O kulturze masowej...

51. Data: 2010-10-25 10:18:20

Temat: Re: O kulturze masowej...
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
news:ia3hhg$ism$3@news.dialog.net.pl...
> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> Chyba przesadzacie z tym obrazaniem.
> Dziewczyny jako fotomodelki zgodzily sie na pozowanie nago.
> A Wy nagle interpretujecie to jako obrazanie...
> Gdzie to obrazanie miało miejsce???
>
> Obrazanie to bylo w programie "Najslabszy element" - gdzie
> K. Szczuka obrazala prowadzacych. Bo taka byla formula programu.
> Druch

I właśnie tu jest Druchu ten moment....
"Zgodziły się pozować nago".
W wersji amerykańskiej zero golizny, zero nagich piersi nawet - czysta
profeska.

Tu.... cóż.
Jest różnica pomiędzy modelingiem profesjonalnym, a erotycznym.
Wcale nie taka mała.

MK

52. Data: 2010-10-25 11:12:35

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-25 11:14, Druch pisze:

> Chyba przesadzacie z tym obrazaniem.
> Dziewczyny jako fotomodelki zgodzily sie na pozowanie nago.
> A Wy nagle interpretujecie to jako obrazanie...
> Gdzie to obrazanie miało miejsce???

Ja mam na myśli wszystkie tego typu programy, nie tylko ten z modelkami.
Nawet program kulinarny M. Gessler jest oparty o bezceremonialną i
_pozbawioną_wszelkiej_kultury_ krytykę, mam wrażenie.

Ewa

53. Data: 2010-10-25 11:15:08

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-25 11:57, Druch pisze:

> A jak oceniasz zachowanie w programach Kuby Wojewodzkiego, gdzie poniza
> uczestnikow juz od paru lat?

Tu jest trochę inna sytuacja, ponieważ Wojewódzki zaprasza do siebie
ludzi mediów, znane osobowości.

> Albo Najslabsze Ogniwo gdzie Szczuka ponizala grających?

Ja oceniam podobnie do tego programu z modelkami.

Ewa

54. Data: 2010-10-25 11:36:08

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Ja mam na myśli wszystkie tego typu programy, nie tylko ten z modelkami.
> Nawet program kulinarny M. Gessler jest oparty o bezceremonialną i
> _pozbawioną_wszelkiej_kultury_ krytykę, mam wrażenie.

I te włosy, te włosy w garach!

Qra

55. Data: 2010-10-25 12:04:01

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-25 13:36, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> I te włosy, te włosy w garach!

I chyba paluchy oblizywane też. Ja tylko jeden niecały odcinek
obejrzałam, bo nie mogłam na to patrzeć. Z satysfakcją patrzyłam, jak
właściciel jednej z restauracji rezygnuje z udziału w programie.
Co za babsko ta Gessler!

Ewa

56. Data: 2010-10-25 12:15:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Oct 2010 14:04:01 +0200, medea napisał(a):

> I chyba paluchy oblizywane też.

Przynajmniej nie oblizywane tipsy, jak to robiła w swoim programie
protegowana Pawlaka, była miss Polonia. TO było dopiero obrzydliwe ;-PPP

57. Data: 2010-10-25 12:22:40

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> Tu jest trochę inna sytuacja, ponieważ Wojewódzki zaprasza do siebie ludzi
> mediów, znane osobowości.

Ale wcesniej w programie Idol.
Tam byl szydercą.

> Ja oceniam podobnie do tego programu z modelkami.

Uffff, dzieki za konsekwencje :)
To samo ja.

Druch

58. Data: 2010-10-25 12:25:30

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> Ja mam na myśli wszystkie tego typu programy, nie tylko ten z modelkami.
> Nawet program kulinarny M. Gessler jest oparty o bezceremonialną i
> _pozbawioną_wszelkiej_kultury_ krytykę, mam wrażenie.

Tez tak oceniam te programy.

Akurat dziwi mnie "atak" na program Modelki czy jak mu....
bo w porownaniu do tego co juz bylo w mediach,
to nic takiego.

A moglem sobie przy okazji poogladac zawstydzone, pruderyjne,
ladne dziewczyny :))
Rzadka wlaczam pudlo ale tym razem udalo mi sie.

Pozdr,
Druch

59. Data: 2010-10-25 12:26:37

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> [...]
> bo nie mogłam na to patrzeć. Z satysfakcją patrzyłam, jak właściciel
> jednej z restauracji rezygnuje z udziału w programie.

Na tym to ma polegac - igrzyska za wszelka cene.

Druch

60. Data: 2010-10-25 13:10:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Oct 2010 14:26:37 +0200, Druch napisał(a):

> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> Na tym to ma polegac - igrzyska za wszelka cene.
>
> Druch

Przecież występujący sami godzą się na warunki programu. To samo jest u
Gessler, Wojewódzkiego, jak i u Szczuki. Nie wiem, o co Wam chodzi?
Dlaczego potępiacie te programy, skoro ich konwencja jest wiadoma
występującym pre facto, jest jaka jest i nikt tam nie jest ciągnięty na
łańcuchu, tylko sami się pchają?
Idzie tam o o pieniądze, a pieniądze dziś można "wyciągnąć" tylko z
"igrzysk" - konwencja jest szokująca, bo ma być szokująca, bo od zawsze
ludzie lubią igrzyska, bo lubią, kiedy ktoś pada, jest zabijany, niszczony,
ale nie oni sami - i to mają. Moga zasiąść z czipsami w ręku i patrzeć, jak
się leje krew albo wypływają bebechy. To dziś ma wzięcie nie mniej, niż
kiedykolwiek. Nihil novi sub sole.

Ze akurat ja też tego nie ogladam - cóż z tego, oglądajacych jest dosyć,
zeby się opłacało.

Raport o Polsce 2009
I don't care what you do
Polityczne zabojstwo on topicznie