O cebulach

1. Data: 2001-01-16 10:05:07

Temat: O cebulach
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawiedziłam wczoraj w ramach rekonesansu sklep ogrodniczy (ciągnie wilka do
lasu). Trafiłam na rozpakowywanie cebul, kłączy i bulw kwiatowych -
mieczyki, dalie, sparaksisy, serduszka, tawułki itp. itd.. Nieśmiało
zapytałam, czy to trochę nie za wcześnie i usłyszałam, że tak jak co roku.
No i się zastanawiam - jest połowa stycznia, sadzi się cebule np. w
kwietniu. Jeśli ktoś je w kwietniu kupi, to te ze sklepu będą przecież
wyschnięte na wiór. Można oczywiście kupić teraz i wrzucić do piwnicy, ale
nie wiem, czy akurat o to chodzi. Nie dyskutuję o fachowości personelu, to
już było, ale nie wiem, czy znacznej części swoich m.in. niepowodzeń z
roślinami cebulowymi nie można przypisać właśnie takim czynnikom, jak te, że
są przechowywane przez dłuższy czas w niewłaściwych warunkach. A rezultat?
Co roku kupuje się nowe:(

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2001-01-16 11:56:27

Temat: Odp: O cebulach
Od: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9416g3$2g7$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Co roku kupuje się nowe:(
> Pozdrawiam, Basia.

I oto chodzi !!!!!!!

3. Data: 2001-01-16 12:04:55

Temat: Re: O cebulach
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9416g3$2g7$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Co roku kupuje się nowe:(
> Pozdrawiam, Basia.

I oto chodzi !!!!!!!

Tylko że akurat nie mnie :'(

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2001-01-16 19:32:26

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze to jest nauczka dla Ciebie, ze lepiej sie samemu zatroszczyc, niz
polegac na niefachowym personelu sklepu. Tak sobie jednak pomyslalem, ze
przeciez jestes wileka milosniczka ispecjalistka od bylin. Moze wobec tego
napiszesz innym, jak rozpoznac przesuszona cebule? Mysle, ze ten material,
moglby tez trafic do e-zinu redagowanego przez Jurka.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

Pomiar wilgotnosci