O barszcu grzybowym..

1. Data: 2001-12-25 12:52:58

Temat: O barszcu grzybowym..
Od: "Krzysztof" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obiecałem napisać jak smakował barszczyk grzybowy.
Otóż był wspaniały.
Podałem go do pierogów z kapustą i było pycha.
Pierogi delikatne w smaku, a barszcz-jak ogień piekielny-
ostry o głębokim smaku i aromacie,wspaniale uzupełniał danie.
Poezja.

1. Data: 2001-12-25 18:43:23

Temat: Re: O barszcu grzybowym..
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie czytalem niestety Twojego poprzedniego postu ale czyżby powiedzonko: "2
grzyby w barszcz" szlag trafił?

Pozdrawiam
Wok

1. Data: 2001-12-25 18:51:48

Od: "Krzysztof" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa?
Ha!!
Całe 20 grzybków które prawdziwkami zwą.
A było co wąchać i smakować.
Pozdrawiam i życzę wesołych świąt póki trwają.

1. Data: 2001-12-25 18:53:18

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dwa?
> Ha!!
> Całe 20 grzybków które prawdziwkami zwą.
> A było co wąchać i smakować.
> Pozdrawiam i życzę wesołych świąt póki trwają.

Ja rowniez pozdrawiam serdecznie, teraz skupilem sie na tych nieszczesnych
kolorowych drinkach, ktore nie wiedziec czemu uwielbiaja kobiety...
Wok

1. Data: 2001-12-25 19:39:31

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

<w...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
6...@n...onet.pl...

> Ja rowniez pozdrawiam serdecznie, teraz skupilem sie na tych nieszczesnych
> kolorowych drinkach, ktore nie wiedziec czemu uwielbiaja kobiety...
> Wok

O, przepraszam, ja pije wszystko (z wyjatkiem mezcal'a), najbardziej lubie
zytnia a zamrazalnika....

Ewcia
(kobieta)

ps. a curaçao jest likierem pomaranczowym, wytwarzanym na wyspie Curaçao
(Karaiby kolenderskie) i nikt nie wie skad ten kolor... pewnie zeby odroznic
od Grand Marnier. Ale likier bardzo uczciwy !

--
Niesz !

Re: O barszcu grzybowym..
O barszcu grzybowym..
A moze teraz pomysl na kolorowego drinka?
Czekolada
"Stoper" do gotowania jaj - gdzie to mozna kupic (Wroclaw)?