Re: O wątkach, podpisach itp.

1. Data: 2005-05-23 10:55:57

Temat: Re: O wątkach, podpisach itp.
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@n...proinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości
news:YNCGBC23052005121742.nqcvrg@cbyobk.pbz...

> W poniedziałek 23-maja-2005 o godzinie 12:15:30 Jacek Kruszniewski
> napisał/a

> No to prosiemy, prosiemy, na ciastka i kremy.
>
> Należy coś zrobic, zorganizować, spotkać się, bo zauważyłem, że GTW na
> psi jakoś ostatnio osłabła i tę władzę kiepsko coś trzyma. A tu trzeba
> zaszpanować, opowiedzieć, jak się spotkaliśmy, jak było fajnie i w
> ogóle coś zrobić, żeby się wykazać!

no tak - niestety GTW w tym roku śpi :-)
lub gorzej rozleniwiła się i jeździ na gotowce z ipon-u :-D
ostatnio z REptach pod Tarnowskimi Górami było coś takiego, teraz ma być w
Krakowie spływa a w Lipcu zjazd w Oborze, sierpień standardowo Grotniki.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)