O czym tutaj mozna pisac?

1. Data: 2001-10-05 12:00:47

Temat: O czym tutaj mozna pisac?
Od: "dziud" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym dowiedziec sie o czym można tutaj pisać?

2. Data: 2001-10-06 09:25:15

Temat: Re: O czym tutaj mozna pisac?
Od: "sqra" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez
sqra

3. Data: 2001-10-08 07:23:01

Od: "dziud" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co napiesze jest odrzucane czy nie poruszam wlasciwych tematow czy po prostu
ktos tu sie bardzo przyklada do modelowania tej grupy?

4. Data: 2001-12-28 22:52:10

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialbym dowiedziec sie o czym można tutaj pisać?

a tak trudne jest zrozumiennie slowa uzaleznienia?

5. Data: 2001-12-29 07:12:14

Od: "Witold" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Pozdrowienia, Witek

6. Data: 2001-12-29 12:19:24

Od: "Michal Malaczek" <k...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tak trudne jest zrozumiennie slowa uzaleznienia?
A nie???
wiele osob mysli, ze wie o tym co to jest uzaleznienie, a tak naprawde nie
ma o tym pojecia.
To widac szczegolnie, gdy ktos uzalezniony mowi, ze "calkowicie panuje nad
soba"

M.

7. Data: 2002-01-01 01:01:08

Od: "warchol" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Malaczek" <k...@i...pw.edu.pl> wrote in message

Na tym to chyba polega , ze uzalezniony nie chce widziec efektow swojego
uzaleznienia albo je bagatelizuje.To co dla postronnych obserwatorow jest
widoczne golym okiem , dla zainteresowanego jest wymyslem zlosliwcow lub
dewotow.
I zawsze ta nadzieje jesli zechce to zawsze moge skonczyc - mowie to z
wlasnego doswiadczenia :-)) i to zwiazanego nie tylko z alkoholem . Dlatego
przestalem sie irytowac ludzmi , ktorzy probuja tlumaczy ze to czy tamto
jest nieszkodliwe a moze nawet pomaga i tu nastepuje dlugi wywod na temtat
glupoty i zacofania polskiego spoleczenstwa poparty dowodami z tego czy
tamtego zakresu . Mozna powiedziec ze jest to kanon .
Prawda jest taka ze kazdy musi sie przekonac na wlasnej d...... tzn skorze.

pozd
Warchol

8. Data: 2002-01-04 00:30:55

Od: "Compan" <c...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "warchol" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
... nadzieje jesli zechce to zawsze moge skonczyc - mowie to z
> wlasnego doswiadczenia :-)) i to zwiazanego nie tylko z alkoholem.

Generalnie (jestem uzalezniony od slowa: generalnie) pytano
tu o (teraz cytat):

> Chcialbym dowiedziec sie o czym można tutaj pisać?

Jak sama nazwa listy wskazuje mozna pisac o wszystkim,
ZALEZNIE od usposobienia.

Pozdrowienia,
Compan

9. Data: 2002-01-05 23:18:19

Od: "Michal Malaczek" <k...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sama nazwa listy wskazuje mozna pisac o wszystkim,
> ZALEZNIE od usposobienia.
i nastawienia moderatora ;o)

M.

Skutki legalizacji....