"O Jurku, któremu zabrakło atomów."

181. Data: 2010-01-21 21:29:11

Temat: Re: "O Jurku, któremu zabrakło atomów."
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ale rumuńskie drogi i rumuńscy kierowcy to nadal fantastyczny folkrror:)

Ba! :)uwielbiam folklor!
Ale już niebo, a ziemia. Teraz nawet "kultowa" droga 67C jest
superasfaltowana. Troszkę żal wspomnień wyrypów sprzed jeszcze kilku
lat... Ale z kolei dla nich lepiej, dzielnie pomykają loganami po
gładziutkich wstęgach szos.

--
B. znów zatęskniłam za Rumunią, wiosna trza tabor uruchomić :)

182. Data: 2010-01-21 21:52:35

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ale rumuńskie drogi i rumuńscy kierowcy to nadal fantastyczny folkrror:)

Masz tu rumuńskiego kierowcę:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5d71fc3482
54fa82.html
A jakby ktoś miał ochotę na więcej rumuńskich fotek, to tu można
zobaczyć ten cały mój "blichtr małego polaczka" wg XL ;)
2007 r. czerwiec
http://bajarka.fotolog.pl/6,2007,archiwum.html
2009 r kwiecień
http://bajarka.fotolog.pl/5,2009,archiwum.html
--
B.

183. Data: 2010-01-21 22:43:20

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 21-styczeń-10, gdy Bbjk wymamrotał:

> Ba! :)uwielbiam folklor!

końcówkę trenerowi w poście zmieniać - króst dostać na czole i pypcia! :)

> [...]
> superasfaltowana. Troszkę żal wspomnień wyrypów sprzed jeszcze kilku
> lat... Ale z kolei dla nich lepiej, dzielnie pomykają loganami po

przed samym bukaresztem chciałem mignąć w ocentrulę - mignąłem, a tu (po
zjeździe, żeby nie było) za jakieś 20 m od zjazdu plastikowa taśma w
poprzek drogi i ludziki machające wesoło chorągiewkami.
ja tez radosny, bo od kilkunastu godzin w drodze, trójka dzieci na
pokładzie, z czego jedno najmłodsze miało co godzinę przerwę 5 minut na
nieryczenie, więc taki radosny, nie patrząc na mapę, skręciłem w następna
przecznice i pojechałem na skuśkę, licząc, że gdzies tam się do tej
ocentruli dotelepię.
i do końca życia będę pamiętam, jak się telepałem - w nocy, ciemno jak na
rumuńskiej bocznej dziurawej drodze, z obydwu stron napierdalają (to jest
słowo najbardziej wiernie oddające stan ówczesnej rzeczy) tiry i te za mną
trąbią na mnie, żebym jechał szybciej, a te nadjeżdżające świecą długimi bo
im co chwila te trąbiące zajeżdżają drogę, wyprzedzając mnie.
bo nie wiem czy wiesz, ale w rumunii w zasadzie pierwszeństwo ma ZAWSZE
wyprzedzający. wtedy to był pamiętny dzień, kiedy spędziłem za kółkiem 23h
non-stop, z czego jakieś 15 jadąc przez samą rumunię.
ale kraj piękny - cóż więcej gadać,,,

o, takie hacjendy w okolicach sibiu chyba były:
http://lh5.ggpht.com/_e3uC-q3cuUQ/SJGCoyek0OI/AAAAAA
AAE38/JQzXX2v30Ls/s800/DSC_0627.JPG
http://lh4.ggpht.com/_e3uC-q3cuUQ/SJGCquNgJII/AAAAAA
AAE4E/BkFV5rUvLRQ/s800/DSC_0635.JPG

a jeździ się tam takimi brykami
http://lh5.ggpht.com/_e3uC-q3cuUQ/SJGCtN67FaI/AAAAAA
AAE4U/QP8Jei_xPUo/s800/DSC_0642.JPG

fajnie było, no!

184. Data: 2010-01-21 22:48:08

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 21-styczeń-10, gdy Bbjk wymamrotał:

> Masz tu rumuńskiego kierowcę:
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5d71fc3482
54fa82.html

taaak, takich ich pamiętam!
albo - jak było pod górę, to się chłopaki zatrzymywali na środku drogi,
odkręcali maskę i dolewali wody do chłodnicy :)
sznurki takich stały i tylko z butlami latali :)
ale jak się radar zbliżał, to taki jeden prawie mi drogę zajechał, szybkie
odkręcił i tak machał ręką, że mu się prawie urwała - ostrzegał :)
za to ich bardzo polubiłem jakoś, musze przyznać.

> http://bajarka.fotolog.pl/6,2007,archiwum.html

> http://bajarka.fotolog.pl/5,2009,archiwum.html

chętnie pokukam

185. Data: 2010-01-21 22:49:27

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 21-styczeń-10, gdy Bbjk wymamrotał:

http://images21.fotosik.pl/366/abdbb2ce9374c06dmed.j
pg

czad!

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

186. Data: 2010-01-21 22:50:42

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 21-styczeń-10, gdy Bbjk wymamrotał:

http://images22.fotosik.pl/162/bd24ca06123601a5med.j
pg

kurna, ale że aż tam mieli podsłuchy?!

--

kiedyś to były sygnaturki!

187. Data: 2010-01-21 22:53:59

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 21-styczeń-10, gdy Bbjk wymamrotał:

http://images40.fotosik.pl/126/eb5eba7cf865d5b7med.j
pg

czy to nie wspaniałe?!

ok, już to było ostatnie :)))

--

Łej, hej, chłopcze do rej
Puszczaj fiuta, wciągaj buta

188. Data: 2010-01-22 06:54:09

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> o, takie hacjendy w okolicach sibiu chyba były:
> [...]

Ech, te cygańskie pałace są niesamowite. Najlepszy widzieliśmy w
Maramureszu, gdzieś w okolicy Sighetu Marmatiei,jak znajdę fotkę, to Ci
podeślę. Marmury, złote kopuły,rzeźby, antyk, barok i Bizancjum w
jednym, a to wszystko w otoczeniu drewnianych chat - klasyka
zaskoczenia, bo przez kontrast.

> a jeździ się tam takimi brykami
> http://lh5.ggpht.com/_e3uC-q3cuUQ/SJGCtN67FaI/AAAAAA
AAE4U/QP8Jei_xPUo/s800/DSC_0642.JPG

A byłeś w Mołdawii? Nie mówię teraz o tej rumuńskiej, a o Mołdowie. I na
Ukrainie. Tam to dopiero są bryki!
Na "betonce":
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12ddaeefb5899d60
.html
Pogotowie ratunkowe:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/71e515999568a746
.html
autobusy:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d9ff39ffebc71d47
.html
pobieda:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4dec1095ba7d4216
.html

Nieraz gęby się nam otwierały z zadziwienia. W Rumunii spotkaliśmy
"Cobrę" (trabant a la Pan Samochodzik z silnikiem z golfa), z
malowniczym Cyganem za kierownicą, pościągaliśmy się troszkę po
największym wyrypie i oczywiście szybko staliśmy się kolegami, dzięki
czemu można było sfotografować jego wraz z dobytkiem, ale to temat na
inną opowieść i nie tutaj. O rumuńskich przygodach i znajomościach można
nieskończenie. I w sumie to psychologia...

> fajnie było, no!

Rewelacja ten kraj.
--
B.

189. Data: 2010-01-22 09:49:17

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 22-styczeń-10, gdy Bbjk wymamrotał:

> A byłeś w Mołdawii? Nie mówię teraz o tej rumuńskiej, a o Mołdowie. I na
> Ukrainie. Tam to dopiero są bryki!

nie byłem, przejeżdżałem tylko rumunię w kierunku bułgarii :)
ale na ukrainę bardzo chętnie bym się wybrał.

podróże - to jest coś, co warto w życiu robić.

190. Data: 2010-01-22 09:54:40

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
> A był to 22-styczeń-10, gdy Bbjk wymamrotał:

To oglądnij filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=mTeZlfs2NVY

2+2*2=8
FUNDAMENTALNE PYTANIE, CZYLI...
Re: Cisza na psp, wicher dmie,
Re: Człowiek jest tym czym nie jest i nie jest tym czym jest.
Faszyzm w imię Miłości