ODDAM STRELICJE !!!!!!!

1. Data: 2000-10-18 15:28:33

Temat: ODDAM STRELICJE !!!!!!!
Od: "Krzysztof Hajduk" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam sadzonki strelicji krolewskiej (roznej wielkosci) wyhodowanych z nasion
z RPA
Chetnie oddam kilkanascie mniejszych droga pocztowa (przed nadejsciem
mrozow).
Polecam je wlascicielom duzych i jasnych pomieszczen
Pozdrawiam grupowiczow
Krzysztof

2. Data: 2000-10-18 22:05:27

Temat: Re: ODDAM STRELICJE !!!!!!!
Od: "porte-parole" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a coz to sa te strelicje i czym to sie je....sorki za
niekompetencje...pozdrawiam z duzego, jasnego pomieszczenia.pepe.

3. Data: 2000-10-19 06:49:55

Od: "Krzysztof Hajduk" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik porte-parole <p...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8sl6jp$jee$...@s...rmf.pl...
> a coz to sa te strelicje i czym to sie je....sorki za
> niekompetencje...pozdrawiam z duzego, jasnego pomieszczenia.pepe.
>
> strelicja (strelizia reginae) "rajski ptak" - tak nazywany jest potocznie
jej kwiat.
Odwiedz onet.pl i w encyklopedii pod haslem strelicja znajdziesz jej zdjecie
zdjecie.

4. Data: 2000-10-21 21:18:51

Od: "Prezes" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale czy dojdą żywe? I jak się je hoduje? Agn.
Użytkownik Krzysztof Hajduk <p...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8skf2s$gpe$...@n...tpi.pl...

Ognik szkarłatny
Ananas