Nur fur BioDeutsch!

1. Data: 2018-02-12 11:22:19

Temat: Nur fur BioDeutsch!
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

,,(...)Jest na to nowe słowo - ,,biodeutsch". Pomaga ono zdefiniować, kto jest
,,rdzennym, prawdziwym, czystym Niemcem", a przy tym nie boli tak, jak terminy z
czasów nazistowskich. Czy zmiana słowa to zmiana paradygmatu? Każdy, kto ma innych
niż oryginalnie niemieckich rodziców już nie jest bioNiemcem. (...)

Mnie niemiecki nacjonalizm przeraża, choć jest inny niż polski. Powiedziałabym, że
polski nacjonalizm jest silny w gębie i okazjonalnie agresywny. Niemiecki ma mocną
podbudowę ideologiczną, jest zracjonalizowany, skuteczny w działaniu i może zabijać,
licząc na ochronny parasol różnych instytucji, co doskonale pokazuje proces NSU,
wschodnioniemieckiej bojówki nazistowskiej odpowiedzialnej za zamachy i morderstwa
dokonywane przez wiele lat. Teraz po 4 latach od rozpoczęcia procesu a po 17 latach
od pierwszego udokumentowanego morderstwa na tureckim właścicielu kwiaciarni w Hesji,
nie wygląda na to, by komisja śledcza i proces sądowy dały odpowiedź na pytania, kto
ich latami chronił, kto niszczył później akta, kto dostarczał im broń. Ta sprawa nie
była chyba komentowana w polskich mediach a pokazuje niezwykle ciekawy obraz ukrytych
narracji w tym kraju. Polecam też przyjrzenie się jakiejś neonazistowskiej
demonstracji, jakie często mają miejsce w Berlinie. Ten ryk długo zostaje w pamięci."

,,(...)Mieszkam w Berlinie już prawie 15 lat. Od wielu lat uczę języka polskiego i
języka niemieckiego."

http://www.wykop.pl/ramka/4046777/moje-niemcy-od-pod
szewki/

2. Data: 2018-02-12 17:37:41

Temat: Re: Nur fur BioDeutsch!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-12 o 11:22, i...@g...pl pisze:

> ,,(...)Jest na to nowe słowo - ,,biodeutsch".

To ta sama segregacja rasowa, może z trochę innym kryterium.
W ustawach norymberskich taką osobę nazywano deutschblutiger.

To, że skrajna prawica wymyśliła sobie "nowe" słowo niczego nie zmienia.
Porozmawiaj z jakimś normalnym Niemcem, to ci powie co na ten temat sądzi.

> Pomaga ono zdefiniować, kto jest ,,rdzennym, prawdziwym, czystym Niemcem",

Serio? Pomaga tylko takim ja ty. Ludzie którzy chodzili do szkoły nie są
zaskoczeni, że w innych państwach również mieszkają narodowcy z pustymi
łbami.

https://www.youtube.com/watch?v=g5o9DmUYCJA
https://www.youtube.com/watch?v=mer2HG9dSdU

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-02-12 21:18:53

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Serio? Pomaga tylko takim ja ty.

Ja nie podpalam Turkom domow w Niemczech.

Żydowskie dominantki.
Polak Niemiec
Polak Niemiec
Polak Niemiec