OGRODY,...-luty

1. Data: 2000-01-18 07:22:17

Temat: OGRODY,...-luty
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wczoraj otrzymalem numer lutowy "Ogrodow,...". Wprawdzie nie mialem
czasu na dokladne przeczytanie, ale zdazylem z grubsza przejrzec i:
- zastanawiam sie co maja swieczniki do ogrodow, to chyba artykul nie do
tego miesiecznika - czyzby juz im brakowalo tematow?
- teraz nie jestem pewien, ale chyba przyuwazylem adres e-mail jednej z
naszych grupowiczek - nareszcie znalazlem stalego grupowicza
wyksztalconego po linii grupy :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

1. Data: 2000-01-18 08:59:05

Temat: Re: OGRODY,...-luty
Od: Marek Hyla <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - zastanawiam sie co maja swieczniki do ogrodow, to chyba artykul nie do
> tego miesiecznika - czyzby juz im brakowalo tematow?

Nie chcac za bardzo pasozytowac na grupie zabralem sie za kompletowanie
literatury ogrodowej. Mam juz pierwszy numer "Kwietnika" i zamierzam go
zaprenumerowac. Czy w kontekscie powyzszego maila warto rowniez
zainteresowac sie "Ogrodami"? Czy raczej jest to kolejne wydawnictwo
Proszynskiego, gdzie jest wiecej ladnych obrazkow niz faktycznie potrzebnej
wiedzy?

Jakie inne wydawnictwa warto zaprenumerowac?

Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie sugestie

Marek

1. Data: 2000-01-18 09:10:29

Temat: Odp: OGRODY,...-luty
Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Hyla <M...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@c...pl...

> [...]
> wiedzy?
>
> Jakie inne wydawnictwa warto zaprenumerowac?
>
> Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie sugestie

Osobiście polecam"Działkowca".
s...@w...com.pl

1. Data: 2000-01-18 09:42:29

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Hyla wrote:
> [...]
> zainteresowac sie "Ogrodami"? Czy raczej jest to kolejne wydawnictwo
> Proszynskiego, gdzie jest wiecej ladnych obrazkow niz faktycznie potrzebnej

Jest duzo ladnych obrazkow, ale w kontekscie Twojego poprzedniego maila
(pies w ogrodzie) w numerze z lutego jest akurat artykul w tym temacie.
Ja w "Ogrodach" zawsze znajduje cos co mnie zainteresuje, a jest tez
prezentowanych sporo ciekawych rozwiazan ogrodowych co moze dawac
inspiracje dla wlasnego ogrodu.

1. Data: 2000-01-18 16:12:41

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Hyla wrote:

> Jakie inne wydawnictwa warto zaprenumerowac?

Ja chetnie czytam "Kwietnik" i "Moj ogrod" (zwlaszcza wydania specjalne).
"Ogrodow" nie kupuje, bo moj ogrod to na rzei kilka doniczek w domu i na
balkonie :) ale przyznam ze to pismo wyglada (mam na mysli tresc, nie
obrazki) jednak dosc ciekawie dla kogos, kot ma ogrod (duzo interesujacyhc
pomyslow).

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-01-19 11:25:23

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ogrody - to pismo ktore jest kierowane do projektantow terenow zielonych.
Nie znaczy to, ze nie mozesz go kupowac, ale musisz zdawac sobie sprawy, ze
teksty tam zamieszczane maja byc dla kogos inspiracja do pracy. Jesli
szukasz tam porad ogrodniczych, to sie zawiedziesz, ale jesli interesuje Cie
sztuka ksztaltowania krajobrazu, ciekawe rozwiazania itd, to bedziesz bardzo
zadowolony. Najlepiej kup i zobacz. Osobiscie uwazam, ze Proszynski wydaja
bardzo dobra serie czasopism, w tym Ogrody zaliczylbym do tych najbardziej
udanych. Ujmuje mnie na przyklad polskosc tego czasopisma. Przyklady i
zdjecia sa "miejscowe" a jesli nie, to zawsze jest to zaznaczone. To bardzo
wazne.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

1. Data: 2000-01-19 13:53:26

Od: Marek Hyla <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za wszystkie sugestie. Reasumujac - chyba
musze na razie czytac wszystko (moze Zona mnie troche
wspomoze...), a jak juz tematy zaczna sie powtarzac, to
nadejdzie czas na selekcje.

Pozdrawiam

Marek

Odp: Komary w ogrodzie