Oświecenie dla zezowatych

11. Data: 2010-12-01 17:09:11

Temat: Re: O wiecenie dla zezowatych
Od: hk <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Gru, 17:56, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> "hk" <h...@g...com> wrote in message
>
> news:f60a3c9e-8aeb-4bcc-934d-da012c5a48e7@k5g2000vbn
.googlegroups.com...

> Coraz mniej miejsca dla baranka.
> I coraz więcej dla złotego cielca...
Ze złotym cielcem poradzimy sobie,a obok:Belka,Balcerowicz,Boni,
To specjaliści tylko rodzimi i tylko na B i nie wszyscy.
CIELĘCINA JEST ZDROWA a cukier zalewa neurony.
kk jest na kolejce
tak troszk

12. Data: 2010-12-01 17:26:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: O wiecenie dla zezowatych
Wiadomość:

AW napisał(a):

> Nie potrafisz nawet poprawnie cytować ze posuniętego ci zbioru
> propagandowych bzdur? Za co ci płacą w takim razie? Powinni cię
> wywalić na ryj!
>
> AW
>
> .

No zobacz jak paranoicy z przedmieścia krakowskiego wszędzie widzi
wrogów, żydów, szatanów, nawet księży powyzywali od moskali, żydów,
spiskowców i szatanów. Determinizm kk zawsze stwarzał wariatów, nagle
zobaczyliśmy że historia się powtarza i ten co to pisał to taki ciemny
żul, który wszędzie widzi spisek, a ze swojej głupoty polazł do demona
zła, który mu wypaczył psychikę. Kk powinien być zakazany, bo jest
największym mordercą ludzkości, tak jak jest zabroniny nazizm i
stalinizm. Przy paranoi rzeczywistość nagle zawiera w sobie spisek i
wrogów...a normalnie to jest oczywiste, że marksizm przyciągał ludzi
dobrych i wrażliwych, to oni pierwsi odkryli to że ludziom można
stworzyć zachowania w których będą automatycznie funkcjonowali myślą
że mają ,, ja,, zdemaskowali stary świat właśnie tym, że ludzie
ulegają anachronicznym formą które ich nie wyrażają a nimi się
posługują, czyli pogłębili bardzo to co się z ludzmi dzieje i przez tą
mechanizacje zatraca się wrażliwość na innych ludzi. Wrażliwość w
cywilizacji naszej rozwija się bardzo powoli, a oni już tą
wrażliwością wychodzili przed świat. Bardzo ładnie jest to opisane,
bo jak stoisz z boku i ci ktoś pokazuje mechanizm który kimś
funkcjonuje to jednak robi to wrażenie. A kk w momecie gdzie dzieci
umierały w kopalnia przy wagonikach z węglem, darł mordę zwyrodniałą,
że Bóg je tam umieścił i nic nie można zmieniać...no gdybyśmy kk
słuchali to byś durniu zapierdalał w kopali i dawno zdechł.

13. Data: 2010-12-01 17:30:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

hk napisał(a):
> istnieje cywilizacja kilka tysięcy lat.zawsze były religie i zawsze
> upadały po kolei.kk też jest na tej kolejce.
> Ale na tym poziomie cywilizacji lud rozliczy kk.
> I nie pisz o ciemnym ludzie bo społeczeństwo z natury jest
> róznorodne,TO EWOLUCJA!
> Różnorodność to siła społeczności.Religie wykorzystywały to
> politycznie.
> Coraz mniej miejsca dla baranka.
> tak troszk

Głupota z każdym pokoleniem się odnawia, gdyby ewolucja dbała o rozwój
gatunku w taki sposób jak ty mówisz kk dawno by nie było na tej
planecie. Ewolucja za ciebie nie myśli, więc z każdym pokolenie znajdą
się bezmózgi, które lizą dupy zwyrodnialcą z kk.

14. Data: 2010-12-02 06:57:22

Od: AW <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Gru, 11:26, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> że Bóg je tam umieścił i nic nie można zmieniać...no gdybyśmy kk
> słuchali to byś durniu zapierdalał w kopali i dawno zdechł.

Wątek dotyczy światowej finansjery, zakonu Illuminati, masonerii i
satanistów - a więc globalistycznych elit, które rządzą światem.
Dlaczego znów zmieniasz temat i po maniacku pieprzysz od rzeczy o
Kościele Katolickim?

AW

.

15. Data: 2010-12-02 07:28:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

AW napisał(a):

> [...]
> satanistów - a więc globalistycznych elit, które rządzą światem.
> Dlaczego znów zmieniasz temat i po maniacku pieprzysz od rzeczy o

Nie zmieniłem wątku tylko ty piszesz o teksie wariata , a ja piszę o
wariacie i skąd pochodzi jego szaleństwo, przez co pisze wariackie
teksty.

16. Data: 2010-12-02 08:39:49

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
6g2000pri.googlegroups.com...

Nie zmieniłem wątku tylko ty piszesz o teksie wariata , a ja piszę o
wariacie i skąd pochodzi jego szaleństwo, przez co pisze wariackie
teksty.
========

Glob- pisz na temat, jak chcesz być poważnie traktowany- i odnoś się do
argumentów rozmówcy, ok?
Marx był synem rabina, który zaznał wiele krzywdy w skutek niemieckiego
nacjonalizmu. Narodził się wtedy- i rósł szybko w siłę- żydowski
nacjonalizm. Nie chciał praktykować religii przodków- był ateistą.
Nienawidził Żydów za kurczowe trzymanie się swojej religii, kultury- był
prawdziwym antysemitą. Ponieważ dla Europejczyków- Niemców- był parszywym
Żydem- wszystko, co tworzył podporządkowane zostało przede wszystkim
urzeczywistnieniu idei świata, w którym ktoś taki, jak on- będzie traktowany
w Europie jak każdy inny obywatel. Każdy nacjonalizm bierze się z kultury
narodowej, religii- atakował więc każdą religię i każdy przejaw wszystkiego,
co wynikało z kultur narodów. Stąd obłędne idee budowy "nowych
społeczeństw".
Dzięki kontaktom z masonerią- był finansowany przez bankierów (zauważ, że
ani on, ani Lenin nie atakowali bankierów- a atakowali właścicieli fabryk!)-
którzy mieli w krzewieniu jego idei swoje interesy.

Piszesz o nim jak o facecie współczującym, empatycznym- tym czasem był to
kawał skurwiela i rogacza zdradzanego przez własną żonę (którą też
zdradzał). Fajny facet- jak zwrócono mu uwagę, że głosi, iż nikt nie
powinien mieć służby- a sam ma, to...przestał płacić służącej. I ta anegdota
dość dobrze oddaje jego charakter.

Kolejne nieporozumienie, o którym piszesz "marksizm to intelektualna
przygoda". To stek bzdur, zapożyczeń z Hegla i ich złego zrozumienia (np-
dialektyka). Marksizm przez swoją płytkość stawał się popularny- każdy,
nawet największy idiota mógł zostać specem od marksizmu. Najciemniejsze
głąby studiowały marksizm, i- stawali się mądrzejsi w tej dziedzinie od
swoich wykładowców.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

17. Data: 2010-12-02 09:02:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

========

> [...]
> powinien mie� s�u�by- a sam ma, to...przesta� p�aci� s�u��cej. I
ta anegdota
> do�� dobrze oddaje jego charakter.
>
> Kolejne nieporozumienie, o kt�rym piszesz "marksizm to intelektualna
> przygoda". To stek bzdur, zapo�ycze� z Hegla i ich z�ego zrozumienia (np-
> dialektyka). Marksizm przez swoj� p�ytko�� stawa� si� popularny-
ka�dy,
> nawet najwi�kszy idiota m�g� zosta� specem od marksizmu. Najciemniejsze
> g��by studiowa�y marksizm, i- stawali si� m�drzejsi w tej dziedzinie od

Piszę na temat, bo Marks był człowiekiem, a kościół nawiększy
zbrodnisz ludzkości....który odpady zaburzone i kretynów przyciąga
zawsze jako system totalitarny i jego sługusy fałszował historie,
badania i w imię urojeń ludzi oskarżał. Więc pisze na temat. Bo mnie
chociaż nie jestem komunistą kurwa katolica fałszowała historię i
Marksa....trochę przyzwoitości....pierdololone gnoje dewoty k dewoci
pieniący się pianą obłudy i zbrodni. Dzięki waszej głupocie to gówno
nadal istnieje i tego też darować wam nie można. Wy kurwy z piekła
rodem....menelstwo ludzkości....kurwa na kurwie kurwą pogania......

18. Data: 2010-12-02 09:06:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
6g2000vbz.googlegroups.com...

[...]

ostatnia próba:
ponieważ "po owocach poznacie"- wymień mi JEDNO JEDYNE państwo,
społeczeństwo- cokolwiek- opartego o marksizm i nie będące co najmniej
złodziejskie i antyhumanistyczne. Glob- masz szansę- JEDNO.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

19. Data: 2010-12-02 09:19:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> [...]
> chocia� nie jestem komunist� kurwa katolica fa�szowa�a histori� i
> Marksa....troch� przyzwoito�ci....pierdololone gnoje dewoty k dewoci
> pieni�cy si� pian� ob�udy i zbrodni. Dzi�ki waszej g�upocie to g�wno
> nadal istnieje i tego te� darowa� wam nie mo�na. Wy kurwy z piek�a
> rodem....menelstwo ludzko�ci....kurwa na kurwie kurw� pogania......
>
> ostatnia pr�ba:
> poniewa� "po owocach poznacie"- wymie� mi JEDNO JEDYNE pa�stwo,
> spo�ecze�stwo- cokolwiek- opartego o marksizm i nie b�d�ce co najmniej
> z�odziejskie i antyhumanistyczne. Glob- masz szans�- JEDNO.

Marks litował się nad biednymi ludzmi i chciał zmienić ich los, był
dobrym człowiekiem, niestety teoria w wielu wariantach nie przystawała
do rzeczywistości...za kościół tej wrażliwości nigdy nie miał, nawet
do dzieci umierających w kopalniach i z tego wzieła się rewolucja.
Nikt nie walczy z dobrym systememem, walczy z chołątą niszczącą życie
innym ludziom i marksizm skompromitował zło tej planety w zachowaniach
kk i nie wiem dlaczego komuniści całkowicie kościoła nie sprzątneli,
chyba tylko dlatego że wierzy, że on sam upadnie gdy oni zmienią
ludziom warunki. I teraz ta największa kurwa ludzkości i jej chore
sługusy nie patrzą co zrobił ludziom kościół i dlaczego była ta
rewolucja i dlaczego będzie następna, tylko fałszuje historię,
marksa ,bo każdy system totalitarny oparty na obłudzie fałszuje
historię...i zwykła przyzwoitość nakazuje nie fałszować historii, ale
jak ma się krew na rękach...no musimy nadal pokazywać ludziom kata z
kościoła katolickiego.

20. Data: 2010-12-02 10:02:11

Od: hk <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cywilizacja idzie dalej.kierunek nadaje środek ciężkości.
czasem jak sie przewali gdzieś, to wychodzi czyste szaleństwo.
Wojny religijne,gospodarcze,nacjonalizmy,kretynizmy itd.
Entropia rosnie.
Odległość od pierwszego do ostatniego wydłuża sie tak że jeden
drugiego nie widzi.
Jednak samoświadomość jest funkcją fizyczną rzeczywistości a baranki
takoż złote cielce to okresowe zjawiska ludzkie/małpie.
tak trosz

Poprowokujmy trochę (zanim nas wszystkich śnieg zasypie)
Terapia Chirona i ofiary śmiertelne
Prowokacja? Czy może odbrązawianie?
Walka z wiatrakami, czy może z ...
SANIE