O rozmyslaniu

1. Data: 2001-01-17 16:34:19

Temat: O rozmyslaniu
Od: "Ronaldo" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy samo rozmyslanie przyciaga ludzi rozmyslajacych podobnie, na ten sam
temat?

Rinaldo

1. Data: 2001-01-17 16:38:49

Temat: Re: O rozmyslaniu
Od: l...@r...pl (Lech Ambrzykowski) szukaj wiadomości tego autora

W dniu Wed, 17 Jan 2001 17:34:19 +0100
"Ronaldo" <r...@i...pl> napisal(a):

> Czy samo rozmyslanie przyciaga ludzi rozmyslajacych podobnie, na ten sam
> temat?

Mysle, ze tak. To jest - rozmyslam podobnie ;-)

Pozdrawiam!

Lech

--
Lech Ambrzykowski <l...@r...pl>
http://www.lecha.prv.pl

Funny, only sensible people agree with me.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2001-01-17 18:08:29

Od: "Ronaldo" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle, ze tak. To jest - rozmyslam podobnie ;-)

Tez tak domniemywam, ale nie jestem pewien.

Rinaldo

1. Data: 2001-01-17 18:55:35

Od: "Maxx" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Czy samo rozmyslanie przyciaga ludzi rozmyslajacych podobnie, na ten sam
> temat?

Nie.

Maxx

1. Data: 2001-01-17 21:39:57

Od: "Ronaldo" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie.
>
> Maxx

Lech powiedzial ze TAK, ty mowisz, ze NIE. A zatem po 50% na razie.

Rinaldo

1. Data: 2001-01-17 22:57:11

Od: "Paulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ronaldo" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy samo rozmyslanie przyciaga ludzi rozmyslajacych podobnie, na ten sam
> temat?
>
> Rinaldo

Tylko jesli sie wierzy w telepatie.

Wierzysz R..naldo?

Ale jestem upierdliwy, co?

R., dasz przeczytac, jak juz napiszesz swoja prace doktorska o przyciaganiu
podobnych przez podobnych?
Rany b. - tyle jeszcze zawodów i zainteresowan do przebadania :-)

P.

1. Data: 2001-01-17 23:03:01

Od: "Maxx" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Lech powiedzial ze TAK, ty mowisz, ze NIE. A zatem po 50% na razie.

To jest grupa o psychologii a nie o statystyce. Twoje posty wynikaja z checi
poznania liczb, czy zrozumienia zjawiska?

Maxx

1. Data: 2001-01-17 23:42:20

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maxx wrote:

> To jest grupa o psychologii a nie o statystyce. Twoje posty wynikaja z checi
> poznania liczb, czy zrozumienia zjawiska?

Bez statystyki nie ma psychologii. ;-)
--
Dariusz Laskowski Mikolaj.: Czyli jednak niewstawianie ptaszków
mailto:d...@p...pl dla wiadomości w QP to błąd OE?

1. Data: 2001-01-17 23:52:14

Od: "Ronaldo" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest grupa o psychologii a nie o statystyce. Twoje posty wynikaja z
checi
> poznania liczb, czy zrozumienia zjawiska?
>
> Maxx

A czy liczby przeszkadzaja poznaniu zjawiska? Ja nie zakladam, ze monopol na
madrosc ma tylko jedna osoba (na przyklad ty), ale szukam jej w
wypowiedziach roznych ludzi, niekoniecznie myslacych w sposob zgodny z
twoim. OK?

Rinaldo

1. Data: 2001-01-18 07:17:14

Od: "Maxx" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> checi

> A czy liczby przeszkadzaja poznaniu zjawiska?

Nie. Ale IMHO za pomoca samych liczb nie da sie poznac takiego zjawiska jak
psychologia. A ty majac inne zdanie niz ja nawet nie poprosiles o to bym
wyjasnil swoj punkt widzenia. Ja na Twoim miejscu chcialbym poznac sposob
rozumowania osoby, ktora ma odmienne zdanie.

> Ja nie zakladam, ze monopol na
> madrosc ma tylko jedna osoba (na przyklad ty)

Tez nie zakladam, ze ktos ma monopol na madrosc, a juz na pewno nie ja.
Zdaje sobie sprawe z tego, ze jeszcze bardzo wiele powinienem sie nauczyc.

> ale szukam jej w
> wypowiedziach roznych ludzi, niekoniecznie myslacych w sposob zgodny z
> twoim. OK?

To bardzo dobrze. Ciesze sie, ze chcesz poznac sprawe z roznych punktow
widzenia. Uwazam, ze to jeden z lepszych sposobow na poznanie jakiegos
zjawiska.

Maxx

Sam nie wiem
Nauka