Re: Nur fur BioDeutsch!

Subject: Re: Nur fur BioDeutsch!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Mon, 12 Feb 2018 17:37:41 +0100

W dniu 2018-02-12 o 11:22, i...@g...pl pisze:

> ,,(...)Jest na to nowe słowo - ,,biodeutsch".

To ta sama segregacja rasowa, może z trochę innym kryterium.
W ustawach norymberskich taką osobę nazywano deutschblutiger.

To, że skrajna prawica wymyśliła sobie "nowe" słowo niczego nie zmienia.
Porozmawiaj z jakimś normalnym Niemcem, to ci powie co na ten temat sądzi.

> Pomaga ono zdefiniować, kto jest ,,rdzennym, prawdziwym, czystym Niemcem",

Serio? Pomaga tylko takim ja ty. Ludzie którzy chodzili do szkoły nie są
zaskoczeni, że w innych państwach również mieszkają narodowcy z pustymi
łbami.

https://www.youtube.com/watch?v=g5o9DmUYCJA
https://www.youtube.com/watch?v=mer2HG9dSdU

Powrotu do zdrowia życzę.