Oświadczam...

11. Data: 2009-11-21 17:32:33

Temat: Re: Oświadczam...
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> Nieźleś teme spastiszowała....ukłony ;)
> Będziesz Ty jeszcze kochanieńka śmiać sie na inna nutę - odnośnie tych
> szczepień i tego co dla nas szykują w świetle prawdopodobnych n/w
> informacji : /
> Może nawet uda Ci się wspomnieć moje słowa?
> Chybaże to co czytałam to tylko propaganda i czarnowidztwo... w sumie
> nie sądzę, niestety... ale co tam.. co ma być....
> ____
> Iza
>
> ___
> Iza

1. Ikselcia przystępuje do akcji; postanawia pisać , że grypa to
teoria spisku--- zamierzenie--- Iza nie zajmuje kolejki w aptece.
2. Uzbroiła rodzinę w siekiery kije, łopaty itd; z zamiarem przebicia
się do apteki. Konekwencje-- podawali właśnie w mediach, że jacyś
wariaci napadli aptekę w Kielcach= STARSZA KOBIETA BYŁA PODOBNO
NAJGORSZA, przydomek medialny =Rzeźnicy.
I wszystko by było dobrze , gdyby w tym szale nie pomylili szczepionek
na grypę z wirusami gorączki krwiotocznej, gdyż apteka sąsiaduje z
laboratorium w którym również dokonali spustoszenia.;) Biedna
Ikselcia, pewnie już puchnie;)

12. Data: 2009-11-21 17:38:58

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

Iza wrote:

> [...]

na grypę z wirusami gorączki krwiotocznej, gdyż apteka sąsiaduje z
laboratorium w którym również dokonali spustoszenia.;) Biedna

no co Ty, bardziej się nie da ;)

kiwiko

13. Data: 2009-11-21 17:44:10

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie kiwiko <k...@o...pl> tak oto plecie:

> [...]
> na grypę z wirusami gorączki krwiotocznej, gdyż apteka sąsiaduje z
> laboratorium w którym również dokonali spustoszenia.;) Biedna

W TVN24?

Qra

14. Data: 2009-11-21 17:45:17

Temat: Re: O?wiadczam...
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko wrote:
> [...]
>
> 1. Ikselcia przyst?puje do akcji; postanawia pisa? , ?e grypa to
> teoria spisku--- zamierzenie--- Iza nie zajmuje kolejki w aptece.
> 2. Uzbroi?a rodzin? w siekiery kije, ?opaty itd; z zamiarem przebicia
> si? do apteki. Konekwencje-- podawali w?a?nie w mediach, ?e jacy?
> wariaci napadli aptek? w Kielcach= STARSZA KOBIETA BY?A PODOBNO
> NAJGORSZA, przydomek medialny =Rze?nicy.
> I wszystko by by?o dobrze , gdyby w tym szale nie pomylili szczepionek
> na gryp? z wirusami gor?czki krwiotocznej, gdy? apteka s?siaduje z
> laboratorium w kt?rym r?wnie? dokonali spustoszenia.;) Biedna

Dla Ikselci wszystko jest możliwe, no co ty nie wiedziałaś. Właśnie
wywiad z jakimś kombatantem pokazywali, że zdążyła odebrać mu całą
emeryturę, gryząc przy tym jaką kobietę po szyji i jeszcze zakroplić
sobie oczęta.;)

15. Data: 2009-11-21 18:08:45

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

kiwiko wrote:
> [...]

wywiad z jakimś kombatantem pokazywali, że zdążyła odebrać mu całą
emeryturę, gryząc przy tym jaką kobietę po szyji i jeszcze zakroplić

a ja zawsze myślalam, że to taka porządna kobieta...

kiwiko

16. Data: 2009-11-21 18:19:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 19:08:45 +0100, kiwiko napisał(a):

> [...]
> sobie oczęta.;)
>
> a ja zawsze myślalam, że to taka porządna kobieta...

Jestem WSZĘDZIE - jak internet :->
--

Ikselka.

17. Data: 2009-11-21 18:24:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko wrote:
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
d.googlegroups.com...

d.googlegroups.com...

> Dla Ikselci wszystko jest mo?liwe, no co ty nie wiedzia?a?. W?a?nie
> wywiad z jakim? kombatantem pokazywali, ?e zd??y?a odebra? mu ca??
> emerytur?, gryz?c przy tym jak? kobiet? po szyji i jeszcze zakropli?
> sobie ocz?ta.;)
>
> a ja zawsze my?lalam, ?e to taka porz?dna kobieta...
>
> kiwiko

Musiała utrzymywać taki mit o sobie, bo chciała brać ludzi przez
zaskoczenie.
Ale teraz wyszła cała prawda, ludzie przy takich zagrożenia jak
grypa , pokazują swoje prawdziwe oblicze. Podczas rewizji odkryto w
ich domu, zaginioną setkę Kielczan, w większości sąsiadów. Podobno
była tak bezlitosna, że wystarczyło przechodząc obok niej nie mruknąć=
dzień dobry mistrzyni. A już wieczorem w pobliżu domostwa kręciły się
podejrzane osoby, o potężnym wyglądzie, czyli żołnierze , prawe ramię
Ikselci, dwie bardzo umięśnione córki.

18. Data: 2009-11-21 18:41:04

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

[...]

niemożliwe...

kiwiko

19. Data: 2009-11-21 18:41:20

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sat, 21 Nov 2009 19:08:45 +0100, kiwiko napisał(a):

> Jestem WSZĘDZIE - jak internet :->

a nie jak powietrze?

kiwiko

20. Data: 2009-11-21 18:46:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 19:41:04 +0100, kiwiko napisał(a):

> [...]
> dzień dobry mistrzyni. A już wieczorem w pobliżu domostwa kręciły się
> podejrzane osoby, o potężnym wyglądzie, czyli żołnierze , prawe ramię

Ładnie to tak wchodzić w świat urojeń psychicznych chorego, zamiast go z
niego wyciągać? Bardzo brzydka dziewczynka.
:-)
--

Ikselka.

Jak się robi p...