Żydowskie dominantki.

1. Data: 2018-02-10 15:07:06

Temat: Żydowskie dominantki.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Kilka dni temu, przypadkowo, obejrzałem na youtube kilkuminutowy filmik
o Benjaminie Netanjahu i jego żonie Sarze, która jest z wykształcenia
psychologiem. Nieprzyjazny, wrogi wyraz jej twarzy oraz apodyktyczny
ton wypowiedzi przypomniały mi lata, kiedy sam byłem uzależniony od
kobiety i kiedy to zrobiłbym wiele byle tylko urządziła mi seksualną
ucztę. Ale uczty się nie doczekałem lecz w zamian za to, że nieopatrznie
pokazałem dzieciom smak życia w zaufaniu, szacunku i wolności, zostałem
przez nią wystrzelony z rodziny - pewnie miała nadzieję, że wystrzeli
mnie w kosmiczny niebyt.

Gdy zobaczyłem i usłyszałem ton Sary Netanjahu zdałem sobie sprawę, że
Benjamin zachowuje się dokładnie tak, jak zachowywałem się kiedyś ja i
zdałem sobie sprawę z tego, że żydowski atak na Polskę to zakamuflowany
atak starowierców, całkowicie uzależnionych i podporządkowanych Kobiecie
(matriarchat), na nowe społeczeństwo świadomie wybijające się na wolność
od seksualnych uzależnień i domagające się równości i partnerstwa między
Kobietą i Mężczyzną. Takim wiodącym społeczeństwem jest teraz właśnie
polskie, chrześcijańskie społeczeństwo, które, wprawdzie początkowo
nieporadnie, ale stara się w sposób coraz bardziej systematyczny uwolnić
od matriarchalnej zarazy sprowadzającej kobietę do roli prostytutki, za
co nienawidzi ona Mężczyznę.

Głupim byłby jednak ktoś, kto posądzałby żydowskich mężczyzn o
sprowokowanie tego ataku; sprężynami-inicjatorkami tego niebezpiecznego
ataku są najbardziej znaczące kobiety żydowskie, które starają się nadal
utrzymać władzę nad całym męskim stadem. Władzę, którą sprawowały
hymenem nad nieświadomym Mężczyzną od samego zarania Stworzenia. A
żydowscy mężczyźni są tylko narzędziami i ofiarami
w rękach jadowitych Żydówek, z których wiele uchodziło za najlepsze
kurtyzany w historii, i które zawsze manipulowały mężczyznami od nich
uzależnionymi po to by władza należała do kobiet. Kobiet, które uważały
się za ofiary męskiej chuci, którą same wszak podsycały po to by
następnie robić z mężczyzn ofiary swego parcia na władzę. Parcia, które
zostało uruchomione przez brak poczucia własnej wartości oraz pochodne
tego zjawiska czyli brak zaufania i brak szacunku.

I gdziekolwiek nie zajrzymy w historię zawsze w tle wielkich rzezi
pojawiały się zawsze żydowskie kobiety. To one prowokowały powstawanie
krwiożerczych idei, które następnie były wdrażane przez uzależnionych od
nich, i chcących się wkupić w ich łaski, męskich wykonawców-morderców.
To one nakręcają spiralę przemocy, której ofiarami stają się dzieci,
mężczyźni a także one same, albo co naiwniejsze z nich.

Mężczyźni, zmądrzejcie wreszcie i zacznijcie wdrażać rozwiązanie, które
uwolni świat od kobiecej nienawiści do Mężczyzny, albo bogini Kali
będzie miała kolejną krwawą ucztę. A wszystko tylko po to by żydowskiej
Kobiecie dać satysfakcję za poniżającą prostytucję, do której
doprowadziła ona sama lecz w żaden sposób nie chce się z tym faktem
pogodzić i przyznać do popełnienia błędu. Tak jak Żyd, który z ukrycia
oszukuje, kradnie i zabija ale posądza o to wszystkich naokoło siebie
zaś stara się uczynić niewinnym i ofiarą zbrodni. A wszystko dla dupy.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

2. Data: 2018-02-10 18:25:58

Temat: Re: Żydowskie dominantki.
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.02.2018 um 15:07 schrieb LeoTar Gnostyk:
> [...]
> pokazałem dzieciom smak życia w zaufaniu, szacunku i wolności, zostałem
> przez nią wystrzelony z rodziny - pewnie miała nadzieję, że wystrzeli

I z krotkiego filmu rozpracowal pan nie tylko malzenstwo premiera
Izraela, ale historie Zydow jak i psychologie stosunkow mezczyzna -
kobieta. Gratulacje! Nobla z psychologii niestety (jeszcze) nie ma. :-)

Polecam filmiki japonskie, koreanskie, afrykanskie itp. Na ich podstawie
mozna rowniez sobie pofilozofowac. :-)

A filmik z Netanjahu nadaje sie chyba dobrze na swego rodzaju test
projekcyjny: opowiem wam o sobie, swoich lekach, pogladach i uprzedzeniach.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

3. Data: 2018-02-10 21:28:11

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2018 o 18:25, silvio balconetti pisze:

> [...]
> Izraela, ale historie Zydow jak i psychologie stosunkow mezczyzna -
> kobieta. Gratulacje! Nobla z psychologii niestety (jeszcze) nie ma.

Mylisz się ludziku co do tego, że to tylko na podstawie jednego
krótkiego filmiku stawiam diagnozę. To lata obserwacji, doświadczeń i
misternego składania całości z okruchów informacji napływających z
różnych źródeł. Nie da się zbudować całościowej teorii zachowań ludzkich
na podstawie obserwacji tylko jednej pary lub tylko i wyłącznie jednego
singla. To jest żmudne obserwowanie i uzupełnianie budowli brakującymi
elementami z kolejnych obserwacji. A szkielet całej teorii, która
obecnie pozwala mi ocenić relacje panujące między dwojgiem ludzi na
podstawie jednej zaobserwowanej sytuacji, budowałem doświadczając na
własnym grzbiecie. Na początku zdarzało mi się przesadzać i przeginać w
jedną bądź drugą stronę ale każde nowe doświadczenie, w tym również
dyskusja, stabilizowały i utwardzały mój punkt widzenia. I teraz, gdy
stoję na szczycie tej piramidy wiedzy wystarczy jeden rzut okiem na
sytuację by dokonać błyskawicznie analizy. Wystarczy konsekwentnie
wnioskować stosując logikę.

> Polecam filmiki japonskie, koreanskie, afrykanskie itp. Na ich
> podstawie mozna rowniez sobie pofilozofowac. :-)

Mylisz się ludziku drwiąc sobie z filozofowania na temat tych
orientalnych społeczności niezrozumiałych dla człowieka
niezorientowanego w temacie. Moja teoria błyskawicznie rozkminia relacje
panujące nie tylko w rodzinach szeroko rozumianego Zachodu ale także
znakomicie sprawdza się w odniesieniu do całego Wschodu od Bliskiego
Wschodu poczynając a na Japonii i Syberii kończąc.

> A filmik z Netanjahu nadaje sie chyba dobrze na swego rodzaju test
> projekcyjny: opowiem wam o sobie, swoich lekach, pogladach i
> uprzedzeniach.

Lęków nie mam. Poglądy zmieniłem raz w życiu gdy mój mózg z homo- stał
się androgynicznym i rozumiem zachowania obydwu stron konfliktu
kobieta-mężczyzna. Oferuję antidotum, które stosowane profilaktycznie
uniemożliwi pojawianiu się i reaktywacji tego niszczycielskiego
konfliktu płci.

A przy okazji, ludziku. Czy wiesz coś na temat Teorii Krytycznej
stworzonej przez neomarksistów z grupy Horkheimera? Dzisiaj własnie
skorzystałem z wykładu Krzysztofa Karonia rozprawiającego na temat
tolerancji tolerującej i tolerancji represywnej (wg Marcuse'a). I
doszedłem do wniosku, że tolerancja tolerująca czyli taka, w której
większość toleruje różne, również patologiczne zachowania mniejszości,
jest charakterystyczna dla matriarchatu. W matriarchacie zjednoczone i
dominujące seksualnie kobiety łaskawie zgadzają się (tolerują) na różne
fiki miki rozdrobnionych mężczyzn - dla świętego spokoju - i w ten
sposób pozbawiają mężczyzn woli dokonania odmiany swego niewolniczego
losu. Dopiero tolerancja represywna wzmacnia w mniejszości ten
rewolucyjny napęd i prowadzi do jakiejś społecznej zmiany, nawet przez
eksterminację... większości. Oczywiście, że eksterminacja kobiet nie ma
sensu bo gdyby dokonać eksterminacji kobiet to w jaki sposób miałby
przetrwać rodzaj ludzki. Dlatego ja sugeruję represje, oświeconych w
stosunku do nieoświeconych, represje (w tym terror psychiczny) na
krawędzi ryzyka eksterminacji aby u nieświadomych mogła się dokonać
przemiana świadomości, by z nieświadomych osobników homo- przeciwności
zamieniły się w zjednoczonego androgyna, czyli osobnika, którego mózg
jest pozbawiony płci. I przypatrz się dobrze, to się chyba właśnie
dzieje...Strach lekarstwem na konserwatyzm i oportunizm....:)

4. Data: 2018-02-10 22:33:12

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2018 o 18:41, j...@j...org pisze:

> Czyli jednak zgwałciłeś własne dzieci, pedofilu? O_o

Czy powiedziałem ci już, żeś zbyt głupi by zrozumieć cały system wiedzy
wywodzący się z tak prostego faktu jak rezygnacja rodziców z zakazu
wychowawczego? Wraz z zakazem mamy do czynienia z przemocą psychiczną,
ograniczeniem możliwości poznawczych oraz ograniczaniem Świadomości
jednostki poddanej zakazowemu wychowaniu. W konsekwencji mamy system
wiedzy z "wyłączonym środkiem" oraz ograniczonymi możliwościami
poznawczymi, gdyż zakazano poznania. A najgorsze jest to, że zakaz
dotyczy najwrażliwszej sfery ludzkiej aktywności decydującej o
przetrwaniu gatunku.

Przełamanie niepewności związanej z rezygnacja z bezpiecznego świata na
rzecz nieznanych efektów życia w świecie pozbawionym spisanych
regulacji; gdy w działaniu liczą się zaufanie i wzajemny szacunek oraz
zaufanie we własne siły czyli wiara w samego siebie i szacunek dla
samego siebie. To niby takie proste a zarazem jakże trudne do wdrożenia
gdy trzeba zrezygnować, chociażby pozornie, z bezpieczeństwa znanego
świata. A ludzie już chcą lecieć na inne planety... Po co? Żebyście
padli ze strachu...?

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

Polak Niemiec