O knowaniach zarządców i właścicieli Polski. Skąd się wziął Petru?

71. Data: 2016-01-05 22:35:21

Temat: Re: O knowaniach zarządców i właścicieli Polski. Skąd się wziął Petru?
Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

ikka pisze:

> no właśnie nie będzie działać jak poprzednia, matołku. Bubula na
> przykład ma pretensje, że dzięki TVP ludzie dowiedzieli się, że w innych
> krajach są legalne związki ludzi tej samej płci. Śmieszne, nie? Za
> chwilę będziesz miał tu drugą Koreę. Będziesz śnił po nocach - dla
> odmiany - o liberalnej demokracji. Ale Konstytucji już nie będzie.

I co, tak Cię rajcują związki homoseksualne? A może Ci się marzy we
snach jakaś panienka, przyznaj się ikka? Bo ja żadnych snów nie miewam
od czasu jak zakończyłem autoanalizę i uwolniłem się od wszelkich
uzależnień. Teraz to nawet Korea Płn. mi nie straszna. :-)

[...]

> Łamiąc Konstytucję...

Co Ty tak za ta Konstytucją - czy to jakaś święta krowa, że aż
nietykalna? A może SYSTEM społeczno-gospodarczy w nią wpisany uważasz za
doskonały i nietykalny?

> Jak Lech był prezydentem, myślałam że gorszego mieć nie można. Pomyliłam
> się. Duda bije go na głowę. Jarosław na pewno się zapisze w historii,
> razem z Dudą i uwierz mi - tej hańby z siebie nie zmyje.

Czy możemy wrócić do tematu za 4 lata? To taki okres czasu po którym
będzie można już cokolwiek powiedzieć o tym które z nas ma dzisiaj
rację. Czy okaże się ze to Ty masz teraz rację broniąc nieprecyzyjnej,
rozdętej ogólnikami i narzucającej nam neoliberalny kapitalizm księgi
zniewolenia Polaków, czy też może ja optujący za Utopią konstruktywną
(albo anarchią wspólnotową) którą Polska może zbudować w czasie 1-2
pokoleń; byle tylko demokracje zachodnie nam w tym nie przeszkadzały.
No i trzeba poskromić wściekłość rozbuchanych popleczników obecnego
złodziejskiego systemu nawet przez pozbawienie ich wolności.

A co do hańby to powinnaś zauważyć, że hańbą okryli się aktualni
opozycjoniści, którzy zgodnym chórem uprawiają Targowicę XX wieku. To
jest hańba dla narodu polskiego, że nie potrafił się ustrzec przed taką
porutą. I Istotnie trudno ją będzie zmyć; no chyba, że potoczą się głowy.

> To ja wiem, że on nie po pieniądze poszedł. On jak Piłsudski, co?

A może i więcej niż Piłsudski - wcale nie będę zaskoczony.

> Zapytam jeszcze raz: czy każdy kto jest u władzy, może stwierdzić, że
> Konstytucja jest zła i już nie obowiązuje, czy tylko pis może?

Jeżeli jest niedobra dla społeczeństwa to KAŻDA władza powinna ją
zutylizować. Tyle, że niektórym taka Konstytucja jest wygodna, gdyż sami
ją dla siebie pisali.

> Ani jedno, ani drugie. Ja sobie spokojnie czekam, aż dostanę 1500 zł na
> dzieci. Tylko Puszczy mi szkoda. I Konstytucji. Ale tak to już jest jak
> małpom się da brzytwy.

Ale pieniążkami nie pogardzisz...

Wychodzi na to, że jesteś materialistka. Bo skoro do tej pory trwałaś
bez tych dodatkowych pieniędzy to chyba nie są Ci one aż tak bardzo
potrzebne. ;-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

72. Data: 2016-01-05 22:58:10

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozostało nic innego jak tylko zapisać się złotymi zgłoskami w historii
> polskiego narodu i w historii ludzkości. Drobiazgi i pieniądze go nie

Gdyby nie napisał tego pedofil to pomyślałbym, że napisał to kretyn.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

73. Data: 2016-01-05 22:59:38

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-01-05 21:35, obywatel ikka uprzejmie donosi:

> Cóż, będę niedługo płacić abonament za tv jako ja, jako moja firma i
> takoż mój mąż. Za chwilę wzrosną składki od umów o pracę no i kombinują
> przy umowach zleceniach. Kościół w tym roku dostanie finansowego bonusa.
> Skądś trzeba te 500 zł wziąć. Beatka z ... nie wytrzepie, bo go nie ma.
> Jaj też.

Jaja też podrożeją.
I to nie tylko w delikateśnych Almach, Biedronki też zapewne oberwą.
Potrzepie się zarówno frankowiczów, jak i złotówkowiczów
Na szczęście już nie będą oni pracować na śmieciówkach, bo w ogóle nie
będą pracować "na umowę".

> Pewnie coś tam jeszcze przyszykują, jakąś niespodziankę.
> A resztę odłożę na porządną szkołę z matematyką, fizyką i chemią, która
> nie kończy się po I klasie liceum i w której mówią, co to jest indukcja
> matematyczna, a wychowanie nie jest narodowo-chrześcijańskie.
> Dzięki temu moje dzieci będą miały odpowiednią wiedzę i umiejętności,
> aby odprowadzać odpowiednio wysokie podatki w tym lub innym kraju Unii.
> Fair enough? :)

Mnie to likwidacja gimnazjów najbardziej interesuje.

74. Data: 2016-01-05 23:04:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 5 stycznia 2016 22:58:11 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Gdyby nie napisał tego pedofil to pomyślałbym, że napisał to kretyn.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

To ma bardzo dużo wspólnego z pedofilią, bo pedofil to zatrzymany w rozwoju osobnik,
czyli niedojrzały, a niedojrzali potrzebują tatusiów, czyli kogoś kto nimi rządzi i
rozporządza, o taki Putin, taki Prl, taki Pis. Na tym polegają dyktatury, są tam
gdzie jest dana część społeczeństwa niedojrzała.

75. Data: 2016-01-05 23:11:00

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-05 o 18:13, Ikselka pisze:

> Nic dodać, nic ująć.

Czy wy jesteście ślepi? Czy tak po prostu upośledzeni? Wy czytać nie
potraficie, że takie brednie wypisujecie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

76. Data: 2016-01-05 23:18:16

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

> Czy wy jesteście ślepi? Czy tak po prostu upośledzeni? Wy czytać nie
> potraficie, że takie brednie wypisujecie?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.

Dziękuję serdecznie. Pozdrawiam Cię bardzo, bardzo, baaaardzo serdecznie i
ciule.

--

Chiron

p.s.

Badałes sobie poziom Litu?

77. Data: 2016-01-05 23:24:29

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-05 o 21:16, LeoTar pisze:

> To o co ten wrzask anty-pisowski? Czy może coś zepsują nie po myśli PO i
> spółki?

Kiedyś zrozumiesz, że tu nie chodzi o PO.
Albo i nie zrozumiesz, bo zatrzymałeś się w rozwoju tak jak twoje
preferencje seksualne w stosunku do dzieci.

> Przecież PO niczego nie reformowała a tylko wszystko brała na
> przetrwanie

I właśnie dlatego przegrała.

> i maksymalne wyciśnięcie społeczeństwa. Jakakolwiek
> działalność reformatorska to juz wielki plus dla PiS-u.

Ten wrzask jest właśnie o to "jakiekolwiek".
Normalni ludzi nie chcą hybrydy Korei Płn.+ISIS i właśnie przeciw tym
"jakiekolwiek" protestują.

> Coraz bardziej skłaniam się ku temu, że jesteś Judaszem...

A smoki też widujesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

78. Data: 2016-01-05 23:28:10

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-05 o 19:06, Chiron pisze:

> Jesteś baaardzo, ale to naprawdę baaaaardzo źle poinformowana. Do
> faktów- to ma się nijak

Tupnij jeszcze nogą, na pewno pomoże w zaklinaniu rzeczywistości.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

79. Data: 2016-01-05 23:49:46

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-05 o 23:18, Chiron pisze:
> p.s.
>
> Badałes sobie poziom Litu?

A co? Chcesz trochę? Budujesz elektrownię jądrową, akumulator czy tylko
miskę pieczenia?

Badałeś swoją umiejętność czytania ze zrozumieniem i przyjmowania do
wiadomości faktów?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

80. Data: 2016-01-06 00:17:53

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-05 o 22:35, LeoTar pisze:

> I co, tak Cię rajcują związki homoseksualne?

Mnie na przykład nie rajcują i dlatego nie mam nic przeciwko.

> A może Ci się marzy we
> snach jakaś panienka, przyznaj się ikka? Bo ja żadnych snów nie miewam
> od czasu jak zakończyłem autoanalizę i uwolniłem się od wszelkich
> uzależnień.

To skąd ten lęk przed związkami homoseksualnymi?
Zdrowy facet, z ugruntowanymi preferencjami seksualnymi, nie powinien
mieć na tym tle fobii.

> Czy możemy wrócić do tematu za 4 lata? To taki okres czasu po którym
> będzie można już cokolwiek powiedzieć o tym które z nas ma dzisiaj
> rację.

Chyba sobie jaja robisz. Jemu wystarczyło kilka tygodni.

> [...]
> rozdętej ogólnikami i narzucającej nam neoliberalny kapitalizm księgi
> zniewolenia Polaków, czy też może ja optujący za Utopią konstruktywną

Czym?

> [...]
> No i trzeba poskromić wściekłość rozbuchanych popleczników obecnego
> złodziejskiego systemu nawet przez pozbawienie ich wolności.

... a na teraz lepsza dyktatura, państwo kościelne i nienawiść do cyklistów?
No i jeszcze więcej religii w szkołach zamiast historii.

[ciach bełkot]

> A może i więcej niż Piłsudski - wcale nie będę zaskoczony.

Sekciarze też zwykle nie są zaskoczeni, gdy ich guru każe im wypić
truciznę.
Nawet średnio rozgarnięty człowiek nie ogarnia, jak można to robić z
własnej woli...

> Jeżeli jest niedobra dla społeczeństwa to KAŻDA władza powinna ją
> zutylizować.

Ale zgodnie z prawem!

> Tyle, że niektórym taka Konstytucja jest wygodna, gdyż sami
> ją dla siebie pisali.

Najlepiej gdyby ją pisali złodzieje, mordercy i gwałciciele?
A może fundamentaliści katoliccy, w której wpisaliby palenie książek na
stosach dla dobra narodu?

Konstytucja MUSI być niewygodna dla oszołomów, co nie znaczy, że musi
być idealna. To utopia. Zawsze się znajdzie jakaś grupa, której coś się
w konstytucji nie podoba. Ale to nie jest powód, że należy ją palić na
stosie.

Chcesz zmienić konstytucję? To zrób to jak "facet z jajami", przekonaj
większość do swoich racji, a nie jak tchórz po nocach jakieś wywijasy z
Trybunałem Konstytucyjnym czy inne kretynizmy ośmieszające (i
osłabiające) nas na świecie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Re: Jak ,,król żebraków" chwalił mi się terenówkami i czym nie chciał pochwalić się przed sądem
Przyśpieszony kurs obrony Wolności Polski.
Legion Żydowski Adama Mickiewicza
Cykliści i wegetarianie kolejnym wrogiem "Polskości"
ZapRaSHam Na najLepSjeJsHe foRóm Na śFjeCje!