?

1. Data: 2000-02-10 03:12:21

Temat: ?
Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziwna zrobiła się ta grupa dyskusyjna.....
Machalas

1. Data: 2000-02-10 08:56:55

Temat: Re: ?
Od: Kawul <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Machalas wrote:

> Dziwna zrobiła się ta grupa dyskusyjna.....
> Machalas

Tez odnosze podobne wrazenie.
Moze nie grupa - lecz tematy w niej poruszane. Zauwaz jednak ze niektore
czesto przypadkiem poruszane tematy docieraja do bardzo subtelnych
roznic miedzy nami i dziala to jak domino - kazdy ma cos do powiedzenia
a pod koniec okazuje sie ze glowny watek pozostal gdzies daleko w tyle.
Ale czy gdyby wszyscy sztywno i uparcie trzymali sie tylko psychologii
nie byloby to nieco nudne ? Zreszta psychologia, religia i filozofia
IMHO sa ze soba czesto dosc scisle zwiazane.
Pozdrawiam - K.

1. Data: 2000-02-10 09:50:21

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Machalas <w...@f...com.pl> napisal:
> Dziwna zrobiła się ta grupa dyskusyjna.....
> Machalas
masz racje, ja stad spadam...
pa
spider.

1. Data: 2000-02-10 11:17:07

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "spider" <s...@c...pl> na pl.sci.psychologia napisał(a):

>masz racje, ja stad spadam...
>pa
>spider.

Hej Spider - nie spadaj. Dla mnie tez sie tu dziwnie zrobilo, to i
niewiele pisze, wole czytac. Ale "to" minie.. Kilka dosadniejszych
postow Dorrit, Ronana i Mariusza /jesli kogos pominalem to wiadomo co ;)
/ i bedzie znow inaczej :) INACZEJ - nie lepiej - bo gorzej teraz nie
jest.
pzdr.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

... "God is dead"-Nietzsche, "Nietzsche is dead"-God

1. Data: 2000-02-10 15:16:12

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

---------
Kawul :

> [...]
>nie byloby to nieco nudne ? Zreszta psychologia, religia i filozofia
>IMHO sa ze soba czesto dosc scisle zwiazane.
------------
Racja, brachu (wypijmy za to....)
Wiesz, mi brakuje w tym wszystkim tego luzu, który wprowadzali: Mała, Kubuś
bardzo Fatalista, Magda Tokarska, qkla, spider, G.Bańbuła....
O tematach poważnych można gadać na wesoło i efekt jest o niebo lepszy.
Machalas

1. Data: 2000-02-10 18:40:08

Od: Kawul <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... (wypijmy za to....)
A to wcale nie byloby takie zle :-> Na mej skolatanej psychologii
napicie sie paru piw w doborowym gronie zawsze odbija sie wysmienicie
:-))) - K.

1. Data: 2000-02-10 19:07:39

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Machalas wrote in message:
> Dziwna zrobiła się ta grupa dyskusyjna.....

no bo cholera ostatnio mam straaasznie duzo nauki
ale zaraz cos odpale
tesknie za toba

mała

1. Data: 2000-02-10 19:08:57

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Machalas wrote in message
> [...]

opza tym jacys tacy nieciekawi ludzie sie pojawili
ble ble

mała

1. Data: 2000-02-10 19:59:18

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kawul" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> A to wcale nie byloby takie zle :-> Na mej skolatanej psychologii
> napicie sie paru piw w doborowym gronie zawsze odbija sie wysmienicie
> :-))) - K.

Bez dyskusji o religii.........ufff patrzac na te posty sam nie wierze ze to
pisze. :-)))))
I przepraszam wszystkich za ten ...balagan i offffffffffftopic. Tak jakos
wyszlo.
A wlasnie. Piwo. To jak, gdzie i kiedy?

Pajonk

1. Data: 2000-02-10 21:37:45

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kawul napisał(a) w wiadomości:
>A to wcale nie byloby takie zle :-> Na mej skolatanej psychologii
>napicie sie paru piw w doborowym gronie zawsze odbija sie wysmienicie
>:-))) - K.
To kiedy proponujesz?
Machalas
***
" Do tego, żeby żyć zwyczajnie, trzeba mieć wiele odwagi "
S.A. Kierkegaard

Deja vu
Doswiadczenia seksualne...
Dlaczego kobiety maluja oczy na kolorowo ?
zachowanie grupowicza
zachowanie pijanego