moje lilie.Herald Angel częściowo powtarza cechy,
tylko niektóre kwiaty mogą być skierowane do góry.
Powysyłałem w świat tysiące nasion lilii trąbkowych,zaśmieciłem prawie wszystkie
kontynenty.
Naczelny śmieciarz PRL,mirzan

20. Data: 2010-02-14 16:58:31

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał:

> Hejka. To kiedy masz zamiar ogłosić casting na patrona następnego roku
> ogrodowego? :-)

Jeśli tradycyjnie ja, to już niedlugo ;-P

--
Jerzy Wierzchnicki

SIKORY...
Radziul - pozytywnie zakręcony