Re: O homeopatii w Focusie

Data: 2001-08-20 12:19:36
Temat: Re: O homeopatii w Focusie
Od: "Mico" <m...@p...onet.pl>

Siła homeopatii to energia substancji o nierzadko letalnym działaniu
przenosząca się do finalnej postaci farmaceutycznej poprzez wielogodzinne
ręczne wytwarzanie każdej potencji, której wielkość determinuje moc
działania i skutki terapeutyczne. Rewelacja-zasada similia symilibus
curantur polega na wyzwoleniu sił witalnych organizmu za pomocą trucizn.
Homeopatia naprawdę działa o czym wielokrotnie przekonałem stosując ją u
pacjentów.
Użytkownik "P. Korczak w Cedar-Pol" <p...@c...adm.pl> napisał w
wiadomości news:9lqhf4$lb2$1@news.tpi.pl...