Prośba o pomoc w badaniach

1. Data: 2001-09-26 08:58:13

Temat: Prośba o pomoc w badaniach
Od: "Demona" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam nadzieje, ze wybaczycie mi, iż ośmielam się prosić Was o pomoc w
kwestii właściwie nie związanej bezpośrednio z grupą. Otóż poszukuje osób
korzystających z Internetu, które mogłyby poświęcić trochę czasu na
wypełnienie mi kwestionariuszy do badań naukowych. Wiem, ze proszę o dużo,
ale musze zrobić te badania by moc napisać prace doktorska. Bardzo mi na tym
zależy. Jeżeli ktoś z Was (lub może i Waszych znajomych) zechciałby pomoc mi
to proszę o kontakt na priv: m...@w...pl .
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie
Monika