Re: O rozmyslaniu

Data: 2001-01-19 10:04:58
Temat: Re: O rozmyslaniu
Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl>

Pewnego dnia Ronaldo rozmyslal i... napisal na pl.sci.psychologia tak:

>Czy samo rozmyslanie przyciaga ludzi rozmyslajacych podobnie, na ten
sam
>temat?

Rozmyslam... mysle... skupiam sie i... nie da sie przyciagnac... moze
oprocz rozmyslania spojrze gleboko w oczy... eeee tez sie nie da
przyciagnac :)
Nie. Gdyby tak bylo to ja nie chce. Chce poznawac inna osoba, to co ma
do powiedzenia, bo co ja to wiem, wiec po co mi ktos drugi taki sam,
bleeeee :))

Pozdrawiam nie majac zadnej mysli czyli bezmozgowo ;)

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl