Re: Oświadczam...

From: "kiwiko" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Oświadczam...
Date: Sat, 21 Nov 2009 18:38:58 +0100

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:a447786b-07ee-4c1f-ba25-b5049d1ee0ad@m38g2000yq
d.googlegroups.com...

Iza wrote:

> Nieźleś teme spastiszowała....ukłony ;)
> Będziesz Ty jeszcze kochanieńka śmiać sie na inna nutę - odnośnie tych
> szczepień i tego co dla nas szykują w świetle prawdopodobnych n/w
> informacji : /
> Może nawet uda Ci się wspomnieć moje słowa?
> Chybaże to co czytałam to tylko propaganda i czarnowidztwo... w sumie
> nie sądzę, niestety... ale co tam.. co ma być....
> ____
> Iza
>
> ___
> Iza

1. Ikselcia przystępuje do akcji; postanawia pisać , że grypa to
teoria spisku--- zamierzenie--- Iza nie zajmuje kolejki w aptece.
2. Uzbroiła rodzinę w siekiery kije, łopaty itd; z zamiarem przebicia
się do apteki. Konekwencje-- podawali właśnie w mediach, że jacyś
wariaci napadli aptekę w Kielcach= STARSZA KOBIETA BYŁA PODOBNO
NAJGORSZA, przydomek medialny =Rzeźnicy.
I wszystko by było dobrze , gdyby w tym szale nie pomylili szczepionek
na grypę z wirusami gorączki krwiotocznej, gdyż apteka sąsiaduje z
laboratorium w którym również dokonali spustoszenia.;) Biedna
Ikselcia, pewnie już puchnie;)

no co Ty, bardziej się nie da ;)

kiwiko