O ogródkach działkowych inaczej :)

11. Data: 2006-03-03 10:46:25

Temat: Re: O ogródkach działkowych inaczej :)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Gucio" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:du968f$d2a$1@inews.gazeta.pl...
> Basia Kulesz <b...@i...pl> napisał(a):

> Basiu, co drugi działkowicz to maniak i kolekcjoner, aby go pozyskać
trzeba
> włożyć w to trochę wysiłku. Moim zdaniem można by iść w dwóch kierunkach:
>
> Po pierwsze: producenci powinni być w ogrodach działkowych: poprzez
> ogłoszenia, sklepy, kiermasze, pokazy i inne formy reklamy.

No cóż...masz tu na grupie co najmniej 3 producentów. Spytaj, co o tym myślą
i czy im się taka działalność opłaciłaby.

> Po drugie: należy zdecydowanie poprawić jakość towaru.

? A tego stwierdzenia nie rozumiem. Jakość sadzonek...których sadzonek? czy
w POD sprzedaje się coś, czego nie ma w ofercie ogólnodostępnej?

Pozdrawiam, Basia.

12. Data: 2006-03-03 10:51:53

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <d...@n...pl> napisał(a):

> Hejka. Następny klient chyba stara się mnie obrazić. :-(
> Pozdrawiam emocjonalnie Ja...cki

Jak bym śmiał? Chcę tylko sprowokować przeciwników działek i zachęcić do
ujawnienia się działkowiczów. Jak integracja to integracja ;)

Z wyrazami szacunku Jacek

13. Data: 2006-03-03 10:57:21

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak bym śmiał? Chcę tylko sprowokować przeciwników działek

Po co i do czego? Zdaje się, że przynajmniej tu na grupie interesujemy się
_roślinami_, a nie polityką?

> i zachęcić do
> ujawnienia się działkowiczów. Jak integracja to integracja ;)

Archiwum :D Jako dinozaur przypomnę, że niegdyś był tu nieformalny zwyczaj
opisywania własnego ogrodu przy okazji pierwszych postów na grupie. Mniej
więcej wiadomo, kto co uprawia i gdzie:)

Pozdrawiam, Basia.

14. Data: 2006-03-03 11:18:53

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@i...pl> napisał(a):

> ? A tego stwierdzenia nie rozumiem. Jakość sadzonek...których sadzonek? czy
> w POD sprzedaje się coś, czego nie ma w ofercie ogólnodostępnej?

Marzy mi się, aby producenci bylin rabatowych wzięli przykład z producentów
roślin tarasowo/balkonowych i oferowali nam tylko piękne, dorodne i zadbane
rośliny w dużych doniczkach. Wiemy, że jest inaczej.
Jacek

15. Data: 2006-03-03 11:21:49

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zadbane
> rośliny w dużych doniczkach. Wiemy, że jest inaczej.

Bywa rozmaicie, to prawda - ale czy to nie za daleko idące uogólnienie? a
duża doniczka np. dla Mentha requenii niekoniecznie jest potrzebna :)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

16. Data: 2006-03-03 13:02:36

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za producentów się nie wypowiem , ale dla nich klient to klient

Niekoniecznie.Byłem działkowcem,moimi klientami są przeważnie
działkowicze, którzy wiedzą którą stoną do góry sadzić.
Niechętnie widzę takich koneserów, którzy chcą wielkie, drogie,
obojętnie co, aby etykieta z ceną była na wierzchu.
Pozdrawiam.Mirzan

17. Data: 2006-03-03 13:35:44

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@i...pl> napisał(a):

> Po co i do czego? Zdaje się, że przynajmniej tu na grupie interesujemy się
> _roślinami_, a nie polityką?

Basiu, podobnie jak Ja...cki lubię żarty. Na końcu zdania postawiłem taki
znaczek ;) - nie bież tego na serio. To miał być żart.
Od operacji by-pass polityka mnie nie interesuje. Pozdrawiam Jacek

> Archiwum :D Jako dinozaur przypomnę, że niegdyś był tu nieformalny zwyczaj
> opisywania własnego ogrodu przy okazji pierwszych postów na grupie. Mniej
> więcej wiadomo, kto co uprawia i gdzie:)

W wątku _Mój pierwszy raz w grupie_ opisałem swoje gospodarstwo dokładnie.
Wspomnę tylko, że wychowałem się w domku jednorodzinnym z dużym ogrodem, potem
było wywłaszczenie i bloki.
By nie chodzić od okna do okna kupiłem działkę. Czy to był dobry pomysł? Nie
wiem. Jacek Gucio

18. Data: 2006-03-03 13:37:57

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niechętnie widzę takich koneserów, którzy chcą wielkie, drogie,
> obojętnie co, aby etykieta z ceną była na wierzchu.

Na to nie ma rady , różni po tym świecie chodzą .I to po obu
stronach lady ;-) o czym była już tu dyskusja .
Może patrzę zbytnio po swoich doświadczeniach , ale ja
lubię sklepy czy szkółki po których mogę pochodzić,
pooglądać i poczytać a w razie czego zapytać . Ten sklep
o którym pisałem taki właśnie jest . Innych unikam , tzn bywam w nich
raz ;-) Tu w Gdańsku faktycznie nie mam z tym problemu ;
może gdzie indziej jest gorzej - mniej do wyboru .
A tych "koneserów" to chyba w cudzysłów powinieneś
wziąć ;-)) - może lepiej nuworysze ?-)
--

pozdrawiam :-) piotr

19. Data: 2006-03-03 14:00:53

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> By nie chodzić od okna do okna kupiłem działkę. Czy to był dobry pomysł?
Nie
> wiem. Jacek Gucio
Bardzo dobry pod warunkiem, że użytkujesz ją z sensem tzn. masz na niej
winorośle. :-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

20. Data: 2006-03-03 14:19:13

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon <p...@w...pl> napisał(a):

> Marks też nie urodził się w 1945 roku. Ani Dzierżyński.

Masz rację, sprawdziłem: Karol Heinrich Marx urodził się w 1818 roku w
Nadrenii a zmarł w 1883 w Londynie, nie mógł mieć działki w Polsce, bo wtedy
Polski nie było.
Feliks Edmundowicz teoretycznie mógł mieć działkę, tyle, że zajmował się
zupełnie, czym innym.

> już obsadzone jest prawie każde centrum, każdego miasta. i zabudowane też
> jest, milionem bud i budek.

To jakieś nie duże te miasta. Ogrody podmiejskie znajdują się poza granicami
miast. Te, jak piszesz budy działkowicze nazywają altankami. Bywają bardzo ładne.

> oferta czego? Można wynająć budkę ruskim do mieszkania, albo można nastawic
> zacier.
> można też nająć dwie rumunki i otworzyć sezonowy salon masazu erotycznego;)

Nie chcę nikomu robić konkurencji ;) Pozdrawiam Jacek

Forum storczyki gruntowe
Prosba o identyfikacje c.d.
Boverosil
Budki lęgowe dla ptaków