Re: O Krysi

From: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: O Krysi
Date: Sat, 11 Sep 2004 19:40:21 +0200
Sender: K...@o...pl@sub131-106.elpos.net

Użytkownik " are" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:chv252$o1l$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
Optymalnego.

> Czesc, Wielka Krystyno"Opty"!

NIE JESTEM WIEEELKAAA! ;[
Moje BMI...! ...czekaj, zara policze... ;/
http://diety2000.webpark.pl/kinistrona/licznik2.htm

...aktualnie: 20,29
czyli w normie, więc mnie nie przezywaj! OK?

> Bzdury to Kompedium samo w sobie. I nie wiem,
> moze faktycznie "wyjasnialas". Malo Cie czytam.

A widzisz!? Żeby o kimś, o czymś mówić, to trzeba bliżej poznać temat.
Ja to wiem ze szkoły... :)
Ale nic straconego, mamy Internet i Google, więc możesz przeczytać
więcej tego co pisuję. Tylko skończ wreszcie z tym donoszeniem!
Jak ktoś będzie chciał, to sam sobie znajdzie moje posty, nie musisz
ich nikomu pchać w oczy na siłę ;]

> Tu tez probujesz sie dowartosciowac cytatami? TYLKO SZKOLA, Krysia!
Tylko szkola!

Masz rację, już idź do tej szkoły, bo się spóźnisz... ;]

Krystyna