O knowaniach zarządców i właścicieli Polski. Skąd się wziął Petru?

1. Data: 2016-01-04 11:53:23

Temat: O knowaniach zarządców i właścicieli Polski. Skąd się wziął Petru?
Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Co tam panie "wPolityce.pl" http://wpolityce.pl/

O knowaniach właścicieli i niedawnych zarządców Polski, których PiS
próbuje odciąć od koryta.

http://wpolityce.pl/polityka/277010-skad-wzial-sie-l
ider-nowoczesnej-tygodnik-abc-o-ciemnych-kartach-bio
grafii-ryszarda-petru

Najnowsze wypowiedzi:

"Dratewka53 @Dratewka53
29 minut temu

Petru jest marionetką i tyle. Kiedy macherzy układu okrągłostołowego
zorientowali się, że PO straci władzę i może być kłopot z utrzymaniem
jej wizerunku, a co za tym idzie życia w opozycji, postanowiono dokonać
kolejnej zmiany szyldu. Najpierw pojawiło się w sondażach jakieś dziwne
"ugrupowanie L. Balcerowicza". Ale Balcer nie może firmować czegoś
"nowego", bo ma "schetaną" reputację, więc postawiono na Petru. To
musiał być ktoś wierny i pewny, że nie zerwie się ze sznurka, nie
kojarzony z żadną partią, w miarę młody, ale znany jako "fachowy
komentator" ekonomicznej rzeczywistości i "znawca problemów
gospodarczych". No i pompuje się go do granic obrzydzenia. Nawet nikogo
nie dziwi, że to ugrupowanie nie ma żadnych poglądów poza krytyką PIS.
Myślę, że "macherzy" czekają na wyklucie się jasnych oczekiwań, co do
propozycji zmian "bez PIS". Bo, że zmiany wobec polityki PO muszą być,
to jest dla nich jasne Ale jakie i jak daleko idące, by "chwycić"
społecznie, a jednocześnie alternatywne wobec PIS, tego jeszcze nie
wiedzą. Dlatego trzeba poczekać. I stąd Petru nie zgłasza żadnych
postulatów w Sejmie, nie określa na wiecach żadnych jasnych przesłanek,
jaką drogą ma pójść Nowoczesna, bo jeszcze nie wiadomo, w co ją trzeba
będzie wkomponować. Tak, ze na razie jest czysta reklama i marketing.
Może się nawet okazać, że trzeba będzie "bankowca" zamienić na jakiegoś
"trybuna ludowego", "obrońcę uciśnionych". Tak, ze jego "ciemna strona"
jest mało ważna. Ważniejsze są ciemne interesy, które go promują."

Krótki wykład o tym ujawnienia czego boją się niedawni rządzący III RP.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

2. Data: 2016-01-04 13:43:21

Od: "MarkWoydak" <M...@f...gmx.it> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> próbuje odciąć od koryta.
>
> http://wpolityce.pl/polityka/277010-skad-wzial-sie-l
ider-nowoczesnej-tygodnik-abc-o-ciemnych-kartach-bio

Najwyraźniej Petru pryszczem na waszej dupie jest ;-)))
Na siłę szukacie haków na niego. Jakież to UB-eckie i katolickie.

Mark Woydak

3. Data: 2016-01-04 14:50:38

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

MarkWoydak pisze:
> [...]

> Najwyraźniej Petru pryszczem na waszej dupie jest ;-)))
> Na siłę szukacie haków na niego. Jakież to UB-eckie i katolickie.

Więc go potraktujem jak pryszcza. ;-)

4. Data: 2016-01-04 17:03:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
MarkWoydak pisze:
- pokaż cytowany tekst -
Więc go potraktujem jak pryszcza. ;-)

PRECZ Z KOMUNĄ.
Widzimy to samo co za komuny, wymyślanie bzdur i poniżanie strajkujących polsków
przez aparadczyków Zomo. PRECZ Z KOMUNĄ. NA DRZEWACH ZAMIAST LIŚCI BĘDĄ WISIEĆ
KOMUNIŚCI.

5. Data: 2016-01-05 01:01:38

Od: stevep <s...@i...tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2016 o 14:50 LeoTar <L...@y...com> pisze:

ider-nowoczesnej-tygodnik-abc-o-ciemnych-kartach-bio
grafii-ryszarda-petru

> Więc go potraktujem jak pryszcza. ;-)

Sam jesteś pryszcz.
--
stevep
-----

6. Data: 2016-01-05 09:33:16

Od: Lord Donald <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.01.2016 o 13:43, MarkWoydak pisze:
> [...]
>>

> Najwyraźniej Petru pryszczem na waszej dupie jest ;-)))
> Na siłę szukacie haków na niego. Jakież to UB-eckie i katolickie.

Dobrze określiłeś swoich wodzów, to pryszcze, rak na naszej gospodarce,
aby ja uleczyć najpierw należy się ich pozbyć.

7. Data: 2016-01-05 09:37:05

Od: "MarkWoydak" <M...@f...gmx.it> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Donald" <l...@s...pl> napisał w wiadomości

> Dobrze określiłeś swoich wodzów, to pryszcze, rak na naszej gospodarce,
> aby ja uleczyć najpierw należy się ich pozbyć.

1. Petru nie jest moim wodzem, ani panem. Tylko tacy jak ty muszą mieć panów
"żałosny lordzie".
2. Gospodarce? Macie pojęcie o gospdarce? Po kursie ekonomii w Klarysewie?
Buhahhahhahahahah!
3. Pozbyć? Czyli co: na gałąź czy do dołu z wapnem? Jakież to katolickie
komuchu!

Marki Woydak

8. Data: 2016-01-05 09:47:48

Od: Lord Donald <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>

> Najwyraźniej Petru pryszczem na waszej dupie jest ;-)))
> Na siłę szukacie haków na niego. Jakież to UB-eckie i katolickie.

A za rok te swoje uwielbione pryszcze spotkasz tam
http://niezalezna.pl/uploads/zdjecie2016/14516743801
1385274482.jpg
jak spróbujesz tu wrócić, bidą tam nadal rządzić takimi pasożytami jak ty.

9. Data: 2016-01-05 09:55:24

Od: Lord Donald <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.01.2016 o 09:37, MarkWoydak pisze:
> Użytkownik "Lord Donald" <l...@s...pl> napisał w wiadomości

> 1. Petru nie jest moim wodzem, ani panem. Tylko tacy jak ty muszą mieć
> panów
> "żałosny lordzie".

Dziwne ale to ty wyjechałeś do Włoch i przypierdalasz jako nawet nie
obywatel bez praw do niczego, znalazłeś swojego pana, który ma cię za
polską świnię, śmiecia ot tarzania się w najgorszym syfie za najniższe
pieniądze.

> 2. Gospodarce? Macie pojęcie o gospdarce? Po kursie ekonomii w Klarysewie?
> Buhahhahhahahahah!
Twoje jedyne pojecie gospodarki to zarobienie centa za zrobienie laski
Szwabowi lub Włochowi, także wolał bym nie ryzykować życia w waszej
POsrańczej gospodarce.

> 3. Pozbyć? Czyli co: na gałąź czy do dołu z wapnem? Jakież to katolickie
> komuchu!

Myślałem że skończony z ciebie idiota a tu masz, dałeś takie piękne
pomysły. Takie pasożyty i zdrajcy jak ty, którzy zniszczyli kraj w
cywilizowanym świecie zasługują tylko na jedną karę, dałeś dobry jej
przykład.

10. Data: 2016-01-05 14:29:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=6jg6Yj_Wu4Y
https://www.youtube.com/watch?v=xSrxUsbVkTI
--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

Re: Jak ,,król żebraków" chwalił mi się terenówkami i czym nie chciał pochwalić się przed sądem
Przyśpieszony kurs obrony Wolności Polski.
Legion Żydowski Adama Mickiewicza
Cykliści i wegetarianie kolejnym wrogiem "Polskości"
ZapRaSHam Na najLepSjeJsHe foRóm Na śFjeCje!