Polak Niemiec

1. Data: 2018-02-10 06:24:21

Temat: Polak Niemiec
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

zakupimy od was Leopardy; tak z 500 sztuk, jeśli można.
naszą, w obecnej i długofalowej sytuacji, wspólna sprawą
jest zabezpieczenie się przed inwazja rosyjską.
toteż trzeba stworzyć system obrony przeciwrakietowej.
oczywiście, ze możemy rozwinąć ten parasol sami, jednak
jesteście na tyle zamożni, żeby nas, ubezpieczających także was
i resztę zachodniej europy, w tym dziele wspomóc.
to jest wspólna sprawa.

zniszczyliście, podczas wojny, gdzieś tak chyba z 80% naszego kraju.
może mniej, może więcej - naprawdę w tym aspekcie nie ważne.

dlatego tez, te czołgi, powinniście nam DOS TARCZYć,
powiedzmy z 3 czy 10 procentowym zarobkiem.
a tak naprawdę, to powinniście po kosztach - bo one tez was zabezpieczają.
ale nie chodzi o targowanie się; wiadomo, ze cena nie może być niższa,
niż aktualne koszty produkcji - to sprawy oczywiste.

w ten sposób, nic nie tracąc i zabezpieczając jednocześnie siebie,
spłacicie... yyy dług powiedzmy, za zniszczenie naszego kraju.

to nawet nie jest kompromis - to oczywista oczywistość,
jak niekiedy się u nas mówi.

i nie będziemy domagali się od was jakichkolwiek sum,
ani oddawania broni za darmo, czy po 1/3 ceny,
jak to Izraelowi czynicie.

My, Polski Kraj-Naród, ponieśliśmy największe straty - to dobrze wszyscy wiecie.
wiecie tez, ze zamiast jakichkolwiek rekompensat, musieliśmy, choć przecież
już nie za wasza sprawa, choćby węgiel ruskim za 1/10 ceny oddawać.

doprawdy, wiele wygraliśmy na wygranej, i najbardziej okupionej naszą krwią,
wojnie.

odtąd, aż po czasy, kiedy już nie trzeba będzie zbroić się w imię pokoju,
będziecie traktowali nas przy zakupie sprzętu wojskowego co najmniej tak samo
uprzywilejowanie,
jak siebie, co właśnie napisałem.

i to, co pisze, jest po prostu, głównie na waszą korzyść, uczciwe.

aha, i tylko nie myślcie sobie, ze takie postawienie sprawy
wynika z domniemanych roszczeń "izraelitów", "ratyfikowanych"
w Stanach Zjednoczonych.

jacek

2. Data: 2018-02-10 10:06:42

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Kupowanie broni od wroga to samobójstwo.

3. Data: 2018-02-14 06:29:02

Temat: Re: Polak Niemiec
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 10 lutego 2018 10:06:43 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:
> Kupowanie broni od wroga to samobójstwo.

ikselkus, Niemcy nie sa obecnie naszym wrogiem.
i nie beda takim, w prawidlowo na tej kanwie okreslanym pojeciu,
przez przynajmniej 30-50 lat.

naprawde nie szachruj historycznymi znaczeniami,
choc historia jest tez nauka wlasciwa.
przymierza, w ludzkim ujeciu, nie sa jeszcze wieczne,
ale moga byc juz teraz dlugotrwale.

jacek

4. Data: 2018-02-14 10:31:21

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> ikselkus, Niemcy nie sa obecnie naszym wrogiem.

Tylko dzieci tak sadza. Jacku, nie znasz historii

> i nie beda takim, w prawidlowo na tej kanwie okreslanym pojeciu,

Byli i sa.

> przez przynajmniej 30-50 lat.

No no, 50 lat! Jakaz to pewna przyszlosc dla nas wobec ich wielowiekowej wrogosci ?
Jedyna mozliwosc spelnienia Twoich pocieszen to taka, ze w ciagu tych 50 lat Niemcy
znikna jako narod, bo zaleja ich muzulmanie.
To jednak tez mnie nie pociesza.

> naprawde nie szachruj historycznymi

Nie szachruję. Szafuję też nie.
Mylisz słowa.

5. Data: 2018-02-20 02:04:09

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 lutego 2018 10:31:22 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:

> Tylko dzieci tak sadza. Jacku, nie znasz historii

znam. szczegolnie calosciowo.
w tym ujeciu, to ciagle scinanie skrzyzowanymi mieczami lancuchow DNA,
poprzez bitwy i wojny.

> Byli i sa.

to tylko znaczy, ze trzeba to zmienic:)

> No no, 50 lat! Jakaz to pewna przyszlosc dla nas wobec ich wielowiekowej wrogosci ?

dla nas wystarczajaca, aby nie za bardzo nawet mogli,
ani nie za bardzo chcieli, to zmieniac:)

> Jedyna mozliwosc spelnienia Twoich pocieszen to taka, ze w ciagu tych 50 lat Niemcy
znikna jako narod, bo zaleja ich muzulmanie.

to straszna perspektywa; i dla nich, i dla nas.
szczesciem nieziszczalna:) - przeciez Niemcy nie sa tak naiwni;
ot, motaja sie, bo sily robocze im potrzebne,
bo Merkel kocha sie z Putinem za sprawa dawnych,
stadnie przekoministycznionych zapatrywan,
bo maja nadal wspolne ciagotki panow-wladcow swiata
- w tym przeszkadzaja im aktualnie prawie tylko amerykanie
i, wraz z cala koalicja panstw wschodnich, Polacy.
to wszystko, Ikselkus, jest proste i zrozumiale - nawet dla dzieciaka:)

jednak nie to, zebym tu nie widzial, do czego amerykanie daza:)
oni juz sie bardzo sprawom innych poddali - choc wielka nadzieja
wraz z Trump'em sie pojawila, ze zawroca z drogi podporzadkowania Ziemi
obcym bytom, ktore z Bogiem nie maja nic wspolnego. tylko, ze oni o tym
chyba jeszcze nie wiedzą :)

> To jednak tez mnie nie pociesza.

iksekus, wszystko co pisze, oczywiscie nieraz pisze
tez pod wplywem nalewki, czy winka, co zreszta przeciez widac,
powinno Cie pocieszac.
chce po prostu zapewnic Polsce te 50 lat nikomu niepodleglego Pokoju;
to wystarczy, zeby Swiat sie obudzil i zrozumial, co Dobre.

> Nie szachruję. Szafuję też nie.
> Mylisz słowa.

nie mylę, ikselkus. po prostu patrzysz w przyszłość opierając się
tylko na dawnych, ciemnych wydarzeniach,
a nie wszystko (choć to tez jedna z moich ulubionych metod),
zwłaszcza w tak delikatnej materii, da się ekstrapolować.

pozdrawiam Cie serdecznie,
jacek

iksekus, zauwaz ze 2 czy 3 dni pozniej, po "naszej rozmowie"
premier Morawiecki pojechal do "Angeli" Merkel porozmawiac.
jesli myslisz, ze byl tam po cos innego, niz wspolpraca w dziedzinie
militarnej, o ktorej tu byla mowa, to jestes w bledzie po prostu.
i nawet nieważne, co podaly ci srodki masowego przekazu, bo cel wizyty
byl dokladnie taki, o jakim tu pisalem-pisalismy.
nawet nie wiem dokladnie, jak to sie dzieje. najwazniejsze,
ze zawsze dzialalo i zawsze dzialac bedzie;
po mojej "smierci" Bog tez da sobie rade:)
u nas ludzi ci przeciez dostatek:)

kocham Cie Ikselkus, lubie z Toba rozmawiac - najbardziej - serdecznie:),
jacek

6. Data: 2018-02-20 10:38:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
>
> dla nas wystarczajaca, aby nie za bardzo nawet mogli,
> ani nie za bardzo chcieli, to zmieniac:)

> to straszna perspektywa; i dla nich, i dla nas.

Ale coraz bardziej prawdopodobna.

> [...]
> chce po prostu zapewnic Polsce te 50 lat nikomu niepodleglego Pokoju;
> to wystarczy, zeby Swiat sie obudzil i zrozumial, co Dobre.

50 lat??? To nawet nie jest pamięć jednego pokolenia. Tu i 200 lat nie
wystarczy. Niemcy były i będą wrogiem Polski. Nie wolno zapominać o
historii - to usypia czujność i pozwala dać się zwieść ich pozorną
spolegliwością.

> [...]
> nawet nie wiem dokladnie, jak to sie dzieje. najwazniejsze,
> ze zawsze dzialalo i zawsze dzialac bedzie;
> po mojej "smierci" Bog tez da sobie rade:)

Nigdy nie uwierzę Niemcom jako państwu.

> kocham Cie Ikselkus, lubie z Toba rozmawiac - najbardziej - serdecznie:),
> jacek

I wzajemnie!

Jesteś (tu) jedyny, którego traktuję serio!
Jesteś (tu) jedyny, który odczytuje wszystko, co piszę, zgodnie z moimi
intencjami, przez co widzi MNIE.
Reszta widzi nie MNIE, tylko własne męty na mój temat, bo im nie leży, co i
jak piszę.
--
XL

7. Data: 2018-02-20 13:40:44

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.02.2018 o 10:38, XL pisze:

> [...]
> który odczytuje wszystko, co piszę, zgodnie z moimi intencjami, przez
> co widzi MNIE. Reszta widzi nie MNIE, tylko własne męty na mój temat,

Mylisz się Iksi. Ja też czytam Ciebie z uwagą chociaż wkurzasz mnie
meandrowaniem z Kfiatkiem. :)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

8. Data: 2018-02-20 15:11:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Mylisz się Iksi. Ja też czytam Ciebie z uwagą

A tak, rzeczywiście, wiem :-)

> chociaż wkurzasz mnie
> meandrowaniem z Kfiatkiem. :)

Człowiek jest słaby - robi w życiu różne bezsensowne rzeczy :-))

--
XL

9. Data: 2018-02-22 06:31:30

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 20 lutego 2018 10:38:01 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Ale coraz bardziej prawdopodobna.

> 50 lat??? To nawet nie jest pamięć jednego pokolenia. Tu i 200 lat nie
> wystarczy.

wowczas o to bedzie dbal ktos inny, a jesli nawet nie,
to sam Bog dbac powinien. Bog zaryzykowal, to ja tez ikselkus musze.

> Niemcy były i będą wrogiem Polski. Nie wolno zapominać o
> historii - to usypia czujność i pozwala dać się zwieść ich pozorną
> spolegliwością.

bierzesz Ikselkus świat bardziej do rozumu, niż do serca.
oczywiście, ze to jest logiczne, ale bardziej logiczne jest serce.

pozdrawiam,
jacek

10. Data: 2018-02-22 06:58:35

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy nie uwierzę Niemcom jako państwu.

to uwierz im jako narodowi;
Niemcy to wspanialy Narod, wiele rzetelnosci pracy
i wiele niepsucia sie mechanizmow mechanicznych wniesli.
oczywiscie, chcieli caly czas nas podbijac, ale my tez przeciez
troszeczke ku "slabszym" wschodnim ludom rece wyciagalissmy.
fakt, ze Niemcy i Zydzi, jako ludy nazbyt zachlanne,
sa chyba tylko siebie warci.
nie, zebym tu im zaraz szatanskosc imputowal,
jednak pokrewienstwo postepowania jest dosc widoczne,
choc moze na niezbyt widocznych w swiecie płaszczyznach.
i o ile Niemcy, jestem pewien, swoja wine widza,
to Żydzi chyba nie za bardzo.
powiem im wprost:
może jeszcze raz Pana Jezusa ukrzyżujcie,
skoro macie Nato ochotę:)

to tyle ikselkus, co moge powiedziec na ten te mat:)

Polak Niemiec
Polak Niemiec
Polak Węgier
Znowu wtopa w ,,Jeden z Dziesięciu".