OLIGO 25

1. Data: 2005-10-11 11:41:58

Temat: OLIGO 25
Od: Djatri <m...@d...ua> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Czy mial ktos do czynienia z tym kremem i czy faktycznie taki
rewelacyjny?

Srednio mi sie usmiecha wydawanie 55 zl za 4 ml jesli ma nie dzialac.
Prosze o opinie :)

http://www.sklep.vena-
vita.wkrakowie.net/product_info.php?products_id=937

Pozdrawiam, Agni

--
[x] Tak, jestem ortodoksem.

www.basista.eu.org
www.paulinabisztyga.com

1. Data: 2005-10-11 11:54:14

Temat: Re: OLIGO 25
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Djatri napisał(a):
> Hej,
>
> Czy mial ktos do czynienia z tym kremem i czy faktycznie taki
> rewelacyjny?

Miałam go jakieś 2 lata temu i nie zrobił na mnie oszałamiającego
wrażenia. Ot, krem jak krem. Więcej go nie kupiłam.

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-10-11 12:00:44

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-11 13:54:14 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *medea* skreślił te oto słowa:

> Miałam go jakieś 2 lata temu i nie zrobił na mnie oszałamiającego
> wrażenia. Ot, krem jak krem. Więcej go nie kupiłam.

Zdajesz sobie sprawę, że 2 lata temu ten Oligo jeszcze nie istniał?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-10-11 12:33:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Zdajesz sobie sprawę, że 2 lata temu ten Oligo jeszcze nie istniał?

A istniał jakiś inny Oligo, może 30? Bo coś takiego na 100% miałam.
Widać aż tak był zwyczajny, że nawet nazwy nie zapamiętałam ;-).

Ewa

1. Data: 2005-10-11 13:01:42

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Oct 2005 13:41:58 +0200, Djatri wrote:

> [...]
> Prosze o opinie :)
>
> http://www.sklep.vena-
> vita.wkrakowie.net/product_info.php?products_id=937

ja srednio miarodajna jestem, bo niesystematyczna i od kremu wymagam rzeczy
niemozliwej - zeby po jednorazowym uzyciu na wypeelingowanej twarzy zrobil
mi pupcie niemowlaka na miesiac :) i Oligo tego warunku nie spelnia :)

w sumie moze i nie pomoglam, ale wyzalic sie wyzalilam :)

--
Boska

Garfield: Don't bother me
Garfield: I said, don't bother me!
Garfield: You just insist on existing, don't you?!

1. Data: 2005-10-11 13:11:48

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-11 14:33:55 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *medea* skreślił te oto słowa:

> A istniał jakiś inny Oligo, może 30? Bo coś takiego na 100% miałam.
> Widać aż tak był zwyczajny, że nawet nazwy nie zapamiętałam ;-).

Istniały kremy Oligo 25, i owszem. Ale nie miały one pojemności 4ml.
Do tego podany link wyraźnie wskazuje na Oligo w szryfcie pod oczy.

To jakas moda na recenzowanie i polecanie kosmetyków, których się nawet w
ręku nie miało?

1. Data: 2005-10-11 13:16:42

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> [...]
> Do tego podany link wyraźnie wskazuje na Oligo w szryfcie pod oczy.
>
> To jakas moda na recenzowanie i polecanie kosmetyków, których się nawet w

Wiesz, u mnie ten link nie zadziałał. Byłam pewna, że chodzi o ten krem
Oligo 25 Vichy (cena podobna, a pojemność mi po prostu umknęła), nie
miałam zamiaru nikogo wprowadzać w błąd. A Ty nie musisz być taka nadęta.

Ewa

1. Data: 2005-10-11 13:19:13

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-11 15:16:42 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *medea* skreślił te oto słowa:

> Wiesz, u mnie ten link nie zadziałał.

Nie nauczyli sklejac rozwalonyc linków? ;>

> Byłam pewna, że chodzi o ten krem
> Oligo 25 Vichy (cena podobna, a pojemność mi po prostu umknęła), nie
> miałam zamiaru nikogo wprowadzać w błąd. A Ty nie musisz być taka nadęta.

Nie muszę, ale jak widzę co poniektóre nicki ze swoimi mądrościami to z
dużą przyjemnością pokazuję paluszkiem głupoty, które wypisują :) Nie
musisz dziękować za szczególne traktowanie :]

1. Data: 2005-10-11 13:19:42

Od: "Kasia M." <k...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Boska" <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> mi pupcie niemowlaka na miesiac :) i Oligo tego warunku nie spelnia :)
> w sumie moze i nie pomoglam, ale wyzalic sie wyzalilam :)

Ale tego ww. sztyftu pod oczy (o którym mowa w pytaniu) uzywalas do calej
twarzy?

Kasia

1. Data: 2005-10-11 13:24:00

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Oct 2005 15:19:42 +0200, Kasia M. wrote:

> [...]
> rzeczy
>
> Ale tego ww. sztyftu pod oczy (o którym mowa w pytaniu) uzywalas do calej

mowa byla o kremie oligo. ja nielinkowa jestem :> i nadal wyzalenie sie
podzialalo, wiec ja dalej cala szczesliwa :)

--
Boska

Garfield: I'm in a bad mood, and the world will have to suffer the
consequences

ZAPYTANIE O ALLEGRO
<Kraków> dobry fryzjer od koloryzacji
Krem pod oczy