O co tutaj chodz?

1. Data: 2000-02-24 12:09:36

Temat: O co tutaj chodz?
Od: ebglura <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem nowa na tej grupie. Zapisałam się tutaj z nadziejš, że będę tu
mogła znaleź ciekawe przepisy, że ugotuję coś orginalnego i smacznego,
tymczasem znalazłam jak na razie jeden przepis na kurczaka w sosie
slodko-kwaśnym i nic więcej. Może za mało listów jeszcze przejrzałam.
hmmm....

1. Data: 2000-02-24 12:16:37

Temat: Re: O co tutaj chodz?
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tymczasem znalazłam jak na razie jeden przepis na kurczaka w sosie
> slodko-kwaśnym i nic więcej. Może za mało listów jeszcze przejrzałam.
Na pewno za malo. Sprobuj przejrzec archiwum
http://www.newsgate.gliwice.pl/archive/pl-rec-kuchni
i ksiazke kucharska z www.kuchnia.3miasto.pl.

1. Data: 2000-03-01 17:23:50

Temat: Odp: O co tutaj chodz?
Od: "Darek Klimczak" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ebglura <e...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...pl...
> [...]
> tymczasem znalazłam jak na razie jeden przepis na kurczaka w sosie
> slodko-kwaśnym i nic więcej. Może za mało listów jeszcze przejrzałam.

Czesc
Ja tez jestem nowy, jak dobrze poszukasz to znadziesz -ja w chwili do
obecnej znalazłem nie duzo bo okło setki przepisow, a musze Ci sie przyznac
iz zbyt ambitnie jeszcze nie szukałm.
Pozdrawiam Darek z Wrzesni.

1. Data: 2000-03-03 11:21:23

Temat: Tu chodzi o ... dziennik kaszki manny :-)
Od: "Czeraniuk, Dorota" <D...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

Przepisy to super sprawa i nawet czasami sie tu pojawiaja. W dodatku
bardzo ciekawe, sprawdzone i pycha. Najciekawszy jest jednak klimat
pogaduszek wokol jedzenia - troche jak w Czarodziejskiej Gorze. Super sa
wspomnienia o ulubionych smakach z dziecinstwa. Mi o to tu chodzi.
Dorota

1. Data: 2000-03-03 20:21:36

Temat: Re: Tu chodzi o ... dziennik kaszki manny :-)
Od: Maria Wasilewska <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Czeraniuk, Dorota" wrote:

> [...]
> pogaduszek wokol jedzenia - troche jak w Czarodziejskiej Gorze. Super sa
> wspomnienia o ulubionych smakach z dziecinstwa. Mi o to tu chodzi.
> Dorota
>
> Właśnie tak! Mi też! W kuchni jestem total baran. Wszystko leci mi z rąk,
> garów nabrudzę, a efekt przeważnie taki sobie. Ale namiętnie zbieram
> przepisy i strasznie lubię czytać o jedzeniu. Czytając tę listę
> przekonałam się, że ludzie lubiący gotować są szelenie sympatyczni. Mają
> jakiś sensualny, namiętny stosunek do życia. I są dowcipni. Ogrodnicy już
> nie tak. A czytelnicy książek zupełnie do bani.

Mój ostatni książkowy nabytek o jedzeniu to "Księga potraw Jane Austen"
Maggie Black i Deidre Le Faye. Przedziwna.

serdecznie pozdrawiam
wasileska - ćwok kuchenny

Wedzone ryby
Wedzone ryby