OGÓRKI

1. Data: 2007-07-19 09:57:52

Temat: OGÓRKI
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tym razem kolejna bańka swoich ogórków - nawet moczyć nie muszę, bo prosto z
działki, taka 30 litrowa, z Nitronu, z jednym otworem szerokim na 160mm,
więc spokojnie można umyć w środku ręką:
http://www.nitron.com.pl/index_pl.html

Wystarczy zamówić stosownie do wielkości rodziny lub przewidywanych
potrzeb - są jeszcze na 55 litrów. W sklepach gospodarczych są worki z folii
polietylenowej - wygodne rozwiązanie - zmiejsza drastycznie zapotrzebowanie
na prace pielęgnacyjne przez czas korzystania z kiszonek. - czyli zbieranie
ewentualnych pleśni, zmywanie powierzchni kiszonej kapusty itd. kupuje się
opaski zaciskowe - można zaciągnąć ręcznie - czy kombinerkami - ja mam
specjalne, a niedrogie narzędzie - bardzo przydatne - opaski i to narzędzie
bardzo upraszcza wiele prac domowych i ogrodowych.
Oto ono:
http://www.tme.pl/katalog/index.phtml?tb&f_szukaj=do
%20opasek
http://www.tme.pl/przyrzad-do-zaciskania-opasek-cts-
do-kabli/arts/pl/b01/ht-2081.html
Cena około 30zł - przyrząd na "dożywocie" pod warunkiem korzystania po
pracy z WD 40 - który można kupić na dowolnej stacji benzynowej lub sklepach
dla majsterkowiczów - bardzo przydatny w domu. Oczywiście jest w tej firmie
pod linkiem (razem wyjdzie taniej dostawa):
http://www.tme.pl/spray-kontakt-40-smarujaco-konserw
ujacy-200ml/arts/pl/b07/40_200.html
w innych sklepach są także większe opakowania, jest to zmywacz-lubrykant -
można nasmarować spluwę jak i maszynę do szycia lub zamek w drzwiach
ewentualnie w samochodzie.

2. Data: 2007-07-19 20:59:23

Temat: Re: OGÓRKI
Od: "yur@s" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tym razem kolejna bańka swoich ogórków - nawet moczyć nie muszę, bo prosto
> działki, taka 30 litrowa, z Nitronu, z jednym otworem szerokim na 160mm,

Przestan reklamowac takie plastiki ,bierzesz jakas kase za reklame.Jak
ogorki to moze w szkle i listek debowy dodac zamiast tych paskudnych
plastikow (-;;;

3. Data: 2007-07-19 21:03:21

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> http://www.nitron.com.pl/index_pl.html

To będą ogórki - saletrzaki? Wystrzałowe? ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2007-07-20 01:18:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yur@s" <p...@g...com> wrote in message

To nie reklama - wiele osób zrobiłby sobie
Więc piszę o kolejnym dobrych rad sposobie.
Plastyki najwyższej czystosci i dopuszczone do żywności, a worek z
polietylenu - do zamknięcia przed dostępem powietrza - wielkie ułatwienie.
Miałem drewniane beczki - jedną nadal mam - zawsze część się zepsuła - były
straty - w bańkach zminimalizowane.
W słoikach też kiedyś robiłem - jednak najlepsze z beczki.

Najsłabsze POLSKIE piwo (dla domiany)
O "Babciusi" prawie pozytywnie
Najmocniejsze POLSKIE piwo - jakie ??
GRILOWANIE