O rhodochitonie

1. Data: 2000-05-31 12:46:09

Temat: O rhodochitonie
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysiewałam 10.02. (jakieś natchnienie miałam i zanotowałam datę na
doniczce). W tej chwili ma ok. 6 cm wysokości. MAcie jakiś pomysł, co z tym
$%^$%^$&^$% robić dalej? Bo jakoś tracę nadzieję na kwiaty w tym roku :-(

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-05-31 12:56:59

Temat: Re: O rhodochitonie
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Ci bardzo za wiadomosc,teraz bede musial obleciec warszawskie
wysypiska smieci:)))
Juras

3. Data: 2000-05-31 13:02:57

Temat: Odp: O rhodochitonie
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:042e01bfcaff$1b85fba0$1...@o...org.pl...
> Dziekuje Ci bardzo za wiadomosc,teraz bede musial obleciec warszawskie
> wysypiska smieci:)))

Czemu warszawskie? I czemu wysypiska? To już raczej kompost w moim ogródku -
kilkanaście juk, brzoskwinie, leszczyny, irysy, liliowce, rozchodniki,
ogóreczniki, kokoryczka - to oczywiście było PRZED przerzuceniem.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2000-05-31 13:05:56

Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia napisał(a):

> [...]
> $%^$%^$&^$% robić dalej? Bo jakoś tracę nadzieję na kwiaty w tym roku :-(

Wysiałem rodochiton 24.02. I ani jedno ziarenko nie wzeszło. Nawet na 6 cm (ja
bym z tych 6cm się cieszył). Może nasiona jekies felerne???? :-(
Pozdrawiam
Janusz

5. Data: 2000-05-31 13:12:25

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Mysle ze nie eksportujemy smieci do innych miast.
A swoje hm rodochitony,tzn doniczki po 3 miesiacach wyrzucilem...nie
wyrzucila tesciowa ,jst powod,bedzie draka
Pozdrawiam radosnie
Juras

6. Data: 2000-05-31 13:47:20

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...

> Wysiałem rodochiton 24.02. I ani jedno ziarenko nie wzeszło. Nawet na 6 cm
(ja
> bym z tych 6cm się cieszył). Może nasiona jekies felerne???? :-(

Nie, mnie na 15 sztuk (dwa opakownia) wzeszło właśnie to jedno. Taka uroda
:(

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2000-05-31 13:56:13

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Nie, mnie na 15 sztuk (dwa opakownia) wzeszło właśnie to jedno. Taka uroda
> :(
>
> Pozdrawiam, Basia.
dwa opakowania=16 zl.No widzisz jaka jestes rozrzutna:))))
Juras
Zastanawiam sie kiedy sie doigram,pewnie juz.
jk

8. Data: 2000-05-31 14:41:56

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:055001bfcb07$70582e20$1...@o...org.pl...

> dwa opakowania=16 zl.No widzisz jaka jestes rozrzutna:))))
> Juras
> Zastanawiam sie kiedy sie doigram,pewnie juz.

Za chwilę. Dlaczego 16 zł? Za jedno płaciłam chyba 3,50, za drugie nie
pamiętam ile, ale suma<<16 zł!

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2000-06-01 06:26:34

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Ja placilem 8,cos bo bo kupowalem w tanim supermarkecie:))))
Juras

> uroda

> Za chwilę. Dlaczego 16 zł? Za jedno płaciłam chyba 3,50, za drugie nie
> pamiętam ile, ale suma<<16 zł!
>
> Pozdrawiam, Basia.

Świerko-robale
nagroda?