Znowu wtopa w ,,Jeden z Dziesięciu".

1. Data: 2018-02-09 09:21:58

Temat: Znowu wtopa w ,,Jeden z Dziesięciu".
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Pytanie: ,,Czy pingwiny mają skrzydła"
Odpowiedź: ,,Nie".
Komentarz prowadzącego: ,,Tylko nie umieją z nich korzystać."

No tak, prowadzący chyba nigdy nie widział pingwina w wodzie, ba, zupełnie nie wie,
dlaczego pingwinie skrzydła są zredukowane i do czego w tym stanie UMIEJĘTNIE i
wspaniale są używane...
Pan prowadzący coraz częściej się tak kompromituje. A tyle lat uważałam go za
erudytę... Chyba czas oddać program jakiemuś erudycie! // byle nie ,,gwieździe", bo
będzie śpiewała w przerwach

2. Data: 2018-02-09 09:24:23

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

ERRATA:

Pytanie: ,,Czy pingwiny mają skrzydła"
Odpowiedź: TAK

3. Data: 2018-02-09 21:13:05

Temat: Re: Znowu wtopa w ,,Jeden z Dziesięciu".
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 9 lutego 2018 09:24:24 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:
> [...]
erudytę... Chyba czas oddać program jakiemuś erudycie! // byle nie ,,gwieździe", bo

nie da sie odpowiedzieć jednoznacznie, na tak postawione pytanie.
jeśli anatomicznie, to maja skrzydła, jeśli o latanie, to takich skrzydeł
nie maja. chyba, ze chodzi o latanie w wodzie: wówczas znowu maja.
zależny, co kto przez dane sformułowanie rozumie.
tak wiec pingwiny, ogólnie odpowiadając, maja skrzydła i ich nie maja.
każda z odpowiedzi "tak - nie" jest prawidłowa.
przychylałbym się jednak bardziej, na ten czas, ku tak.
choć za ileś tam milionów lat, te tak zmieni się w nie - z całkowitą pewnością.

jacek

4. Data: 2018-02-09 21:49:46

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie chodzi mi o to, czy mają, czy nie - bo wiadomo, że mają.
Wtopa tkwi w durnym komentarzu Sznuka - że NIE POTRAFIĄ się nimi posługiwać!
No przecież się wspaniale nimi posługują, wręcz po mistrzowsku! - w wodzie.

Warszawo ma!
Bitcoin tylko dla głupich ?
Re: Setkom dzieci podawano wadliwe szczepionki. Lekarze WIEDZIELI.
Kapitał vs Wiedza - ostatnie starcie.
Rezaty Lachiw?