O winie i karze.

11. Data: 2013-04-09 14:22:04

Temat: Re: O winie i karze.
Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-09 09:19, Chiron pisze:
> [...]

> być ciągany za paserstwo. Ba! Kiedyś oglądałem program a także film
> fabularny- o działaniu w USA prawa (nie wiem, czy tylko w kilku stanach,
> czy wszędzie)- na mocy którego rodzina narkomana nie mogła się
> tłumaczyć, że nie wiedziała, że ma w domu narkotyki. Jak ilość
> przekraczała dopuszczalną i policja znalazła- to wsadzali babcię, mamę
> razem z synalkiem- narkomanem do ciupy. Ja nie uważam tego za dobre czy
> mądre- pokazuję tylko, że z prawniczego punktu widzenia nie mozna się
> tłumaczyć, że się nie wiedziało czegoś, co rozsądny człowiek powinien

Więc ja kwestionuję prawo, które karze ludzi nieświadomych tego, że
popełniają błąd. Takie prawo jest prawem nieludzkim, chociaż z drugiej
strony dzięki represji wobec nieświadomego człowieka poszukuje on
wyjścia z sytuacji czyli próbuje dotrzeć do przyczyny, która
spowodowała, że niesłusznie został poddany represji. W końcu któryś z
takich delikwentów trafi na właściwie wyjaśnienie tego DLACZEGO
niesłusznie został poddany represji. Tylko przemocą można zmusić do
wycofania nieuświadomioną przemoc.
Prawo obecne, mimo iż oparte na błędnym fundamencie powoduje taką
właśnie opresję w stosunku do nieświadomych i zmusza ich do poszukiwania.

> To jeden aspekt. A teraz aspekt psychologiczny: jeśli ktoś coś robi źle,
> i uznaje, że nie ma w tym jego winy-
> to_nie_ma_najmniejszych_szans_na_zmianę_swego_życia.

Dlatego musi zostać poddany opresja, którą będzie sie starał pokonać i
od niej uwolnić.

> Jeśłi np kobieta jest w toksycznym związku, mąż ją bije. No i ona uzna,
> że tu nie było w ogóle jej winy. Co się dzieje? Ano- może i odejdzie
> od swojego partnera,
> ale niemal na pewno trafi następnym razem na kogoś, z kim stworzy
> podobny toksyczny związek.

Kobieta rozbija związek, gdy nie może już dłużej znieść niewoli
seksualnej, w która sama siebie wpędziła i czuje wstręt do partnera lub
gdy znalazła następnego, który według niej daje jej szansę na wyzwolenie
się z jarzma seksualnej przemocy, którą sama stanowi po to by partner ją
z tej niewoli uwolnił. Nasze prawo nie dostrzega roli kobiety w
USTANOWIENIU przemocy i chroni ją dokonując presji na Mężczyznę, którego
aktywność ma ja wyzwolić (jak wyżej).

> No bo skoro to nie była jej wina- to z tego
> wniosek, że to nie ona ma coś zrobić ze swoim życiem- tylko inni mają
> się zmienić. Może to i częste zjawisko- ale prowadzi wyłącznie na manowce.

Chyba, że uświadomisz Kobiecie DLACZEGO ustanowiła ona nieświadomie
przemoc posługując się manipulacją seksualną.

> Świadomość pozwala nam dostrzec nasze własne błędy i dzięki temu możemy
> zmienić swoje życie.

Dokładnie. :)

--
Władek Tarnawski
LeoTar

12. Data: 2013-04-09 15:35:14

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Świadomość pozwala nam dostrzec nasze własne błędy i dzięki temu możemy
> zmienić swoje życie.

Cała prawda o Człowieku - jest dobry ze swej Natury. I ku temu zmierza.

Władek Tarnawski
LeoTar

13. Data: 2013-04-09 15:43:59

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 09:19:27 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> To bardzo naiwne twierdzic ze sie ma taka (doskonala) swiadomosc.
> Prawdziwa madrosc to stwierdzic "wiem ze nic nie wiem" :P

Świadomość Umysłu uwolnionego od przemocy jest doskonała.
I wie wszystko.

14. Data: 2013-04-09 18:37:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 12:24:00 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> U�ytkownik <m...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

ps.com...

> W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 09:19:27 UTC+2 u�ytkownik Chiron napisa�:

> Nie twierdz�, �e obecnie jest ona moim udzia�em. To tak, jak z tym pijakiem
>
> u deMello: wiedziaďż˝ doskonale, na co mu szkodzi alkohol. Potrafiďż˝ o tym
>
> m�wi�. I- pi� dalej. Jednak �wiadomo�� tej szkodliwo�ci uzyska�
dopiero

> budz�c si� pijanym w jesiennej ka�u�y...

jaki poetycki obrazek ;)
a gdzie to bylo u de mella?

15. Data: 2013-04-09 18:39:48

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 17:43:59 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:
> Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

ps.com...

> Świadomość Umysłu uwolnionego od przemocy jest doskonała.
>
> I wie wszystko.

Wiesz to jak ten pijak ktory jeszcze pije czy jako juz obudzony w jesiennej kaluzy?
;P
Poki chcesz sie uwolnic od przemocy jestes do niej niewolniczo przywiazany.

16. Data: 2013-04-09 18:46:06

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 17:35:14 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:
> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Cała prawda o Człowieku - jest dobry ze swej Natury. I ku temu zmierza.

Jak mozna zmierzac do czegos czym sie juz JEST?

"Cokolwiek posiadasz
Cokolwiek posiadać będziesz
Wszystko utracisz
O czym przekonasz się
Wcześniej czy później
Raptem lub z wolna
Ale niekoniecznie boleśnie!
Bo utracić możesz wszystko całkowicie bezboleśnie!
Z cudowną wręcz radością!
Tak że olśni cię Oczywistość
Ze wcale nie musiałeś i wcale nie musisz czegokolwiek posiadać.
Co posiadać i po co posiadać jeżeli wszystko jest dane:
Ciało jest dane, ziemia cała i wszystko co na ziemi żyjące...
Niebo całe i wszystko co na niebie żyjące...

Posiadać możesz tylko jedynie nieszczęście.
I to nieszczęście nieprawdziwe.
Bo dowiedz się że PRAWDZIWEGO nieszczęścia nie ma!
Prawdziwe jest szczęście
A szczęścia nie potrzeba posiadać...
Albowiem szczęściem się JEST!"

Stachura

17. Data: 2013-04-09 18:54:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Apr 2013 11:46:06 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
>
> Posiadać możesz tylko jedynie nieszczęście.
> I to nieszczęście nieprawdziwe.
> Bo dowiedz się że PRAWDZIWEGO nieszczęścia nie ma!

Fajne.

18. Data: 2013-04-09 18:59:20

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 20:54:32 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Fajne.

Koniecznie xla sciagnij sobie cala Msze Wedrujacego:
http://polskienagrania.com.pl/oferta/poezja/msza_wed
rujacego/
Tam to jest:
14. "Cokolwiek posiadasz..." (1'37")
Chodakowska wymiata...

19. Data: 2013-04-09 19:07:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Apr 2013 11:59:20 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Koniecznie xla sciagnij sobie cala Msze Wedrujacego:
> [...]

Kupię sobie.

20. Data: 2013-04-09 21:16:44

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-09 20:46, m...@g...com pisze:

> Jak mozna zmierzac do czegos czym sie juz JEST?

Źle się wyraziłem. Chodziło mi o to, że pragnie być dobry, ale mu to nie
wychodzi. I że ostatecznym jego celem jest dobro bez zła.

--
Władek Tarnawski
LeoTar

Czy da sie znalezc na grupie trzy kobiety
Jak Ewa zdobyła władzę
Molestowanie w przestrzeni publicznej.
Niedługo...
Boski. Bosko.