O postach

1. Data: 2000-04-07 05:13:08

Temat: O postach
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezu, natrzaskales superduzo postow, ale zaden nie byl konkretny. Co jest,
czyzbys schodzil na psy?
Ty chyba rzeczywiscie chcesz wygrac ranking. Nie chce Ci sie czytac, czy to
po prostu taki zlosliwy dzien miales? Do rzeczy jezu!!!!!!!!!!
pozdrowka
Jarek

2. Data: 2000-04-07 08:17:48

Temat: Re: O postach
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezu, natrzaskales superduzo postow, ale zaden nie byl konkretny. Co jest,
> czyzbys schodzil na psy?
Tak ale nie tylko ja, i to jest mój protest, samokrytykę złożyłem na ręce KK
i idę sam już nie wiem w którą stronę.

> Ty chyba rzeczywiscie chcesz wygrac ranking. Nie chce Ci sie czytac, czy
> po prostu taki zlosliwy dzien miales?
Zgadłeś. Ten wiatr, ciepło i zimno. I...

Do rzeczy jezu!!!!!!!!!!
> pozdrowka
> Jarek
Pójdę na działkę to może mi przejdzie.
Pozdrawiam, i przepraszam za to. Błagam nie odpisujcie na ewidentne bzdury
bo szkoda na to czasu. Posłuchajcie zdesperowanego.
Pozdrawiam, jerz.

3. Data: 2000-04-07 08:54:06

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie Jezu, tylko jerzu. Sorka za pomylke.
pozdrowka
Jarek

Użytkownik Jarek Grzelak <g...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38ed6f65$...@n...vogel.pl...
> [...]
> Ty chyba rzeczywiscie chcesz wygrac ranking. Nie chce Ci sie czytac, czy
> po prostu taki zlosliwy dzien miales? Do rzeczy jezu!!!!!!!!!!

Prognoza pogody na kwiecień
Re: Irga bylo Żywopłot - potrzebuję sadzonki
Hortulus - Zapraszamu na Targi
Hurtulus - Zapraszamy na Targi
skad encykloedie roslin ozdobnych