O urodzie innych ras

1. Data: 2003-04-24 18:31:37

Temat: O urodzie innych ras
Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz Kaliszewski" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b7jjeb$ms5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> sobie jej imię na przyrodzeniu z tym, że pełne imię było widoczne
> Jedynie w stanie - nie bójmy się tego słowa - erekcji, a tak normalnie to
> tylko była widoczna pierwsza i ostatnia litera: W i Y. Pewnego dnia
pojechał
> na Jamajkę. W którymś momencie zachciało mu się siusiu. W szalecie, przy
> pisuarze spostrzegł, że Murzyn, który sikał obok niego, też ma
> Wytatuowane litery W i Y. Spytał go: Hej koleś, to i Twoja dziewczyna ma
na
> imię Wendy?. Murzyn na to: Nie. Ja mam wytatuowane: Welcome to Jamaica !

:)

1. Data: 2003-04-24 20:30:45

Temat: Re: O urodzie innych ras
Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bartosz Kaliszewski" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> wytatuował
> pojechał
> na

Doskonale! Doskonale!

1. Data: 2003-04-24 20:42:39

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
[ciach]

Dziecko drogie, Ty chyba naprawdę chcesz robić za karmę dla Andrzeja Buse. A
wtedy rodzice zamkną kompa do szafy i co to będzie?

JoP

1. Data: 2003-04-24 21:01:28

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Adam" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [ciach]
>
> Dziecko drogie, Ty chyba naprawdę chcesz robić za karmę dla Andrzeja Buse.
> wtedy rodzice zamkną kompa do szafy i co to będzie?

Szymon Peres? Zamkneli i otworzyli...

1. Data: 2003-04-24 21:11:57

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szymon Peres? Zamkneli i otworzyli...

Wiecie co mój KF powiedział przed chwilką jak dostał pierwszy w karierze
posiłek?
"Good master!" :-))))
DominikaNM (co zawsze była aż do bólu cierpliwa)

1. Data: 2003-04-24 21:19:22

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> posiłek?
> "Good master!" :-))))
> DominikaNM (co zawsze była aż do bólu cierpliwa)

O! A Ty bylas fajna! Musialo zajsc jakies nieporozumienie.
ada

1. Data: 2003-04-25 05:13:46

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Doskonale! Doskonale!
fakt tekst nawet niezly, ale nie bądź namolny...
Dziewczyny czy ja mam tylko takei wrażenie czy on próbuje na siłe
zwrócić na siebie uwage???
--
pozdrowionka, ula.p
gg 1756591

1. Data: 2003-04-25 08:36:58

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości

> fakt tekst nawet niezly, ale nie bądź namolny...
> Dziewczyny czy ja mam tylko takei wrażenie czy on próbuje na siłe
> zwrócić na siebie uwage???

Jak mozesz miec watpliwosci!? Zobacz jaki jestem sliczny!

1. Data: 2003-04-25 14:38:55

Od: "BarBarella" <b...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
A gdzie w Welcome to Jamaica jest y??

1. Data: 2003-04-25 14:41:33

Od: "BarBarella" <b...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@s...wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Adam" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> A gdzie w Welcome to Jamaica jest y??

Jeszcze że się wdałam w "mądrą" dyskusję to nie zauważyła have a nice day.
Ten dowcip był dla mnie za trudny ;). Nie ma jakiejś specjalnej listy dla
Ciebie Adamie?

Przetłuszczajace sie wlosy
=== ANTYKONCEPCJA ====
Podkład L`Oreal Translucide
Błyszczyk L'oreal Glam Shine :)))
Wrocław - dziś do 19.00 dni otwarte Kolastyny