O.T.

1. Data: 2002-01-09 11:09:46

Temat: O.T.
Od: "Paul" <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie Windows Commander 4.54? To jest nowoczesna wersja Norton Comander
Wpadlem w amok... moj stary NC juz nie dawal sobie rady, a Explorer
doprowadza mnie do szalu.
Kilka dni temu znalazlem to cudo pod adresem http://www.ghisler.com
Dlaczego o tym pisze? poniewaz on gada po polsku!!!! i jest za darmo!!!!
Teoretycznie trzeba go kupic albo usunac samemu po 30 dniach proby.
Ja kupilem od razu i jestem zachwycony!
Co to ma za zwiazek z pl.rec.kuchnia ??? zaden!!!
ale to dlatego ze Was lubie (zaczerwienilem sie)

--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2002-01-09 11:55:26

Temat: Re: O.T.
Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paul" <p...@p...ch> napisał w wiadomości
| Co to ma za zwiazek z pl.rec.kuchnia ??? zaden!!!
| ale to dlatego ze Was lubie (zaczerwienilem sie)
|
| --
| Amicalement Paul Urstein

A mylisz sie! Wlasnie, ze ma zwiazek z kuchnia .... konsumuje sie w
windowsach wspaniale. W razie czego - mam do niego cracka (ale o tym
ciiiiiiiiiii).
pozdr. Wilma

1. Data: 2002-01-09 13:22:53

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paul <p...@p...ch> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1h8jk$a3l$...@g...uci.agh.edu.pl...
> [...]
> Ja kupilem od razu i jestem zachwycony!
> Co to ma za zwiazek z pl.rec.kuchnia ??? zaden!!!
> ale to dlatego ze Was lubie (zaczerwienilem sie)

Paul, dzięki serdecznie za informację. Obejrzałam i już zamówiłam do siebie
do placówki na 6 stanowisk.Jeszcze raz dziękuje.
Pozdrawiam Ramzes.

1. Data: 2002-01-09 13:44:29

Temat: Odp: O.T.
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja kupilem od razu i jestem zachwycony!
> Co to ma za zwiazek z pl.rec.kuchnia ??? zaden!!!
> ale to dlatego ze Was lubie (zaczerwienilem sie)

Znacie, lubicie i zażarcie używacie (żeby miało związek z grupą ;) ) Nie
pamiętam już kiedy ostatni raz używałam Explorera... Mogę Ci podrzucić nazwę
fajnej przeglądarki do obrazków (oczywiście tylko kulinarnych - naga kura
opalająca się w piekarniku - ale to widok tylko dla dorosłych ;)) )

Anka - fanka takich obrazków :)

1. Data: 2002-01-09 15:06:48

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Paul <p...@p...ch> wrote:

> [...]
> Ja kupilem od razu i jestem zachwycony!
> Co to ma za zwiazek z pl.rec.kuchnia ??? zaden!!!
> ale to dlatego ze Was lubie (zaczerwienilem sie)

No coz. Ci z nas, ktorzy, biedacy, uzywaja Macintoshy, nie moga
niestety docenic tego cuda ;-(

Wladyslaw
--
Wladyslaw Los

1. Data: 2002-01-09 15:26:13

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> No coz. Ci z nas, ktorzy, biedacy, uzywaja Macintoshy, nie moga
> niestety docenic tego cuda ;-(

pod Linuxem też nie chodzi ;-) No i dobrze! A w robocie mojego szefa też
szlag trafia, że na moim kompku tego nie ma, ale mi Explorer nie
przeszkadza.

Waldek

Małe ostrzeżenie :)
maszynka do mielenia mięsa - elektryczna - jaką wybrać?
serek pleśniowy
Pierogi
Problemy z nazwami potraw i smutne nastepstwa... :-(((