[ODDAM] Kawe (żywą)

11. Data: 2004-10-23 11:04:50

Temat: Re: [ODDAM] Kawe (żywą)
Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> > Hmm myślałam o tym
>
> No to jeszcze http://www.aukcje24.pl/
>
> i bank roślin na
> http://ogrody.agrosan.pl/

Dziękuje serdecznie za pomoc, już wstawiam :)
Pozdrawiam.

12. Data: 2004-10-30 10:02:30

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Ogloszenie nieaktualne :)

Pookio niech sie krzaczek dobrze chowa :)))

13. Data: 2004-11-01 10:44:13

Od: "Pookio" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ogloszenie nieaktualne :)
>
> Pookio niech sie krzaczek dobrze chowa :)))

Dzięki wielkie :) Jutro ja przesadzam, na razie podlalam i chce przeczekac
swieta... Kociki obwachaly, Frotka probowala sie dobrac do ziemi (szuka
pedrakow, czy co?), ale jej wyperswadowalam :D Ma spokoj i cisze. Wczoraj
byli znajomi i podziwiali Twoje dzielo...
Milo Cie bylo poznac.

Pozdrawiam,
Pookio

14. Data: 2004-11-01 14:56:40

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pedrakow, czy co?), ale jej wyperswadowalam :D Ma spokoj i cisze. Wczoraj
> byli znajomi i podziwiali Twoje dzielo...

Super :)
Mam nadzieje, że sie ładnie przyjmie i będzie cieszyć oko :)
Acha, zapomniałabym, ona nie lubi bezpośredniego nasłonecznienia, wtedy listki
więdną, lubi taki półcień lub poranne promienie słońca (do 12 w lato, potem
musiałam ją chować w cień)
Lato przestała na balkonie, zgarniałam ją tylko na noc (rok temu i w nocy
stała, cieplej było ;)

> Milo Cie bylo poznac.
Wzajemnie :)
Mama zachwycona nasionkami, bardzo dziekuje :)

Pozdrawiam.

Siatka metalowa w Warszawie.
Jadalne męczeninnice vs. Allegro
Klony i derenie